Cryo tp aug/sep

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Onzeker85, 13 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje111

Lotje111 Bekend lid

18 jan 2015
    666
    491
    63
    Yes wat fijn!! Lijkt me toch wel heel spannend moment dat ontdooien. Hoop dat alles goed is gegaan, en nu lekker broeden!:thumup:

Sun01 vindt dit leuk.
  2. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Gelukt! Ii ben nu plassen en vind dat eng hahahaha
    Oooh dit is zo'n gek moment

Vogelindeboom, Colinn, Lotje111 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. EmC

EmC Actief lid

4 okt 2013
    103
    54
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    • Thanks!!
      Ik heb net de TP gehad! Ga je wat leuks doen dit weekend? We zijn even de stad in en gaan zo lekker boodschapjes doen samen met de kleine. Fijn weekend allemaal!

Vogelindeboom, Siepie85, Colinn en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. EmC

EmC Actief lid

4 okt 2013
    103
    54
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Aahh jaaa ik vind dat ook nog altijd spannend, wetende dat het embryo gewoon lekker in het slijmvlies zit hoeveel hebben jullie nog in de vriezer? En hoe was de kwaliteit?

Colinn en Sun01 vinden dit leuk.
  5. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Het was een 4 dagen oude embryo van A.. kwaliteit. Stond nog een cijfer achter de A maar dat ben ik even kwijt. Het was in elk geval een goed ontwikkelde embryo. Uiteindelijk weet ik niet waarom ze een 4 dagen oude embryo hebben gebruikt ipv een 5dagen, volgens mij had dat vooral met hun eigen planning te maken. We hebben er nu nog 6 in de vriezer!

EmC vindt dit leuk.
  6. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Leuk! Ik merk dat ik vandaag toch rustig wil houden. Ik lig lekker op de bank met groentensoep serie te kijken en ga zo lekker een stuk wandelen!

Hoe voel jij je? Alles goed gegaan? Hoe was je embryo?

Lotje111 en EmC vinden dit leuk.
  7. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Wat een goed nieuws dames. Beide gewoon een terugplaatsing! Nu goed broeden en hopen op goed nieuws over 2 weken! Wanneer is nu jullie officiële testdatum?

Lotje111 en Sun01 vinden dit leuk.
  8. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Bij mij 12 september

Nog even een vraagje, wanneer spreek je over een blasto?
    Ik lees dat hier vaak en dingen als 6 of 8 delige cellen ofzo maar daar spreekt de gyn nooit over:p ik weet dat het een 4dag oude embryo is die goed ontwikkeld is en op het formulier staat ET:3BA
    Wat zegt dit over r3 kwaliteit?

Colinn vindt dit leuk.
  9. EmC

EmC Actief lid

4 okt 2013
    103
    54
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lekker zo’n chillmiddagje! Kon ik dat ook maar. Ons zoontje is zo druk en moet hele tijd vermaakt worden haha dus we hebben lekker ijsjes gegeten omdat het zo mooi weer is buiten. Bij ons zeiden ze alleen dat de embryo een goede kwaliteit had met score 1. Was een 5 dagen oude embryo blasto.

Sun01 vindt dit leuk.
  10. EmC

EmC Actief lid

4 okt 2013
    103
    54
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ohh dat weet ik niet kan je het nog navragen? Ik weet dat de kwaliteit niet altijd iets zegt over de kansen voor zwangerschap. Soms nestelt een cryo van hele goeie kwaliteit niet in maar een cryo van mindere kwaliteit weer wel! We moeten nu maar wachten en broeden en hopen dat de cryootjes goed door delen en innestelen ❤️

Mijn testdatum is ook 12 sep!

Lotje111, Sun01 en Colinn vinden dit leuk.
  11. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Ik ben niet zo thuis in de benamingen voor kwaliteit, maar een blasto staat voor blastocyst. Dit is een embryo in een verder stadium. Als het een blasto is dan zijn de cellen niet meer te tellen. Ik heb mijn cryo terugplaatsingen op dag 5 en krijg dan een blasto geplaatst. Na dit stadium gaan ze hatchen (uit het omwikkelde laagje komen) en dan kan het innestelen gaan beginnen).

EmC vindt dit leuk.
  12. EmC

EmC Actief lid

4 okt 2013
    103
    54
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Volgens mij heeft dat met de ontwikkeling van de cryo te maken per dag. Dag 3 of 4 is volgens mij nog zoveel cellig en dag 5 dan is die zo doorgedeeld dat het een blasto is....

13. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
  14. EmC

EmC Actief lid

4 okt 2013
    103
    54
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zo goed uitgelegd! Blijft een bijzonder proces he! Ik vind het zo knap dat de Cryo’s het invriezen al overleven. Maar dan ook nog eens het ontdooiproces en dan ook nog door gaan delen tot iets moois in je lichaam!

15. EmC

EmC Actief lid

4 okt 2013
    103
    54
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Btw @Ila doe jij nog iets bijzonders tijdens de wachtweken? Of dingen juist niet? Ik probeer niet zo intensief te sporten maar verder doe ik alles wat ik normaal ook doe. Alleen met een peuter van 2 kan ik niet echt rustig aan doen en ben bang dat dat invloed heeft op de innesteling....maar hoor ook van vrouwen die gewoon van alles doen en ook gewoon zwanger raken. Hmmm

16. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Nee hoor, ik doe niets bijzonders tijdens de wachtweken. Ik vind het wel fijn om de dag na de terugplaatsing vrij te hebben, omdat ik weet dat er dan mogelijk een innesteling gaande is (ik krijg blasto's in een vergevorderd stadium teruggeplaatst).
    Ik werk in de kinderopvang en stil zitten is er daar ook bepaald niet bij, inclusief bukken en tillen. Maar ik denk dan bij mezelf: dat is goed voor de doorbloeding van m'n baarmoeder :thumup:. Als je zelf probeert zwanger te raken (zonder mmm) weet je ook niet wanneer het zal lukken of in welk stadium van je cyclus je precies zit en dan doe je ook gewoon alles, je leven gaat gewoon door, en veruit de meeste vrouwen raken op die manier zwanger. Het probleem van niet zwanger raken ligt toch meestal op een ander vlak dan dat de innesteling niet lukt, vaak is er al niet eens een bevruchting. Volgens mij wordt paardrijden vlak na de terugplaatsing wel afgeraden.
    Ik slik wel supplementen ter aanvulling: tarwekiemolie, krillolie en walnootolie (en Gravitamon).

EmC vindt dit leuk.
  17. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik heb hier wel een interessant plaatje over de ontwikkeling van een embryo per dag:

Bijgevoegde bestanden:

EmC en Ila vinden dit leuk.
  18. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.331
    8.334
    113
    Amsterdam
    Ik heb ook nooit wat speciaals gedaan na een tp hoor. En ook nooit extra dingen genomen etc en toch al 2 keer gelukt.
    Hier bijna echt ongesteld, bruinverlies is begonnen dus zal morgen wel doorzetten dus hopelijk over 2 weken een tp!

Colinn en EmC vinden dit leuk.
  19. EmC

EmC Actief lid

4 okt 2013
    103
    54
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jaa gelukkig valt het bij ons toevallig in het weekend. Kunnen we morgen dagje lekker rustig aan doen. Ohh die supplementen ken ik niet! Waar is krill olie en walnoot olie goed voor? Ik slik eigenlijk alleen foliumzuur

20. EmC

EmC Actief lid

4 okt 2013
    103
    54
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Yeah fijn dat de menstruatie echt door gaat zetten! Dan nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina