Wat super shittt meis... Hier is t ook losgebroken na een ronde van 40 dagen ongeveer, ben bang dat het erg word, is het normaal al maar ben nu aan die bloedverdunners.. 5e dan hysteroscopie en volgende menstruatie weer aanmelden.
Willen jullie even meekijken met de test van vandaag....loopt hij wel op? Heb vandaag buikpijn en maak me zorgen.
Testen lopen nooit elke dag op , hcg verdubbeld zich om de dag , geen paniek haha.. En gefeliciteerd !! Ik test s'avonds vaak duidelijker als ochtend.. Ben inmiddels al 3x achter elkaar zwanger geraakt , hoop eind jan/febr blijvend........ Zo veel zin in dit jaar met hopelijk een wonder , ook voor jullie allemaal natuurlijk.
Tess, beetje stomme vraag miss want je wordt natuurlijk in jan zwanger , maar zag dat jullie met icsi 3 bezig zijn. Hebben jullie een alternatief mocht poging 3 niet lukken. Wij hebben nog 1 cryo en gaan dan naar poging 3. Wij zijn verzekerd bij CZ en die vergoeden 3 pogingen. Vanwege mijn werk betaal ik maar 100 euro per maand. Nu zit ik echter te twijfelen om miss over te stappen naar umcg omdat je daar max 5 pogingen vergoedt krijgt weliswaar betaal je daar flink meer voor maar altijd goedkoper dan een icsi poging zelf betalen. Vind het zo lastig en overstappen kan maar tot 31 dec...
Morgen nod...ja ja ik weet tik moet niet zo vroeg testen, maar ik voelde dat ik t moest doen, want ik was het echt niet van plan tot morgen. Als je de reden hoort, denk je dat ik mallotig ben.....m'n haar was na een dag al vet en dat duurt normaal 3 dagen en dit was nu al 3 dagen op rij...vriend boos, omdat ik had beloofd niet eerder dan nod te testen...en toen ineens eens streep.