cryo terugplaatsing

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door demidepemi6, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demidepemi6

demidepemi6 Actief lid

13 jan 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Na 6 jaar proberen hebben we inmiddels een lieve mooie zoon van 9 mnd. Het is uiteindelijk ecd geworden... en na uitbehandelde ivf hebben we nu dus opeens" 14 cryoos ( <---hoe schrijf je dat? :)

nu mijn vraag we zijn overgestapt van pno naar cz. komen er nu wel extra kosten bij als we gebruik willen maken van de cryoos??? of horen de cryoos nog bij de vorige poging die we toen via pno hebben gedaan??

2. demidepemi6

demidepemi6 Actief lid

13 jan 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    De cryo's horen bij de vorige behandeling waarin ze zijn ontstaan. Maar uiteraard komen er wel kosten kijken bij het terugplaatsen van de cryo's, hoe dat zit met vergoedingen weet ik niet precies. Maar neem aan dat dat gewoon vergoed wordt, ook bij een nieuwe verzekering. Ze zijn dan tenslotte minder kwijt dan een hele nieuwe behandeling. Maar ik denk dat je ook gewoon je nieuwe verzekering hierover kan contacteren.

4. Mamo2014

Mamo2014 Lid

22 sep 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk het antwoord te weten. Cryo's horen echt bij de behandeling. Wij betalen aan het VU wel kosten dat ze daar in de vriezer liggen.
    Bij terugplaatsing heb je wel weer controles en mogelijk pregnyl prik (of meer hormoonstimulatie indien nodig) Ik heb dat eens gevraagd in ziekenhuis en volgens mij kunnen zij dat niet declareren.
    Maar ik zou inderdaad gewoon even je verzekering bellen. Dan weet je t zeker!

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Vanwege de geboorte van jullie zoon staat jullie 'teller' sowieso weer op nul. En dus zou het volgens mij gewoon vergoed moeten worden.

6. demidepemi6

demidepemi6 Actief lid

13 jan 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    inmiddels contact gehad met cz. Zo ver nu bekend moeten we de tp van onze cryo zelf betalen. Aangezien deze voort zijn gekomen uit een ivfbehandeling bij een andere verzekeringsmaatschappij..

cz is intern aan het overleggen of ze toch iets voor ons kunnen betekenen. Iemand hier ervaring mee??

Deel Deze Pagina