Lekker blijven hoor Sandra! Ik ben ook zo verslaafd aan Ikea en Action. Ikea is altijd een soort daguitstap, panini eten, een koffie met dessertje... Wij kopen persoonlijk ook heel veel online, gewoonweg niet veel tijd om te gaan shoppen als de winkels open zijn Hoe gaat het met de zondag-terugplaatsers? Nog een paar uurtjes! Spannend!
Zeeën van tijd aangezien ik niet werk maar toch hahaha .. Ach t is allemaal te leuk , Ikea ook een uitje idd , vandaag lunch voor 2 euro , kaiserbroodjes 2 stuks met kipsate en kroepoek . En de reden dat ik niet werk is omdat toen wij begonnen aan het traject ICSI ik nog in Gelderland woonde en daar werkte , we waren al even samen en wist direct van t slecht zaad van m'n vriend. Kort verteld maar werk afgemaakt , naar Almere verhuisd want vriend had hier al een koophuis en z'n werk (is zzper ) en toen meteen aan icsi begonnen , in combi met solliciteren geen plan al heb ik het geprobeerd maar tja , wens om zwanger te worden met veel ziekenhuis bezoekjes en een baan vinden die dat wel direct weten moet is geen succes . Daarom thuis en gekozen voor onze droom ipv eerst werken. Niet iedereen snapt dat maar dat kan ons niks schelen!! Het kan ook anders deden we dat niet. Moet zeggen dat ik tijdens de 2 afgebroken behandelingen (net voor punctie) me aardig ziek heb gevoeld en verder ook heeeel veel migraine. Blij dat ik niks hoefde in die periodes . Vandaar dus t was makkelijker geweest als ik binnen de gemeente was verhuisd maar werd wat verder haha
Ontdooien niet gelukt... Weet ff niks te zeggen, ze ontdooien dag van te voren en nu was te kort dag om er nog 1 te ontdooien
Oh wat balen tess, dikke knuffel. Wel raar want hier ontdooien ze ook een dag van te voren en hebben ze wel tijd voor een tweede ontdooiing... Hier gelukkig niet gebeld, dus gaat de tp wel door hopelijk ziet de cryo er nu iets beter uit dan gisteren.
Bij ons ontdooien ze een dag van te voren s'ochtends. Werd gister om half 4 gebeld met het nieuws dat de eerste het niet had overleefd en dat een tweede hadden moeten ontdooien. Of die het zou overleven wisten ze nog niet, als hij het niet had overleefd zou ik vanochtend gebeld worden. Dus in een halve dag kunnen ze al zien of een cryo goed is ontdooit.
Onze wat ik nu begrijp was wel goed ontdooit en t ging goed maar niet verder gegaan vandaag, daarom tekort dag denk ik met nieuwe ontdooien
Wat jammer Tess, balen, hier reken je niet op. Moet je nu weer een maand wachten? Nicky, geluukkig voor jou wel een tp! Duimen maar dat die blijft plakken. Roos, hoe gaat het?
Oh tess nee!! en nu dan??? Deze cyclus was toch helemaal optimaal gebracht door de hsg en bloedverdunners? Knuffel meis snap dat dat even vies tegen valt
Cryo heeft weer een warm bedje. Hij had zich vannacht heel goed doorgedeeld, was nu een compactie toch wel weer een beetje gerust gesteld. Nu begint het wachten weer.
Goed zeg Nicky!! Ik begrijp er nu wel uit dat hij goed uit de ontdooiing kwam alleen vanmorgen niet meer oké was of niet overleefd , wanneer die t gister niet gered had hadden ze een andere ontdooit maar dat was gister dus nog niet ter sprake. Ergens denk ik pfff sommige krijgen dezelfde dag de tp maar aan de andere kant als hij gister was terug geplaatst was t ook niks geworden omdat hun 24 uur later terug plaatsen ongeveer. Nu maar hopen op de komende ronde , als t goed is weer aanmelden bij menstruatie en hopen dat die snel komt ivm pregnyl , dan weer hopen dat m'n ei het snapt en dat er plek is en de cryo t dan wel overleefd . Had idd een hystereoscopie gehad ivm vorige 3 vroege miskramen maar alles zag er goed uit. En aan de bloedverdunners blijf ik gewoon .
