cryo terugplaatsing

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carlaaa, 22 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Oh wow toch reacties! Had ik niet meer gedacht dus vandaar niet verder gereageerd.

Helaas is de eerste cryo behandeling in een negatieve test uitgelopen.:(

Al vrij snel daarna (eerstvolgende menstruatie) konden we al beginnen met onze 2e en laatste cryo.
    Afgelopen Donderdag die terugplaatsing gehad (7cellige) nu in de wachtweken! 11 dec testen:)!

Zal eens de tijd nemen om de reacties van jullie te lezen...

2. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Spannend Carla, nog 9 dagen...duim voor je mee! Hier dag 14 met spuiten en gisteren 3 follikels rond de 10mm, verder allemaal wat kleiner. Hoop zo volgende week de punctie. Ben het spuiten zat. Mijn buik is alweer blauw, verder geen last gelukkig. Hoe voel jij je nu Carla?

3. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Willeke hoe was je uitgangsecho?

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ben ook benieuwd.

Hier nog geen eitje gister op dag 18. Verdorie altijd een eigen cyclus netjes en eisprong maar nu in afwachting van cryo niet. Baarmoederslijmvlies was 9.8 mm dus die werd wel dikker.. hoop donderdag dat het eitje ook gegroeid is met echo.. 2 van 9 a 10 mm zaten er.

5. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28

hoop ik ook voor je dat volgende week de punctie is. Dat spuiten is niet leuk, en helemaal niet als je buik blauwe plekken heeft:$
    Zie je op tegen de puctie?

Ik voel me op dit moment een vaatdoek, niet geslapen vannacht door huilende zoon;) voel me al paar dagen niet fit, misschien te maken met het koude weer.
    Voel me verder net als anders geen gekke dingen...
    Maar ja bij de zwangerschap van zoontje had ik ook geen symptomen dus was best verbaasd dat de test toch positief was.

6. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    #46 Sandrabk, 2 dec 2014
    Laatst bewerkt: 2 dec 2014
    Vervelend dat je je zo voelt. Hoop dat het een goed teken is van een beginnede zwangerschap. Dan ook nog eens die zware wachtweken, best pittig allemaal! Hoop dat je je snel beter voelt en een mooie test in handen krijgt :)!
    Ik zie best wel op tegen de punctie. Ik vond de verdoving spuiten van onder zo pijnlijk. Daarna niet veel last gehad. Even een paar minuten doorbijten. Alles voor het goede doel;).

Tess, succes donderdag. Hoop dat je ook snel je tp krijgt. Heb je nog 6 cryo's? Goede score..

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Nou 7 eigenlijk maar zitten in 5 rietjes dus 3x alleen en 2x 2 samen.. krijg eerst de beste terug. Hoop snel op dat ei..

Ook spannend voor jou!!!!

8. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Hoi dames.

De punctie vond ik ook het spannendste en vervelendste, nu heb ik dan ook de pech gehad een overstimulatie te hebben gehad waarmee ik toen bijna in het ziekenhuis ben beland. Hopelijk valt het voor jullie allemaal mee.

Tess altijd spannend weer zon tp. Waarschijnlijk gaan we een beetje gelijk op.

Hier na een paar positieve testen toch ongesteld geworden, dan waarschijnlijk toch een hele vroege mk geworden. Nu weer bezig voor een tp in eigen cyclus. Maandag eerste uitgangsecho gehad en had toen follikel van 10,9mm en baarmoederslijmvlies van 8,4mm dus zag er goed uit, morgen weer echo hopelijk snel pregnyl spuiten en volgende week tp.

9. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Oeh spannend, zal hard duimen voor een plakkertje voor je. Vind zelf de wachtweken altijd zo slopend.

10. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Carla, hoe gaat het nu? Kan je je nog beheersen om niet te gaan tsten?

Nicky, wat rot van de vroege mk. Hopenlijk deze keer wel een blijvende plakker!

Tess, nu moet het toch een keer goed blijven gaan zou je zeggen. Duim echt voor je! Succes morgen. Hoop dat je snel weer een tp krijgt.

Ik zit nu te wachten in het zkh. Hopenlijk zijn de follikels weer gegroeid.

