cryo terugplaatsing

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carlaaa, 22 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Lekker broeden Nicky :)! Wij hebben 3 emmy's overgehouden. Was best een beetje teleurgesteld. Maar moet blij zijn dat het er nog 3 zijn met het slechte zaad.
    Morgen om 13.30 uur de tp!

2. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Alsnog redelijk toch 3 emmy's? Hopelijk blijven er 2 cryo's van over. Spannend morgen, mag je gezellig naast me komen zitten :)

3. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Spannende 2 weken Sandra en Nicky! Hoop dat jullie de weken goed doorkomen.

Ondertussen hier nog steeds geen bloed...maar mocht officieel ook gister testen. Het kan ook langer duren voordat ik ongi wordt.

Binnen een week hebben we contact met een ivf arts (telefonisch) over ICSI 0.2. Hoop ergens in januari weer te beginnen! Vind het heel spannend weer om te spuiten..

4. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Hoi mag ik hier ook mee kletsen? Ik heb volgende week m'n eerste cryo tp. Bij mij de voorlopige planning:
    12-12 :) geplast en pregnyl gezet 5000IE
    14-12 start 3 bollen utro per dag
    18-12 tp 2 cryo's ( 4 dagen oude embryo's) pregnyl 5000IE zetten.
    21-12 2500IE Pregnyl
    24-12 2500IE Pregnyl
    27-12 2500IE Pregnyl
    05-01-2015 testen.....

Een nieuw jaar, een nieuw leven?

5. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Welkom Roosje. Spannend weer een tp, succs alvast!

Carla, is er nog een beetje hoop omdat je nog niet ongi bent of helemaal niet meer? Wel fijn dat wanneer j echt vrder moet je in januari weer kan starten. Ik vond het de tweede keer minder intensief. Ik zat alleen wel constant te vrgelijken met de eerte poging en daar erd ik af en toe niet vrolijk van, reultaten eitjes, embryo's etc.

Niicky, hoe gaat het? Al last van kwaaltjes? Hier gistren een beetje bloedvrlies en buikkrampen. Kan alleen nog niet de innesteling zijn denk ik. Afwachten..

6. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Grrr....wel bloed vanmorgen. En goed ook! Helaas. Had stiekum nog een beetje hoop.
    Maar goed op naar de volgende behandeling in januari. Hoop dat de 2e keer inderdaad minder intensief is. Ik had de vorige keer geen vervelende bijwerkingen, dus hoop nu ook niet.
    En hoe gaat het met jou Sandra? Nou wie weet hebben de krampjes wel met innestelen te maken:)

Welkom roosje, gezellig dat je mee komt kletsen! Spannend een tp. Veel succes alvast!

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Jammer Carla...

Welkom Roosje..waarom krijg je zovaak pregnyl? Ik krijg 3x 1500 ivm eerdere miskramen.

Hier nog in rust en aan de bloedverdunners.

8. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Welkom Roosje, spannend zeg over 3 dagen tp 😊

Ahhh wat balen zeg Carlaa, knuffel van hieruit. Hopen dat het allemaal weer een beetje snel achter de rug zal zijn in januari.

Sandra, ik begin hier lichtelijk last te krijgen van mn borsten. Maar durf er niet zo goed hoop uit te putten, ben nu 8 dpo dus nog ff wachten. Innesteling kan volgens mij vanaf 6 dpo, dus wie weet 😊 Hopelijk een plakbeeb voor ons allebei.

9. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Welkom Roosje!

Sandra heb je de tp al gehad??

Carla wat vervelend zo heftig ongi nu :(

Gister weer bms meting gehad, was nu 7.5 dus al beter alleen was er nu een klein streepje vocht in te zien. Dus nu nog 4 dgn verder met meds of dit vanzelf verdwijnt. Was niet heel veel maar beter dat het weg is en zeker niet méér wordt. Woensdag weer terug nu! Wel irritant waarom kan het nou niet een keertje soepeltjes verlopen :(
    Van de meds niet veel last op het moment! Veel afleiding door mn bedrijf dus dat is wel fijn!:)

10. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wat lastig van dat bms.. zijn toch echt veel vrouwen die daar last mee hebben hè? Jammer :(

