cryo terugplaatsing

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carlaaa, 22 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend zeg! En veel succes met niet testen! :D

Wat is fraxiparine?

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Oh je testen zijn echt wel mooi. Duim voor een super bloed test :D Fraxiparine is een bloedverdunner. Die spuit ik vanaf de tp omdat ik steeds die miskramen heb, in de hoop dat het daar tegen helpt zeg maar (op z'n Jip en Jannke's hahaha anders is het een HEEL verhaal).

Ja niet testen is altijd een uitdaging maar anders ga ik mezelf te gek lopen maken en dat wil ik niet.

3. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het duimen :)

Hihi :D Mijn vingers zijn ook voor jou gekruisd!
    Ik zeg het ook altijd, NIET testen... Hahaha

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hahahaha, het is alleen makkelijker om het jezelf voor te noemen dan het ook echt niet te doen. :D Dit keer gaat het me lukken!!!

5. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het hier meiden?

Roos?

Ik heb daarnet nog 2 testjes gedaan met avondurine, hier de uitslag :)
    (ik hoop dat jullie SNEL volgen!)

6. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    vanochtend controle gehad. Beide stokjes rustig, nog een beetje prut in de bm holte, maar dat wist ik zelf ook wel ( nog steeds ongi)

ik mag door voor de cryo ronde

volgende week vrijdag terug voor fm en bms meting.

2 cryos willen we terug. intussen zoekt de gyn uit wie de labfase kan doen als ik na mn verjaardag start met een (hopelijk niet noodzakelijke) 3e ivf poging. Alle scenarios gaan we bekijken. Hopelijk doen we dat voor niets. maar het geeft mij rust als ik mn opties ken.

7. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn Roos! En hopelijk ga je idd niet aan IVF 3 moeten beginnen!
    Het is je gegund om de volgende keer gewoon echt zwanger te zijn :)

Enig idee wanneer de TP dan zou plaatsvinden?

8. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Ik verwacht m'n ei cd 15, tp is dan3 dagen later op cd 18.
    Ik zit nu cd 14, dus ik verwacht 25-2 ongeveer tp.

9. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Kim, ziet er steeds beter uit :) denk dat nou een dikke vette GEFELICITEERD!!!!!!! Wel op zn plek is :)

Roosje, wat fijn dat je meteen door kunt. En een 4e behandeling is voor jullie hopelijk niet nodig, je gaat gewoon zwanger worden van de eerstvolgende cryo ;)

10. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Wouw Kim testen om van te dromen! Nogmaals van harte gefeliciteerd!

Roos wat fijn dat je alweer zo snel door mag/kan! Goed dat je alle opties gaat doorlopen. Hoop echt niet dat een derde poging nodig is.

Omdat wij al wel naar de 3e poging toe gaan en waarschijnlijk geen 4e poging willen doen zijn wij ook naar altternatieven aan het kijkenzoals adoptie. Wist alleen niet dat dat zoveel kost zeg, echt bizar :(!

11. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meid, nog niet opgeven hoor!
    Je hebt nog steeds die 3de poging!
    Zijn jullie al begonnen?

12. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Kim, je testen zijn echt geweldig. Ziet er super uit :D Ik zeg nu toch ook wel voluit gefeliciteerd. Uitgebreid van genieten.

Roos, fijn dat je zo snel door kunt al is het jammer dat het nodig is :( Hoop ook dat deze cryo's toppers zijn die gezellig bij je blijven en dat je niet nog een poging hoeft te ondergaan!

Nicky, hoe voel je je?

Sandra, kost echt bakken geld he adoptie. Ik heb me er ook in verdiept maar kwam uiteindelijk tot de conclusie dat het voor ons sowieso niets was. Wij zouden nog draagmoederschap kunnen overwegen mocht het echt niet gaan lukken maar goed, we hebben nog wat kansen nu + de nieuwe medicatie moet ook een kans krijgen. :) Ik hoop dat het voor jullie ook zo gaat lukken en dat adoptie geen optie meer hoeft te zijn!

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ik, heb zooooo slecht geslapen. Kwam maar niet in slaap. Ben echt nog meer moe nu dan ik gisteren al was toen ik (heel erg op tijd) naar bed ging. Wordt een laaaaaaaaaaaaaaaange dag! *KLAAG*

14. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Jordan :)

Adoptie is een hele strijd, en idd superduur!
    Ik heb een collega hier en die heeft er dik 3 jaar mee bezig geweest samen met zijn vrouw. Hij zegt ook, door wat voor testen je moet enzo, niet te geloven...

