Doutzen, wat voor cryo heb je terug gekregen? 5 dagen oud? Je zit nu een week na de tp, maar hoeveel dpo?
Tammie, mijn gevoel gaat alle kanten op. Soms gevoel dat het goed zit maar ook regelmatig dat ik geen positief gevoel heb. Nog 2 dagen en dan weten we hoe het ervoor staat.
Wat een spanning saskia nog 1 dagje, ik duim voor je! Mijn test van vanmorgen is donkerder dan die van gister
Tammie ben zo blij voor je, alvast een voorzichtige felicitatie Hou je het nog vol Saskia?? duim voor je hoor meis Slijmvliesmeting was goed gelukkig dus hopelijk 23 nov tp duim duim duim voor goede dooiing!!
Tammie, hoeveel dpo heb jij getest? En hoe veel dagen was je cryo? Ik heb echt ineens een ENORME testdrang, de onrust overheerst hier!
ja ik herken die vervelende drang volgens mij was mijn cryo 5 dagen oud. Ik had 5 dagen na de terugplaatsing negatief getest. 7 dagen na tp licht positief. hoeveel dagen na tp zit jij dan ruubs?
Aaaaah super! Nu ben ik helemaal overtuigd haha ik ga morgenochtend testen, dan zit ik op 13 dpo en 7 dagen na de tp van een 6 daagse cryo. Spannend!!! Hoe gaat het met jou? Al gewend aan het idee dat er een brusje komt? Last van kwaaltjes?
Dankjewel Saskia! Zeker spannend! Hoe gaat het met jou? Kan je de teleurstelling een beetje verwerken?
Ja nu komt de opluchting. Eindelijk duidelijkheid. Die onzekerheid was slopend. Natuurlijk wel verdrietig nog, maar dat heeft even tijd nodig. Vandaag belde Gent nog na de bloedtest. Hcg is helemaal uit lijf. Ik mag in principe weer meteen door voor een cryo tp maar wij hebben besloten in januari weer verder te gaan. Even rust en weer energie op doen. En genieten van de feestdagen met familie en ons zoontje.
Groot gelijk meid! Het is belangrijk om naar jezelf te luisteren en de tijd te nemen. Ik kan me voorstellen dat het zwaar valt en erg verdrietig is, knap dat je er zo goed mee omgaat. Hele dikke digiknuffel!
Oeehh spannend ruubs ik ben benieuwd! Hopelijk slaap je een beetje vannacht Ik doe morgenochtend nog een keer kv test en een cb digitale. Morgen is mijn nod en dan stop ik met testen. Heb nog niet veel kwaaltjes, beetje pijnlijke borsten en wat pijn in m'n onderbuik. Vorige zwangerschappen ben ik tot ongeveer 20 weken ontzettend misselijk geweest, ik ben benieuwd hoe dat nu gaat zijn, mocht alles goed gaan. @saskia ik snap dat jullie even nog gaan genieten van de feestdagen. Even op adem komen. Lijkt me ook erg verdrietig en heeft even tijd nodig.
Oh jongens, ik weet het niet hoor! Ik heb het gevoel dat de test te licht is voor 13 dpo? Wat denken jullie? Kan nier wachten tot morgenochtend om te kijken of ie oploopt..
Super ruubs! Dat ziet er goed uit!!! Hier is het over en uit.. Vanmorgen wederom een negatieve test.. Maandag officiële testdag dus ga voor de vorm nog ff door met de utrogestan en progynova en dan na het weekend bellen naar Z-H hoe nu verder.. Gelukkig nog 1 cryo dus dan maar opnieuw hopen! Meiden bij wie het niet gelukt is, balen!!! Toch wel heel erg verdrietig terwijl ik dacht dat ik er nuchter onder zou zijn.. Dus niet! Meiden bij wie het gelukt is, geniet ervan!! Maar heerlijk op de roze wolk gaan zitten!!
Jaaaa ruubs dat ziet er goed uit hoor is niet te licht. Kv testen geven niet zo snel knallers meer. Gefeliciteerd! Doutzen wat balen zeg! Ik duim voor je dat ja nog positief gaat testen.