Ja dat is zeker vervelend. Ik word ondanks de bollen altijd al na 6 dagen ongi. Ik blijf voor je duimen. Nog even volhouden meid! Succes!
Ben altijd positief en nu ook hoor maar wat BAAL ik.. shit lichaam! Verdorie dag 28 en zoeken ons rot naar dat ei.. Donderdag was ie 10 mm.. 3x raden nu 17mm en 1 van 15 mm.. Mooi zou je denken nou nee.. Baarmoederslijmvlies is altijd top , nu niet netjes 3 lagen meer maar wel 17mm dik.. Maar om een terug plaatsing te doen niet mooi genoeg (tuurlijk ik wil ook geen kans verspillen) maar stom nu een ei maar geen mooi baarmoederslijmvlies( kwaliteit is slecht geworden omdat ik al een lange cyclus heb en normaal nooit) bloedverdunners opgehaald , dat word ook een ramp haha , is een oplos middel, nou dat kan ik zo slecht. 10 pillen geen probleem maar dat. 5e januari hysteroscopie(baarmoeder onderzoek) gepland en nu dus menstruatie afwachten, en daarna nog een menstruatie omdat bloedverdunners moeten inwerken. Haat wachten maar goed emmy's liggen veilig en doe alles voor die mooie terug plaatsing alleen nu heb ik ff geklaagd.
Oh Tess wat balen! Dus geen tp voor jou in december...? Sandra succes met de punctie morgen! Hopelijk valt het mee! Carlaa wanneer mag je officieel testen dan? Heb jij ook zo'n last vd progynova? Hier gister zo'n offday gehad wordt vreselijk depressief van die progynova. Hopelijk uiteindelijk voor een goed doel!
Nee Tess, weer wachten bah. Het zal een keer meezitten zeg pffff. Wat een teleurstelling weer. Lees wel goede verhalen nadat vrouwen hysteroscopie hebben gehad. Ik hoop dat het jou ook gaat helpen. Willeke, een offday mag, maar laat je niet gek maken door die MMM. Je gaat uiteindelijk winnen, met een mooie beeb in 2015. Hopenlijk snel weer van die hormonen af. Eigenlijk hebben wij vrouwen het best zwaar af en toe. Dikke knuffel voor jullie allemaal. Morgen de punctie. Zie er deze keer zo tegen op. Laat het maar snel morgenmiddag zijn dan is het weer klaar.
Succes morgen Sandra! Komt goed!! Balen dat je zo depri word zeg, heb je daar aanleg voor zeg maar? Mijn moeder en oma hebben dat echt erg maar ik gelukkig nooit. Ja 2 cyclussen afwachten maar goed , voor het beste resultaat! Alleen die bloedverdunners vind ik best gek of eng dan, in een gezond lichaam.. Maar alles voor die baby van ons samen!!!
Hopenlijk gaat het met de bloedverdunners helemaal goed komen. Kan me voorstellen dat het wat vreemd voelt, maar vergeleken met alles wat je al aan medicatie binnen hebt gekregen zal dit hopenlijk meevallen en brengt het jullie wondertje ! Vandaag punctie ghad was veel minder pijnlijk dan vorige x. Alleen wel erg veel buikpijn erna. Helaas nu maar 7 eitjes. Het zaad van mijn vriend was deze keer zo slecht dat hij twee keer moest leveren. Einde vd dag gehoord dat de laborant 1,5 uur heeft lopen zoeken en uiteindelijk ze alle 7 heeft kunnen bevruchten. Kwaliteit is niet heel goed, afwachten of er embryo's van komen. Donderdag de uitslag. Carla, hoe gaat het? Al stieken getest ?
Wat 'fijn' dat de punctie je mee gevallen is, de buikpijn is minder natuurlijk. Hopelijk voel je je nu goed!? Hoop zo voor je dat het 7 mooie embryo,s worden! Spannend donderdag, Ik wil eigenlijk morgen al testen, maar officieel mag ik donderdag... Wat vreselijk balen zeg tess! Willeke, nee ik heb geen last van de progynova. Wat naar voor je dat je er wel last van hebt! Bah..niks aan.
Tess, wat balen dat je nu weer moet wachten. Maar wel voor het beste resultaat. Sandra, alsnog een mooie score toch 7 eitjes? Hopen op 7 mooie embryo's 😊 Carlaa, wat balen zeg. Dikke knuffel!!! Hier vandaag in spanning wachten op telefoon uit Zwolle over de ontdooiing en hoe laat dan morgen de tp. Hou jullie op de hoogte 😊
Sandra fijn dat de punctie meeviel! Nicky succes! Hopelijk goed ontdooid! Hier vanmorgen bms meting gehad, was 5.7 dus nog te dun. Moet nu 4 progynova per dag nemen en zondag terug!
Morgenvroeg om 10:15 de tp, eerste cryo is redelijk goed ontdooit. Hij had wat beschadigingen opgelopen, maar dat zouden de andere cellen over moeten kunnen nemen. Morgenochtend kijken ze nog eens hoe die door de nacht is gekomen en anders ontdooien ze een andere. Voor nu nog 2 eskimootjes in de vriezer. Wel raar heb er nou al niet zon goed gevoel over, afwachten maar.
Niet leuk om te horen, maar als de cryo niet goed genoeg is plaatsen ze hem ook niet terug. Als hij de nacht goed doorkomt heeft de cryo alle kansen om een mooie beeb te worden. Duimen... Willeke als je bms zondag goed is wordt er dan een afspraak gemaakt voor de tp?
Nicky spannend zeg! Gelukkig heb je er nog maar hopelijk heb je die voorlopig niet nodig! Sandra ja dan wordt de tp gepland, wordt dan vrijdag of zaterdag. Zou mij bijzonder goed uitkomen maar hopelijk gaat mn bms wel ff flink groeien nu
Spannend voor alle dames... Willeke leen maar wat baarmoederslijmvlies van mij , ik heb er niks aan is 17 mm... word weer heeeel erg ongesteld dan
Haha wat bizar veel Tess! Dat moet toch een goed bedje zijn zou je zeggen voor de volgende x! Willeke, zou fijn zijn om nog een tp te krijgen voor de feestdagen. Hoe gaat het trouwens met je medicatie? Heb je er nog steeds zoveel last van?
Spannend Nicky! Het komt vast goed! Hopelijk hoeft de tweede niet ontdooid worden... Alvast heel veel succes morgen! Ook spannend voor jou Willeke, hopelijk nog een tp dit jaar... Wij gaan volgend jaar weer verder met een icsi behandeling, ergens januari/februari. Maak me nu al druk om de punctie! Die is me de vorige zo tegen gevallen!
Ben weer thuis, cryo zit lekker warm in mn buikje. Cryo was gelukkig goed de nacht doorgekomen en rest van de cellen lieten zien dat ze de beschadigde cellen overnamen. Nu weer plaats nemen op het wachtbankje. Sandra, al nieuws over de bevruchtingen en terugplaatsing?