cryo terugplaatsing

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carlaaa, 22 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Ja, had ik kunnen weten. Bedacht me pas toen ik het bericht had geplaatst. Zelf ook meegedaan aan MvM. Zelf destijds geen pregnyl kunnen krijgen (was te weinig) moest het doen met de 'nep' variant.

Geen bloed is altijd goed, duim voor je!

Nicky, ah wat balen!

2. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Thanks Tess. Ik wacht gewoon nog even af. Vanaf vanmiddag erg ziek, diarree, overgeven, rugpijn, buikpijn, koorts. Gebeld met kliniek, misschien een oversimulatie of een virus.. Als het morgen niet over is naar het ziekenhuis om bloed te prikken.
    Tess, weet je toevallig of je van prygnyl ook later ongi wordt dan van utro?

Nicky, blijft shit! Gelukkig wel meteen door!

Roosje hoe is het?

Carla, goed bezig geweest, hopenlijk binnenkort weer allemaal mvm!

3. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Net even een action test gedaan (uit verveling). Hartstikke wit. Nu 3 dagen na de laatste 1500 pregnyl spuit. Gisteren de kv test positief. Zal het deze ronde alweer klaar zijn?
    Pfff die hele mmm begint me een beetje op te breken bah!

4. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Wat vreemd he Sandra, hoe kan dat nou. En snap dat je hier heeeeeelemaal gek van wordt. Hoe voel je je nu? Hoop inmiddels wat beter?

Hier niks nieuws te melden. Het is voor ons wachten op het telefonisch gesprek op 5 januari. Dan meer duidelijkheid over verdere behandeling.
    In ieder geval ben ik nu al nerveus:(:( weer die bont en blauwe buik....en die akelige punctie. Die heeft me goed pijn gedaan! Is het elke keer weer verschillend met de pijn? Of altijd hetzelfde? Haha weet het niet anders te verwoorden!

5. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Gelukkig gaat het nu beter, alleen manlief en zoontje zijn nu ook ziek :(!

Ik vond de tweede punctie veel minder pijnlijk dan de eerste en dat terwijl ik voor de tweede keer veel zenuwachtiger was. Ik had de tweede keer een andere arts die beter prikte vond ik. Het blijft geen pretje maar alles voor het goede doel! Gelukkig hoef je niet lang te wachten voor je weer verder kunt. Voor je het weet is het 2015 :)!

Hier nog steeds niet ongi. Hoop zo dat het deze keer raak is!

6. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    @sandra, spannend! Pfff krijgt t er plaatsvervangend warm van. Action is veel minder gevoelig dan kv
    Verder zit ik hier gewoon m'n ronde uit...niets meer aan te doen. Heb dir weekend lekker aan de wijn gezeten....ben ff klaar met deze ronde

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hoop het zo voor je Sandra. Wanneer is je officiële test datum? Ik begon toen op 12 dagen na tp wel flinke posi testen te krijgen.

Ik wacht nog op menstruatie.

8. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Lekker Roosje, zou ook wel een wijntje lusten. Toen mijn vorige tp was mislukt was ik aan de Hugo gegaan met verse mintblaadjes, zo lekker (zoet wijntje alleen bij Jumbo te koop).
    Mijn officiele testdatum is 14 dagen na de tp. Ik zit vandaag op dag 11. Ik had nog een action testje over en die heb ik net gebruikt. Nu een hele lichte tweede streep die meteen tevoorschijn kwam. Als de pregnyl maar uit mijn lichaam is (donderdag voor het laatst 1500, je zou zeggen van wel toch?). Ik juich maar niet te vroeg want donderdag is pas de officiele dag, dan is het kerst en is mijn vriend jarig dus test liever woensdag met CB. Als het dan negatief is verpest het in ieder geval niet het kerstfeest. Zo slopend dat wachten. Ik ben ook zo'n muts dat ik mezelf nooit kan bedwingen..
    Tess, kom maar op met die menstruatie! Volgende ronde is voor jou! Ik ga er hard voor duimen in ieder geval.

Ik hou jullie op de hoogte, spannend!

9. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Oeh spannend sandra, een tweede streep na een witte test is toch wel erg hoopvol. Ik heb zeer goede hoop voor je 😊

Hier net naar de kliniek gebeld en die zijn gesloten van 20 dec tot en met 4 januari, dus wordt toch helaas een wachtmaand hier.

10. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    @sandra...als je nu een streep had en eerst niets...verwacht ik een heel mooi verjaardagscadeautje voor je vriend

11. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Wauw Sandra, dit klinkt idd positief! Eerst niks en nu 2 lichte streepjes..
    Duim duim duim!

12. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Net getest; omowit en na ongeveer 8 minuten pas een heel licht streepje (kv test). Ben bang dat het toch over is deze keer. Had nog wel zo'n goede hoop. Iedere keer weer die teleurstelling...ik haat het!
    Nou meiden hoop dat het ons allemaal in 2015 wel gegund is!

13. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Heb je een foto sandra? Kv 2v5 staan er tegenwoordog om bekent dat ze er wat langer over doen.

14. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Je weet het maar nooit Sandra, toch weer een streepje...

Ben ook wel benieuwd of je een foto hebt...

15. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Ja het duurt idd langer voordat hij mooi helder wit wordt in de achtergrond. En daaron dus ook voordat de lichte strepen duidelijk zijn.
    En plaats idd ff een foto.

16. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Dit is m. Ik heb net CB testen gehaald. Ga deze morgenochtend doen..

Bijgevoegde bestanden:

17. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Ik zeg gefeliciteerd! Vind t een heel duidelijke streep.te duidelijk voor een vals positief.

18. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Hoop zo dat je gelijk hebt Roosje. Mijn vriend wordt helemaal gek van me haha.

19. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Ik vind hem ook te duidelijk voor vals, streep is mooi roze.
    Ik zeg GEFELICITEERD!!!!!!!!!

20. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Dat is wel duidelijk hoor! Volgens mij dit keer echt raak!

Deel Deze Pagina