Bij mij ook vocht daarom is het niet door gegaan omdat het zo dik was en niet meer mooi met veel vocht ipv 3 lagen.. Ga voor je duimen

11. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Ik heb gevraagd aan mijn gyn of het verschil maakt of je utro of pregnyl gebruikt. Het maakte volgens haar geen verschil. Heb toen gevraagd of ik pregnyl mocht proberen ipv utro of samen met utro. We proberen nu een combi. Ik heb heel vaak een lichte streep 4 dagen voor nod, soms ook nog 2 dagen voor nod en zelfs een keer na nod. Maar nooit een plakker. Wie weet krijg ik van pregnyl wel plakkers. Het verschilt van mens tot mens. Wel heb ik een onderzoek gelezen waar de bruutheid van het vrouwen lichaam wordt uitgelegd. Als een embryo niet aan de eisen die jouw lijf stelt voldoet, is het exit embryo. Maar naast een paar embryo's die niet goed zijn worden er heel veel die wel goed zijn ook weggebonjourd. Rond de 4 weken en de 8 weken zit een selectie moment. Die bij 4 weken wordt voornamelijk het hcg niveau gemeten, als dat te laag is, wordt ook een goede embryo afgestoten. Ik hoop dat pregnyl dit ondervangt

12. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Ik hoop het ook Roosje!

Willeke, hoop dat je woensdag beter nieuws hebt.

Ik zit vandaag op wachtdag 4. Voel eigenlijk niet veel bijzonders. Ben alleen erg moe, maar dat komt door een druk weekend. We zijn naar ponyparkslagharen geweest. Erg leuk! Echt een aanrader. Had ik vantevoren nooit verwacht over dat park!

Nicky, hoop dat het door een zwangerschap komt. Ben benieuwd. Wanneer ga je testen? Ik was bij mijn vorige verse icsi al naar 6 dagen ongesteld. Als ik die dagen voorbij ben zonder bloed ga ik iedere dag testen :)!

Tess, hoe gaat het verder met je? Was je al begonnen met de bloedverdunners?

13. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Ik ga proberen zo lang mogelijk te wachten met testen. Zit nu op 9 dpo, vorige keer testte ik op 9 dpo licht positief en toch ongesteld geworden. Dus probeer nu toch met veel moeite nog een paar dagen te wachten, mijn nod zal zondag zijn.

14. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    ik heb mn nagels al tot het vlees toe afgekluift......echt serieus gespannen voor het of en wanneer tp telefoontje van vanmiddag....pffffff

15. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Roosje spannend! Hou ons op de hoogte. Kan niet meer lang duren voor ze bellen :)!

Hier vandaag een brief gekregen dat er van de 2 maar 1 embryo is ingevroren. Beetje tegenvaller... Nu maar hopen dat deze emmy maar blijft zitten!

16. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Het verlossende telefoontje is gekomen.
    Allebei de embryo's hebben het ontdooien niet overleefd.
    Ben er kapot van.

17. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Nee dat meen je niet! Wat een tegenvaller zeg bah! Heel veel sterkte Roos.

18. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Dat meen je niet, wat balen zeg! Dikke knuf!

19. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Sandra ook wel een tegenvaller maar 1 cryo. Maar ja hopelijk heb je die niet nodig ;) kun je je testdrang nog een beetje tegenhouden? Ik niet heb vanmorgen een testje gewaagd, maar zag alleen iets als ik heel goed tuurde, dus vraag ik me weer af zit er iets of zie ik het omdat ik het graag wil zien? Toch heb ik het idee dat ik later op de dag altijd duidelijker test, weet niet zo goed of ik er straks nog een testje tegenaan zal gooien...

20. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Hey Nicky, als je al iets ziet zit het denk ik wel goed. Bij mij is hij altijd omo wit en ik probeer dan ook op alle manieren een streepje te zien, onder de lamp houden etc alleen dan zie ik nog geen streep haha. Ik ga denk ik zaterdag dag 9 een testje wagen. Maar mezelf kennende zal dat wel weer eerder zijn.

Ben benieuwd naar je streepje morgen, zou echt super zijn! Eindelijk goed nieuws hier :)!

Deel Deze Pagina