Cryo terugplaatsing

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door stresskippie, 26 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    @saskia er is nog hoop dus, wonderen bestaan!

@Ruubs wat spannend! Ik duim voor een terugplaatsing vandaag!

Ik ga denk ik woensdag testen, dan ben ik vrij...als ik 't zo lang kan volhouden haha 't liefst test ik nu al.

2. Doutzen

Doutzen Lid

7 apr 2015
    81
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oh Saskia, mijn duimen draaien!!

Wat spannend allemaal hè, ik word helemaal gek van mezelf en zit pas 3 dagen na tp..

Tammie, weet nog niet wanneer ik ga testen..
    Zat te denken aan donderdag maar dat duurt nog zoooooo lang dus misschien ook wel eerder..

3. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Hier is het helaas een mislukte poging. Alles wat ik dus voelde vorige week had met mijn buikgriep te maken van het weekend denk ik. Nadat ik vandeweek al helemaal nergens meer last van had had ik me er al min of meer bij neergelegd.
    Nog 1 cryo in de diepvries. Ik ga gillen als die niet lukt....kan me niet voorstellen dat ik alweer moet gaan spuiten. :(

4. Doutzen

Doutzen Lid

7 apr 2015
    81
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oh wat balen Mackwek!!! Wat een teleurstelling..

Hoe is het hier verder met iedereen?

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Balen Mackwek :(

6. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Ooohno balen zeg! Echt rot meid..

Met mij gaat 't prima haha al wordt ik langzaam gek. Voel je iets doutzen?

7. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Saskia blijf voor je duimen hoor... knuffel

8. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Tammie, het is vrijdag doorgegaan hoor! Een mooie topper van AA kwaliteit teruggekregen. Voel alleen helaas weer eens helemaal niets, dat is wel frustrerend.
    Jij woensdag testen, wat spannend! Op naar 2 roze streepjes!! Ik duim.

Saskia, hoe gaat het daar? Wanneer krijg je wat meer zekerheid? Mijn duimen blijven draaien!!

9. Doutzen

Doutzen Lid

7 apr 2015
    81
    0
    6
    NULL
    NULL
    Spannend ruubs, jij ook in de wachtweken.. Op naar 2 mooie roze streepjes!!

Tammie hoe is het met jou?
    Hoe voel je je?

En Saskia? Mn duimen draaien nog steeds!! Erg spannend!

Hier gaan de dagen zoooo langzaam maar dat zal bij jullie niet anders zijn ;)
    De ene keer (denk ik) dat ik wat voel, maar of dat nou een goed teken is of niet daar maak ik mezelf dan weer helemaal gek mee..

En maar denken dat ik er wel een testje tegen aan kan gooien, maar nee doe ik nog maar niet.. Is nog te vroeg en ook te bang voor een negatief resultaat..

Succes meiden met dat vervelende wachten! Denk aan jullie!

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wauw Ruubs, een AA is echt super!
    Hoop dat ie mooi blijft plakken!

Doutzen, wanneer is jouw testdatum? Zenuwslopend hè dat wachten.

Hier is de verlengde wachtweek ook zenuwslopend. Kans is klein op goede afloop maar de hoop is er nog zeker! Voel me nog wel zwanger en heb af en toe trekkende en zeurende pijntjes waarvan ik niet weet of ze nu positief zijn of niet ;)
    Het blijft afwachten, in ieder geval tot donderdag. Tot nu toe nog geen krampen of bloedverlies. Normaal houdt utrogestan dat bij mij max twee dagen tegen. Ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger. Ik hoop dat het goed zit maar vanwege de kleine kans ben ik toch wel erg bang.

11. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    @ruubs dank je ik hoop het ook!

@saskia wat goed dat je hoop houdt! Ik snap dat die week ook echt killing is.

