cryo terugplaatsing

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carlaaa, 22 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    6 dagen na tp al nod? Lijkt mij een beetje erg vroeg. Hoeveel dagen was je cryo bij tp? Lijkt me eerder dat je 11 dpo zit nu, dus over 3 dagen nod. In dat geval kan het nog 😉
    Hier ben ik mezelf alweer helemaal gek aan het maken, zit nu 3 dagen na tp en denk alweer van alles te voelen haha. Vandaag over een week nod, dus nog ff geduld hebben.

2. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Ik had op cyclusdag 15 mijn eisprong, op cyclusdag 26 word ik altijd ongesteld en de cryo was 5 dagen oud. Alles in eigen cyclus. Ik hoop dat je gelijk hebt en ik dan verkeerd heb gerekend.
    Succes nog met wachten Nicky!

3. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    Ook ik ben zwanger geworden van de TP van de Blasto en niet van de verse TP.
    De TP was bij mij in de natuurlijke cyclus in het VU. Ik mocht 12 dagen na TP testen.

4. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Hoi dames
    Hoe is het met jullie?
    @sandrabk alweer een testje durven te doen?

Hier beginnen langzaam mijn borsten gevoeliger te worden, had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook ☺ dus heb stiekem wel een beetje goede hoop. Zit vandaag op 9dpo dus zondag pas nod, ga wel zaterdag al testen ivm een feestje die avond.

5. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Nicky, spannend! Ik had vanmorgen negatief getest en net ongesteld geworden helaas.

6. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Oh wat rot Sandrabk..! Wat jammer zeg!! En nu, heb je nog cryos over?

7. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Ohhh wat balen sandrabk 😢 betekend dit dat je weer helemaal opnieuw moet beginnen? Xxx

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Jammer zeg Sandra :(

9. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,
    Ik schrijf graag met jullie mee.
    Gisteren de intake gehad voor een tp en vandaag begonnen met estradiol.

Onze dochter is nu bijna 1 (13-12-13)
    Na ruim 4 jaar wachten, 7 mislukte iui's was het de 1e ICSI raak.
    Uit die poging hebben we nog 3 cryo's over.

Ik heb momenteel geen cyclus ivm borstvoeding, dus vandaar de estradiol, de verwachting is dat over ongeveer 2 weken de terugplaatsing al is.

Gaat heel snel opeens en vind het echt super spannend!

10. lieve85

lieve85 Actief lid

21 mei 2009
    137
    0
    0
    Hier net positief getest! 11dpo.
    Ben natuurlijk zo dom geweest om te testen wanneer me man aan her werk is dus moet het nog paar uur voor me houden!net me zoontje her verteld maarja die lacht alleem maar lief terug!

Iedereen sterkte dr komende tijd met wachten of met de teleurstelling!

11. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Staffie, welkom! Spannend weer!
    Lieve gefeliciteerd!
    Hier geen cryo's meer over :(! Vanavond meteen weer spuiten voor een nieuwe ronde. Willeke, wanneer krijg jij weer een tp?
    Tess, hoe gaat het met jou?

12. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Staffie, welkom altijd spannend weer.
    Lieve, wauwww!!!! Gefeliciteerd!!! 😃
    Sandrabk, jammer zeg dat je geen cryo's meer hebt. Succes met de eerste spuiten!

Ik heb vanmiddag ook stiekem getest. Zit nu 9 dpo, maar kon het niet meer weerstaan. Hij was wel heeeeeel licht positief, maar wel al een tweede streepje. Ga morgenochtend weer testen met ochtendurine. Kan haast geen pregnyl meer zijn, want die is al 11 dagen geleden. Spannend!!!

13. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nicky en Lieve gefeliciteerd!!

Sandrabk, zo dat is snel weer een volgende poging! Fijn dat je zo snel weer door kan!
    Ik heb volgende week vrijdag de uitgangsecho (28e) en dan opbouw hormonen dus naar verwachting half december de tp. Kan niet wachten om te beginnen!

14. lieve85

lieve85 Actief lid

21 mei 2009
    137
    0
    0
    Jij ook gefeliciteerd nicky !positief is positief !
    Vind het toch echt weer ongelofelijk spannend !
    Heb je nog nergens last van ? Ik heb vanaf de terugplaatsen een trekkerig gevoel en krampen af entoe.dithad ik ook bij mijn zoontje .

Sandra en willeke, hoop voor jullie snel positief nieuws !

15. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Nicky, een streepje is een streepje! Ik zeg gefeliciteerd!
    Willeke, lopen we waarschijnlijk een beetje gelijk op straks. Vorige keer heb ik ruim drie weken gespoten. Kom je uit de buurt van Rotterdam? Welk ziekenhuis loop jij? Ik zit nu bij ghz/mck. Ik vraag me alleen wel af of dit zieknhuis zo goed is. In het Ghz zeggen ze steeds weer andere dingen dan in het mck. Zo irritant. Wil deze poging nog wel daar blijven omdat er bijna overal een wachtlijst is. Mocht er een 3e poging nodig zijn gaan wij wel richting België denk ik.

16. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Ik durf er zelf nog niet zo goed in te geloven hihi. Morgenochtend nog maar een testje ertegen aan gooien met ochtendurine.
    Heb wel rond de innesteling een gemene steek vanuit mijn baarmoeder naar beneden toe gehad. En merk dat mijn borsten weer gevoeliger beginnen te worden, net als bij mijn vorige zwangerschappen. Daarom kon ik mij ook niet meer beheersen, ben benieuwd hoe die morgenochtend is.

17. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Morgen is de streep vast een beetje donkerder :)!

18. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden Hoe is het hier? Nog nieuws? Ik heb as vrijdag de uitgangsecho... Spannend! Nu aant wachten op menstruatie. Afgelopen zondag gestopt met pil dus kan ieder moment komen..

19. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Willeke fijn dat het er weer aan zit te komen. Kan je weer verder straks :)! Succes vrijdag!
    Hier dag 8 van spuiten en morgen uitgangsecho. Ben benieuwd of er al iets te zien is.

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wij staan op de wachtlijst van t VU.. gok dat we buiten de boot vallen.. t is zo druk. Morgen 2e echo dag 14 en afwachten. Ben gister wel gebeld dat ik 3x pregnyl mag prikken terwijl het natuurlijke cyclus is gezien het verleden.

Maandag was eitje 10 mm en baarmoederslijmvlies 8.1

Deel Deze Pagina