Maar meiden, we geloven in onze cryo's hé, we schuiven met zen allen door naar oktober/november/ten laatste december mamas :)

Hier ook echt brak! Pffff man ziek, G ziek... Ikzelf vol van de zenuwen van de zwangerschap. Werken tot 17u...

15. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Jordan, hier nog steeds hetzelfde. Voel nog helemaal niks. Maakt me stiekem ook wel weer onzeker, dan maak ik mezelf weer de kop helemaal gek en denk ik als het raak was had ik dan al niet wat moeten merken en tegelijkertijd denk ik het is dan nog zo pril dan merk je nog niet wat. Vind die wachtweken altijd zooooo slopend. Ben blij dat ik vanmiddag en morgenmiddag verjaardagen heb, kan ik even mn hoofd verzetten. We hebben wel besloten zaterdagochtend alvast een testje te wagen. Ben dan 10 dpo, dus nog wel errug vroeg. Maar we gaan savonds carnaval vieren en wil dan graag weten waar ik aan toe ben (alhoewel ik heeeeel goed weet dat een test op 10 dpo nog niet zoveel hoeft te zeggen) en het is natuurlijk dan valentijnsdag. Jaja je moet ergens de smoesjes weghalen he? Hihi.

16. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het een troost kan zijn, ik voelde ook niets. Was overtuigd dat het niet gelukt was.

Bij de terugplaatsing van ons vers embryo had ik echt vanaf dag 1 na de TP al krampjes enzo...

2 verschillende gevoelens dus.

Dus het kan echt nog wel hoor, geloof in je cryotje :)

17. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Echt mooie testen Kim, ik had ze ook alle keren maar hier mocht t niet zo zijn helaas maar ben heel blij voor jou , dat geeft hoop!

Wij hebben er ook helaas 3 icsi's op zitten , horen natuurlijk nog cryo's bij maar wij gaan wel als t niet lukt een 4e betaalde poging doen. Adoptie zien wij sowieso niet zitten, dan geef ik het eerlijk gezegd liever uit aan icsi's .

Hebben jullie (in mijn geval mijn partner) ook wel eens nagedacht over iui met donorzaad? Bij mij is dan niks en dok zegt dat sommige dat ook als optie doen, ik zou waarschijnlijk sneller ja zeggen dan Ben.
    Maar ach we hebben hoop en sowieso een 4e poging , wel toestemming nodig maar van gonal f 150 knalde ik al met 17 eitjes en 10 bevrucht dus opzich is dat positief zei de dok .

18. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is je vriend zijn zaad slecht Tess? Want dan heb je nog steeds de optie ICSI inderdaad.
    Is dat trouwens vergoed in NL?

In België hebben we 6 vergoedingen, dit kan IVF of ICSI zijn.
    Cryo's vallen onder de poging waarin ze bevrucht zijn.

Maar je hebt nog een aantal goede cryo's hé, zeker nog niet opgeven.
    Al begrijp ik het wel hoor.
    Ik had dat ook steeds in mijn achterhoofd, wat als... Maar dat mag je niet doen, hier en nu ;)

Ik zou denk ik niet met donorzaad werken, maar dat weet je natuurlijk pas als je echt in de situatie zit... Ik zou ook nooit IUI doen, en toen we dat deden, was dat de laatste stap. IVF was niets voor ons... En kijk :)

Wij zijn ook onbegrepen onvruchtbaar, alle2 helemaal binnenste buiten gekeerd, niets te vinden. Van de 10 staaltjes had mijn man er 2 mindere, maar dat was niet alarmerend...

19. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ja dat is idd slecht, goed genoeg voor icsi en na het stoppen met roken ook verbeterd maar goed. En hier worden helaas maar 3 behandelingen vergoed. En onze 3 zitten er op. Natuurlijk nog cryo's die daar bij horen maar toch, pffff.. T is zo duur alleen weet niemand daadwerkelijk wat het ons gaat kosten als t zover is. Mogen ze eens gaan uitzoeken.

20. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    In B krijg je een overzicht van je rekeningen, die moet je wel niet betalen maar dan weet je wel wat ze voor je doorrekenen.
    Hier in B was het alles samen (van echo 1) tot en met de TP, medicatie enzo inbegrepen, invriezen, bloedafnames, echo's ongeveer een 8000€ Dat is echt wel veel :(
    Ik hoop dat dat niet zal hoeven hoor!

Hoeveel cryo's heb je nog?
    Ik zie net dat je er nog een aantal hebt, dat moet lukken meid!

Deel Deze Pagina