Cryo terugplaatsing

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door stresskippie, 26 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Mackwek, wat spannend hè. Het is zo zenuwslopend. Ga je zelf nog testen voor de bloedtest?

Tammie, welkom op het wachtbankje :) Heel veel succes!

Denisek, negatief dus, hmm... Is er nog hoop? Hoeveel dpo ben je nu en oud was de cryo toen deze werd geplaatst 2-11?
    Ik heb 1-11 een tp gehad maar deze cryo was al 6 dagen en lag perfect op schema. Dus als jouw cryo 4 dagen was dan kan het nog steeds hoor! Zolang er hoop is... ;)

Ik heb vandaag nog eens getest. De ochtend was geen succes. De streep was nauwelijks donkerder en misschien zelfs wel lichter. Maar ik ben een duidelijke middagpieser :D Vorige keer bij mijn zoontje ook eens zo'n stressmoment gehad met een ochtendtest. Vanmiddag exact 24 uur na de eerste test getest en duidelijk donkerder en het streepje verscheen ook eerder. Ik heb er een goed gevoel over, maar het blijft natuurlijk doodeng.

2. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Ik had mijn terugplaatsing op 30 oktober, ik zit nu op 9 dagen na terugplaatsing.
    Ik heb stiekem afgelopen zondag al getest, was ook wel heel vroeg. Maar die was wit.
    Ik weet nog niet of ik nog een keer ga testen. Ik werk fulltime en wil het dus sowieso niet 's morgens voor mijn werk doen. Misschien, heeeeeel misschien donderdagavond. Maar ik weet het niet.
    Ik heb stiekem hele goede hoop. Als het niet zo mag zijn ga ik heel hard vallen...:(
    Maar ik heb al een hele week last van een raar gevoel. Ik kan het niet omschrijven. Het is geen misselijkheid, geen zenuwen, geen buikpijn, maar ik voel gewoon iets. Niet constant, maar een groot deel van de dag wel.

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O wat vreselijk is dat hè :(
    Houd voor nu vooral vast aan je gevoel. Hoe oud was de cryo? 4 dagen?

4. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Nee 5 dagen, een blasto die al uit zijn schild wilde kruipen.

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    En 6 dagen na eisprong terug geplaatst?

6. Doutzen

Doutzen Lid

7 apr 2015
    81
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja Tammie we lopen gelijk.. Ik ook vandaag terugplaatsing gehad.. Nu de slopende wachtweken.. Spannend!!!

Super Saskia!!

Denisek, mn duimen draaien!!

Mackwek, spannend hoor! Klinkt wel goed, had bij mijn vorige zwangerschap ook zo'n gevoel..

Succes allemaal!!

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Doutzen succes!

Ik wil hier een positieve flow zien :D
    Kom op cryo's!

8. Annaf86

Annaf86 Actief lid

22 sep 2016
    109
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat spannend allemaal dames.
    Ik heb 17 nov een echo en hopelijk daarna snel een positieve ovulatietest.
    Ik heb een vraagje. Mijn vorige cryo's waren na 3 dagen ingevroren en daarvan is er geen zwangerschap bij ontstaan. Nu zijn mijn cryo's na 5 dagen ingevroren. Nu vroeg ik mij af: is dit beter? Zijn ze sterker? Wat is het voordeel? Heeft iemand hier ervaring mee?

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja zeker Anna!
    Een goed ontdooide blasto van goede kwaliteit geeft 50% kans op zwangerschap.
    Bij mij is nooit een embryo van dag 3 blijven zitten. En ik heb er 7 teruggeplaatst gehad.
    Mijn zoontje was een blasto en deze cryo ook :)

10. Denisek

Denisek Lid

1 jan 2015
    5
    0
    1
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal dames!

Saskia wel goed dat je smiddags dan toch positief test.. Zou je eigenlijk smorgens dan ook verwachten. Wanneer ga je voor de bloedtest?

Ik had op zaterdag mn eisprong en er is een beginnende blasto op woensdag 2-11 teruggeplaatst. Ze zei dat ze verwachtte dat hij nog wel een dagje zou gaan doordelen.. Dus wellicht ben ik nu nog aan de vroege kant.. Ik ga t morgenochtend weer proberen met de early test van de action. Zooo spannend!!

11. Denisek

Denisek Lid

1 jan 2015
    5
    0
    1
    NULL
    NULL
    Wat spannend Mackwek.. Knap dat je niet meer gaat testen.
    Heb jij de tp in eigen cyclus gehad?
    Ik duim voor je!

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Succes Denisek!
    Ik had tp van een dag 6 blasto die klaar was om te nestelen. Dus wel een verschil. Jouw test kan dus nog makkelijk positief worden.
    Ik heb donderdag de bloedtest.

13. Annaf86

Annaf86 Actief lid

22 sep 2016
    109
    0
    16
    NULL
    NULL
    Saskia, Bedankt voor je reactie! Het geeft me meer hoop, na het lezen van jou positieve verhaal. Ik wil je heel voorzichtig feliciteren met je prille zwangerschap! Nu lekker broeden.
    De rest vande dames, duimen, kaarsjes branden etc. Ik hoop op allemaal mooie uitkomsten.

14. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    @Doutzen wanneer ga je testen?

@Saskia gefeliciteerd!! ik wens je een fijne zwangerschap!

@Anna geen ervaring mee. k weet ook niet wat ik teruggeplaatst heb gekregen, dat hebben ze niet verteld.

@Danisek ik duim voor je dat je alsnog een positieve test krijgt!

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hcg is maar 43... :(

16. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    oke en is dat dan weinig? Ik weet niet wat het dan wel moet zijn?
    Maar als het om de dag verdubbeld is het goed toch? hoop houden meid misschien laat ingenesteld of je hoort ook wel eens vrouwen die minder snel hcg aanmaken. ik ga duimen voor je!

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik had bij mijn zoon met 4+3 een hcg van 461.
    En de test is ten opzichte van dinsdag niet donkerder geworden :(

18. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Woooo dames, wat is er veel gekletst!

En een zwangere zie ik! Gefeliciteerd Saskia! Wat top!

Voor degenen waarbij het niet gelukt is, hele dikke knuffel!
    En voor de anderen de op het wachtbankje zit, ik duim onwijs voor jullie! Spannende periode..

Vandaag is het voor ons ontdooidag en morgen hopelijk een terugplaatsing.. Wordt een zenuwslopend ochtendje!

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Gent heeft gebeld. De uitslag is positief, in die zin dat ik wel echt zwanger ben en er wel sprake is van serieuze innesteling. De waarde had eigenlijk minimaal 100 moeten zijn en is dus maar 43. Maar... soms komt het langzaam op gang door een late of trage innesteling. Ook besproken dat de urinetesten amper donkerder worden, maar zo pril kan dat wel omdat een wisseling in concentratie een wisselend resultaat kan geven. Ik moet er rekening mee houden dat het misgaat, en die kans is wel groot inderdaad. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit en het is ook zeker nog niet over. Volgende week opnieuw een bloedtest en hopen op een heel groot wonder. Besloten zelf niet meer te testen want ik word gek van dat getuur naar streepjes. Ik ga er vanuit dat het niet goed gaat, maar... met een beetje hoop in mijn achterhoofd.

20. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Jeetje Saskia, wat spannend zeg! En wat een onzekerheid.. Blijf je inderdaad vasthouden aan positieve gedachten. Ik denk aan je!

Deel Deze Pagina