Nicky, ik duim voor je Tess, wat balen!!! Snap alleen inderdaad niet dat ze niet een volgende ontdooien. In mijn zhuis doen ze meestal een dag van te voren ontdooiing starten maar omdat ik nu op zaterdag uit zou komen en in het weekend minder mankracht aanwezig is kreeg ik gewoon de tp op vrijdag. Dus dezelfde dag. Balen zeg Hilly, ik heb geen zin om een verdere rel te ontketenen of een onwijze discussie aan te gaan maar wat deze meiden proberen te zeggen is dat ze het waarderen dat je probeert te helpen. Hulp en info is op fora zoals deze zoals je weet welkom en fijn. Ook heb jij door wat je helaas hebt moeten doormaken een schat aan kennis en informatie. Het gaat vooral een beetje om de manier waarop iets word gezegd. Misschien is het jouw manier van communiceren maar je typt dingen op een belerende manier. Alsof iemand enorm dom is. Dát komt verkeerd over. Niet het feit dat je wilt meedenken en helpen maar de manier waarop dat soms gebeurt. Ik zie dat dit in meerdere topics discussie vormt. Ik zou nooit iemand willen vertellen wat iemand wel of niet zou moeten doen maar misschien helpt het om het net wat anders te schrijven? Scheelt een hoop onnodige wrijving dénk ik
Hé wat jammer meid... Zo stom dat je dan weer een cyclus moet wachten hé Alvast een hele dikke knuffel en sterkte gewenst, ik neem aan dat dit echt niet leuk is...
@tess....shit shit shit, het is zo waardeloos als ze niet goed ontdooien/doorstarten. @nicky: broeden broeden broeden! Hier: Ik ben vrijdag aan de wijn gegaan en gister lekker een pilsje gedronken met vriendinnen. Het ergste verdriet is alweer gezakt en ik ben gruwelijk ongi. Stolsels en klonten zo groot heb ik ze nog nooit gezien en er is geen tampon maandverband combi tegen opgewassen. Wat er was, is niet meer. Morgen de kliniek bellen en de volgende stap bespreken. Ook de acupuncturist ga ik weer inschakelen. De volgende ronde....wie weet brengt die eindelijk de droom. Moet wel eerlijk bekennen dat de angst dat het nooit meer zal lukken wel steeds groter wordt..de eindstreep komt steeds dichterbij....de vraag is alleen of de droom of het afscheid daarvan de race gaat winnen.
Echt wat een lieverd van het lab, daarom belde ik ook het spoed nummer. Ze wist meteen wie ik was en zei ach meisje toch wat ontzettend vervelend , ik las het vanmorgen in het VU rapport en alle dokters had ik het ook verteld en vonden het zo sneu voor je. (Toch lief hoe ze reageert?) Ik mag me aanmelden bij menstruatie en pregnyl doet als t goed is niks qua uitstel , deze maand zitten ze echt vol mogen max 15 mensen aanmelden voor tp (stap 1 en stap 2 is dan of je met eisprong die plek echt hebt ) maar zij ging rekenen en in kwam met aanmelden en ontdooiing in maar uit zeg maar en begin van de maand hebben ze altijd nog plek maar direct bellen he meid bij 1 druppel bloed!! Ze vond t fijn dat ik t spoed nr belde en had ook vragen over hoe t mis is gegaan maar simpel gezegd ontdooien ging goed alleen het delen daarna niet , hij was op weg voor blasto maar gestopt (zien ze maar enkel omdat het vaker mis gaat bij ontdooien) , ik vroeg meteen of ze echt niks wist hoe de overige embryo's zijn maar legde uit dat ze dat eerder op papier kregen en nu elektronisch en hun dat dus niet invullen t VU , kan het alleen bij tp vragen zeg maar. Maaaar zij ging voor mij hun bellen of ze haar daar meer over konden zeggen dat ik en zij die info graag hebben. Ze belt me vandaag en anders zoizo morgen terug als ze hun gesproken heeft. Gewoon door gaan met bloedverdunner iiig. Echt fijn even gebeld te hebben.
Tess, klinkt goed, als je er maar een fijn gevoel over hebt. En komende cyclus dus wel tp? Heeft ze uitgelegd waarom er geen volgende is ontdooit? Wat gebruik je aan bloedverdunners?