11. Donna32

Donna32 Nieuw lid

1 dec 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi, keb een lieve meid van 18mnd door 1 ivf en verse tp.
    4 cryo's in nijmegen. 5-jan intake voor een cryo tp. :)

12. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Tess sucses morgen!

Sandra, ja kan me goed beheersen om niet te testen, heb ook weinig tijd om eraan te denken (druk) wat dat betreft goede afleiding!
    Maar ben zoooo beniewd!
    Hoe is het vanmiddag gegaan?

Nicky, oh nee toch:( wat rot...

13. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Sandra en Tess hoe zijn jullie echo's gegaan?

Carlaa hou je het nog een beetje vol? Nog niet stiekem een testje gedaan?

Hier vandaag weer meting gehad en mag morgenavond pregnyl zetten en dan woensdag telefoon over hoe de ontdooiing is gegaan en dan donderdag terugplaatsing 😃
    Toch altijd weer spannend.

14. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    O wat fijn Nicky, een datum om naar uit te kijken!

Follikes waren nu allemaal rond 12,14 mm. Zaterdag weer terug. Hoop dat volgende week toch de punctie te hebben. Moet lukken toch??

Donna ook voor jou pannend weer!

Tess, hoe gaat het?

15. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Spannende tijden voor veel dames.

Hier niet hoor.. eitje gister nog 10 mm terwijl baarmoederslijmvlies al 13.9 was.... Maandag terug maar gebeurd vast niks. Dan ook gesprek en starten met bloedverdunners gezien m'n verleden.. Dan januari weer volgen

16. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden!

Super druk met mn bedrijf in deze tijden, maar even snel een ego berichtje, afgelopen vrijdag echo gehad en er zaten 2 cystes, 1 vochtcyste en eentje was licht grijs, wat duidt op waarschijnlijk weer een endometriose cyste :(:( echt super waardeloos!! Maar ik heb wel groen licht gekregen voor de cryo tp dus ik zit nu al een week aan de progynova. Hopelijk wordt dit een top cryo en blijft hij lekker plakken.. want zo niet, dan weet ik eerlijk gezegd ff niet hoe het vervolgtraject eruit komt te zien. Endocystes kunnen nl gevaarlijk zijn met een punctie.. maar ik moet niet te hard van stapel lopen, eerst maar eens deze afwachten!
    Heb as woensdag bms meting en als die goed is wordt de tp ingepland.

Tess krijg je nu wel een tp op korte termijn??

Sandra hoe is het met jou??

Rest hoe is het met jullie??

17. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Wat balen zeg Willeke! Daar zit je niet op te wachten:( hoop dat dit dan een plakkertje is! Succes woensdag!

Sandra, hoop ik ook voor je!

Nicky, spannend donderdag terugplaatsing! Heel veel succes.

Ik begin steeds ongeduldiger te worden wat betreft testen. Nog 4 dagen en dan mag het eindelijk! Ik voel me verder goed, totaal geen symptomen. Weet het niet hoor:(

18. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Carla, je bent nog niet ongi dus dat is al goed. Spannend nog die laatste dagen wachten. Houdt ons op de hoogte :)!

Wat een gedoe weer zeg Willeke. Bij jou zit het ook niet echt mee zeg. Hoop dat je woensdag goed nieuws krijgt en op kan gaan voor een tp.

Nicky, nog 3 dagen voor de tp. Spannende twee weken daarna.

Hier dinsdag de punctie en vrijdag de tp :)!

Succes allemaal volgende week!

19. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Willeke, wat balen zeg. We hopen gewoon op een giga plakker! 😉

Carla, inderdaad nog geen bloed is altijd goed. Hou je ons op de hoogte? Vind het heel knap van je dat je het nog volhoud om niet te testen.

Sandra, spannend 😊 Hoop op een goede oogst voor je! En dan een dag na mij tp, kunnen we samen op het wachtbankje gaan zitten.

20. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Maar als het goed is wordt ik ook niet ongesteld! Net als de vorige keer pas een paar dagen na de test een bloeding.
    (Kunstmatige cyclus) dat maakt het ook zo onzeker:(

Allemaal heel veel succes deze week:)!

Deel Deze Pagina