cryo terugplaatsing

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carlaaa, 22 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ach Roosje :( ik hoopte zó dat het door iets als 'middagurine' zou komen... Heel verdrietig. En heel veel sterkte!

2. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL

Hey Roos,

Ik wil je toch nog een hart onder de riem steken. Ik heb toen ik zwanger was heel was tests versleten en daar zaten er soms ook bij die lichter waren dan anderen. Volgens mijn begeleidend arts kan dit, omdat de concentratie dikwijls anders is. Mijn tests waren savonds zelfs donkerder dan smorgens.

Ik weet dat het ook de andere kant kan opgaan, ik wil ook niet alles verbloemen. Maar toch blijf ik het voor je hopen.

In ieder geval een dikke knuffel!

3. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    En natuurlijk wil ik het hier gezellig houden.
    Mijn bedoeling daarstraks was zeker niet om Roos maar wat voor te houden maar om toch nog een beetje hoop te geven.

:)

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    KimG, zo heb ik het ook gelezen en Roosje volgens mij ook hoor ;)

5. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blij dat te lezen :)

Ik vind trouwens ook dat dit al een heel vervelend topic is... Niemand zou zich hier moeten bevinden. Laten we elkaar dus gewoon steunen en het beste voor elkaar hopen.

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Helemaal mee eens :)

7. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Goed bezig Kim :)!

8. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden :)

Hoe gaat het hier trouwens met iedereen?
    Zondag 2 terugplaatsingen als ik het goed heb?

Jordan, jij hebt vandaag een TP gehad?

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik hoop mee voor Roos ...

Jaar hopen we , als er 1 goed ontdooid..

10. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Ben nu al zenuwachtig hihi. Vandaag het telefoontje over hoe de ontdooiing is gegaan en hoe laat ik dan morgen de tp heb. Dat telefoontje vind ik toch elke keer weer heel spannend.
    Tess jij weet morgenochtend pas meer of niet?

11. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Spannend Nicky, is het bij jullie ook dat ze voor 11 uur bellen of moet je de hele dag inspanning afwachten?

Roos, hoe gaat het met je?

Tess, het komt nu weer echt dichtbij. Zo spannend omdat het deze keer gewoon echt gaat luKken :)!

12. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Spannend Nicky en Tess! Duim voor jullie!!

Sandra Hoe is het? Kijk je al uit naar de 12e? Is volgende week trouwens!

Hier gister nog even extra controle gehad, had zeurderig gevoel in mn buik. Maar op echo was niks te zien, geen cystes en geen vocht in baarmoeder dus dat zag er keurig uit. Wel zag ze nog iets aan vocht (zwart vlekje) maar was geen cyste want zat niet aan eierstok. Ze denkt vocht dat tussen verklevingen zit dus niet in verbinding met baarmoeder. Maar ze noemde ook nog dat het misschien wel mn linker eileider is, waar vocht in zit. (Tijdens operatie hebben ze die helemaal niet kunnen zien omdat mn darmen erover liggen) aan de structuur te zien dacht ze van niet, 100% uitsluiten deed ze ook niet. Even afwachten wat er tijdens de cryo tp gebeurd, als er dan weer vocht in de baarmoeder zit dan kan het dus van die hydro komen. Maar een hydrosalphinx hoeft nl ook niet altijd te lekken. Dus kortom, ze denkt van niet. Maar ik heb toch een beetje een knagend gevoel eraan over gehouden. Dus ff mn eigen gyn uit het streek zh gemaild, of hij niet ff kan kijken. Dat wil hij wel, maar zegt dat er een kans is dat hij het ook niet duidelijk kan zien (joh dat snap ik) Wat zouden jullie nu doen? Het gewoon ff laten of toch nog ff door hem naar laten kijken ter geruststelling? (Was nl mn insteek, misschien kijkt hij er net even anders naar vanuit een andere hoek ofzo)

13. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik had extra gekeken !! Beter voor je dat je straks niet twijfelt.

Wij horen morgen 09.30 pas wat idd.. Dan mogen ee zelf bellen , hoop echt dat de 1e goed ontdooid , vandaag dagje shoppen en ff Ikea dus genoeg te doen.

14. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Wat apart zeg Willeke. Als je gynaecoloog van het streekziekenhuis zou willen kijken, zou ik dat zeker doen. Als het geen zin had zou hij het toch ook zeggen lijkt mij. Dubbele check en geeft jezelf een goed gevoel. Ook al kan hij ook niets zien, weet je wel dat je er verder niets mee kunt. Jij hebt echt altijd van die 'vage' dingen waarvan ik niet eens wist dat het kon. Wat een pech iedere keer zeg :(! Het zkh kan niet verklaren waar die zeurderige pijn vandaan komt? Moet dat vanzelf overgaan?
    Succes meis, hoop dat het snel beter gaat!

Ja, kan niet wachten tot donderdag. Ben nog effe flink hier alles af aan het speuren voor vragen die ik nog kan stellen, zoals vocht in de baarmoeder. Had dat iedere keer voor de punctie, kon geen kwaad en is nooit iets mee gedaan. Maar als ik jouw verhaal lees is het misschien wel handig dat ze daar naar kijken toch?

15. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Sandra, nee ik wordt vaak pas in de loop van de middag gebeld. Zo'n beetje tussen half 3 en half 4, dus nog ff in spanning afwachten.
    En voor jou zeker alle vragen die je hebt noteren, zul je altijd zien dat je er anders zit en de belangrijkste vragen vergeten bent te stellen.

Willeke, ik zou er ook nog even een frisse blik tegenaan laten kijken. Snap dat het blijft knagen, je hoort wat het allemaal kan zijn maar tegelijkertijd hoeft het het allemaal niet zo te zijn. Misschien dat de andere arts ook iets duidelijker kan zijn en het misschien net iets beter kan beoordelen. Dus zeker doen!

16. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Oké meiden, bedankt voor het advies. Ik sta er eigenlijk ook wel zo in. En ik moet altijd zeggen dat ik de afgelopen jaar vaak mijn gevoel heb gevolgd en dat meestal de juiste keuze was.
    Maar mijn vriend zegt bijv. dat er absoluut geen reden tot paniek is en dan hij het niet zou doen. Maar hij vind het natuurlijk niet erg als ik het wel doe.
    Het lijkt alsof de situatie nu weer tegenvalt maar dat is absoluut niet zo trouwens hoor! (nu ik het terug lees) Ze zei gister dat het er keurig uit zag nl. En ze dacht eigenlijk wel zeker te weten dat het vocht wat ze dus zag geen bedreiging vormt maar alles uitsluiten doet ze natuurlijk niet (zoals iedere arts ;))
    Het is meer dat ik gewoon alles wil uitsluiten en niet nóg een keer voor verrassingen wil komen te staan ;)

Sandra, Die zeurderige pijn komt door de vorming van littekenweefsel na de operatie, is normaal en waarschijnlijk over een tijdje over.
    Als ik jou was zou ik dit ook wel aangeven (van dat vocht), zat het in je baarmoeder? Misschien heeft het ook wel iets met je eileiders te maken (hoeft natuurlijk niet), maar beter dat ze het even dubbel checken inderdaad.

17. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    *breekt ff in*

Ook als een hydrosalpinx niet lekt, moet je het vocht willen laten weghalen. Dergelijk vocht heeft namelijk embryotoxische eigenschappen, benadeelt de innesteling en vermindert de kans van slagen.

Succes!

18. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hilly, absoluut niet waar. Tegenwoordig gebruiken ze nl ook een Essure veertje waarbij alleen de verbinding met de bm wordt geblokkeerd waardoor het vocht niet in de bm lekt.
    Het vocht blijft dan gewoon in de eileider zitten en vormt geen bedreiging meer.

19. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Tess en Nicky! Ik duim alvast voor jullie! Laten jullie wat weten hoe het geweest is morgen?
    Ik vind wachten op die telefoontjes ook altijd enorm vervelend. Hier weten ze nooit rond wat uur ze gaan bellen. Valt te zien hoe druk het is. Ik heb al eens tot 16 u moeten wachten...

Willeke, ik snap ook dat het blijft knagen. Fijn dat je vriend volledig achter je staat, dat geeft sowieso al een goed gevoel.
    En dat er wel gezegd is dat alles er heel keurig uitziet :)
    Gewoon je gevoel volgen, dan komt alles wel goed.

Hilly, komop meid...

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag

Ja klopt inderdaad :) 1 cryo, 4 dagen oud, 12 cellig dus weer afwachten op de bloedtest :D

Deel Deze Pagina