Hallo allemaal, Ik moet even mijn verhaal kwijt Wij zijn met onze eerste ICSI behandeling bezig. Ik ben nu 3.5 week bezig met decapeptyl en nu bijna 1.5 week met Gonal-f 150. afgelopen vrijdag de eerste echt follikelecho en die zag er netjes uit. Nu maandag, dus alleen het weekend er tussen zijn er zo veel kleine eitjes bijgekomen dat we neigen naar overstimulatie. das was echt even een domper om te horen. Heb bloed laten prikken voor de hormonen en word vanmiddag gebeld met de uitslag. woensdag moet ik terug voor een nieuwe echo en hoor ik of we door gaan voor een punctie of dat we moeten stoppen en over 2 maanden weer opnieuw moeten beginnen met een lagere dosis.. ik baal hier echt enorm van om nog 2 dagen in de spanning te moeten zitten. Als er al wel een punctie komt dat word het waarschijnlijk zo dat ze geen terugplaatsing doen maar dat alles word ingevroren. en dan na 2 maanden de eerste terug plaatsing als alle hormonen zeg maar uit mijn lichaam zijn. heeft iemand hier ook ervaring mee? en is het uiteindelijk toch een punctie geworden? als het toch allemaal door kan gaan word de punctie waarschijnlijk vrijdag. Man wat een spanning gaat er door m'n lijf
Ga het heel rustig aan dien en veel drinken 2-3 liter. Dat is het advies bij overstimulatie dus misschien kan je daar het eea mee voorkomen. Het kan wel zijn dat je wel door mag. Maar geen verse terugplaatsing krijgt. Ik had laatst keer 19 eicellen maar geen overstimulatie gehad. Maar heb vanaf de punctie een week rust gehouden. Dus vnl op bank en bed.
Inmiddels is de uitslag binnen. Hormonen doen het iig goed. Geen buitensporige dingen. Dus nu heeel hard duimen dat woensdag de eitjes groot genoeg zijn voor een punctie vrijdag! Bedankt voor de tip Aicirtap. Die kreeg ik ook mee vandaag. ik heb nu 3 weken vakantie van mijn werk dus met rust gaat het zeker goed komen. Corinne 83 spannend!! hoop dat jij ook wel een beetje goed nieuw krijgt. sterkte en succes