Ervaringen Duphaston?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door shereen1987, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Hallo allemaal!

Vorig jaar (inmiddels?!) ben ik bevallen van een zoontje 29.01.2014 dmv een cryo tp.. omdat mijn menstruatie nog steeds niet opgang is heb ik duphaston van de gynaecoloog gekregen voor 5 dagen.. ik ben nu op dag 4 maar voel echter nog helemaal geen verschil in mijn lichaam.. heeft het bij andere wel gewerkt? Ik wil namelijk weer graag voor een wondertje 2 starten!

Veel liefs

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb geen ervaring met Duphaston, wel met Primolut. Ik neem aan dat de werking hetzelfde is. Ik kreeg een kuur van 5-10 dagen om de menstruatie op te wekken. Ik werd pas ongesteld als ik met de kuur gestopt was, meestal rond dag 3-5 na het stoppen met de pillen. Ik denk dat je dus nog even een paar dagen geduld moet hebben. Succes!

3. Ik moest Duphaston altijd wat langer slikken. Volgens mij 10 dagen, maar ik deed het altijd wat korter, zodat ik sneller weer verder kon :) Ik stopte na een dag of 7 en werd dan na een paar dagen ongesteld.

4. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    ah super bedankt beide! vandaag de laatste pil en dan zal de menstruatie wel aanbreken hopelijk! Spannend!

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik heb ook Duphaston gehad. Wel in combinatie na een Clomid kuur.
    Ik heb het ook gehad toen ik geen Clomid slikte en toen werd ik vaak een dag na het kuurtje ongesteld.
    Toen ik het ging gebruiken nadat ik Clomid had gehad en ik die rondes af moest breken, duurde het 11-12 dagen voordat ik, na de kuur, ongesteld werd.
    Geen idee of dat te maken heeft met Clomid, maar vind het wel apart.

6. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Oh nou ben ontzettend benieuwd want als ik ga menstrueren want dan kan ik weer aan het spannende IVF traject gaan beginnen,.. ben erg benieuwd

7. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Ik heb afgelopen oktober Duphaston geslikt om mijn menstruatie op te wekken. Ik heb het 10 dagen geslikt en werd 8 dagen na het laatste pilletje ongesteld.

8. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Ik heb het 3x gebruikt en moest dan 7 dagen slikken.
    Een keer heb ik een dag een beetje bloedverlies gehad
    en de laatste keer had ik veel bloedverlies.
    Meestal de dag na het laatste pilletje.

Het bloedverlies ligt aan de hoeveelheid bms dat is opgebouwd.

Deel Deze Pagina