@doutsen ik heb dat ook. Voel ik dit echt of verzin ik het. En wat ik voel is dat wel wat niet wat pffff

Ik had zondag getest en die was negatief. Was echt rot en ook dom dat ik zo vroeg een test deed, ik kon t niet
    Laten. Ik had gelijk geen hoop meer daardoor. Is wel ietsje teruggekomen. Ik durf ook niet meer voor woensdag te testen. Eigenlijk is vrijdag pas mijn nod maar donderdag en vrijdag moet ik werken dan heb ik de woensdag nog om te verwerken mocht hij negatief zijn. Maar ik hoop zooooo erg dat het positief gaat zijn.

12. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Shit heb roze afscheiding oohno :(

13. merida84

merida84 Lid

8 nov 2012
    63
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    Capelle a/d IJssel
    Goeiemorgen dames,

Ik ben normaal ook een stille lezer.
    Ik hoop dat er snel wat positieve reacties binnen stormen.
    @Saskia, ik blijf duimen voor je.

Wij gaan ook voor een 2e wonder. We hadden nog een aantal cryo's. Eind aug zijn we gestart met een cryo tp die is helaas mislukt :( De maand erna zijn we ff gestopt omdat ik naar het buitenland moest. En nu gaan we weer verder. 23 Nov heb ik me eerste meting, en hopelijk in dat weekend een TP.
    Here we go again.....

Succes dames! Sending some positive vibes your way!!

14. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Oh meiden wat spannend allemaal!!

Ohhh Tammie  is roze afscheiding al verdwenen?

Hoe voel je je Saskia? Morgen bloedtest?

@Merida heb je dan een meting voor je slijmvlies??

Hier alweer flink aan de progynova, morgen slijmvliesmeting en dan hopelijk 22 of 23 een tp

(nog 3 cryootjes)

15. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Het werd bruin dus werd zo bang dat het niet goed ging dat ik weer heb getest. En is positief! Wow ben echt zo blij. Ik had t met m'n zoon ook. Hij is wel nog licht maar ik hoef niet te turen. Morgen nog 1 met ochtendurine. Pffff hopelijk blijft t goed gaan.

@spannend stresskippie!

16. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Ohhhh wow 😆😆😆😆😆😆😆

17. merida84

merida84 Lid

8 nov 2012
    63
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    Capelle a/d IJssel
    Oh wow super goed nieuws Tammie, (voorzichtig) Gefeliciteerd!!!!! Het gaat de goeie kant op meiden, meer positive vibes!!! Ik had bij mn eerste trouwens ook bruin verlies

@stresskippie ja slijmvliesmeting, follikelmeting. Dus moet nog ff wachten.......

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Merida en stresskippie succes weer!!

Tammie voorzichtig gefeliciteerd! Goed nieuws!!

Donderdag de bloedtest. Ik heb af en toe wat slijm en waterige afscheiding. Goed teken, had ik bij mijn zoontje ook. Ik houd hoop zolang Gent hoop houdt ;)
    Ik ben morgen 5 weken zwanger. Utrogestan heeft bruin en bloed bij mij altijd alleen maar uitgesteld een aantal dagen. Dus dat er nu nog niks te zien is vind ik ook hoopgevend.

19. Doutzen

Doutzen Lid

7 apr 2015
    81
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wauw Tammie!! Wat super!!

Las je berichtje en dacht ik ga ook een testje wagen.. Nou had ik het maar niet gedaan want onzekerheid alom :( Omo wit helaas.. Ik hoop met heel Mn hart dat het voor mij dan maar te vroeg is om te testen en probeer ergens de hoop weg te halen dat het misschien toch nog gelukt is..

Hè bah! Die onzekerheid :(

20. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    @merida succes! Voor je 't weet is het zover.

@saskia ik duim hard voor je. Ik denk dat als 't goed voelt bij jou het ook wel goed komt.

@oooh doutzen als 't andersom was geweest had ik het ook gedaan denk ik. Maar het kan nog te vroeg zijn hé de een maakt sneller hcg aan dan de ander. Hou nog ff hoop ik weet dat het moeilijk is.

Deel Deze Pagina