Cryo tp aug/sep

Discussion in 'MMM clubs' started by Onzeker85, Aug 13, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ila

Ila Fanatiek lid

Aug 30, 2017
    1,237
    989
    113
    Female
    Krill olie is een pure vorm van omega 3. Dit kan helpen om je baarmoederslijmvlies beter op te bouwen, wat goed is voor de innesteling. Het is ook goed voor je hormoonbalans. In krill olie zit voornamelijk DHA en EPA. In walnootolie zit ALA, wat een plantaardige vorm van omega 3 is. Het schijnt belangrijk te zijn dat je van al deze vetzuren wat binnen krijgt en dat het in balans is. Daarnaast is het ook goed voor de ontwikkeling van je baby en schijnt het te werken tegen zwangerschapsdementie :).

EmC likes this.
  2. Inge1inge

Inge1inge Lid

Sep 1, 2018
    43
    23
    8
    Female
    Inge1inge - 1/9 TP gehad

3. Inge1inge

Inge1inge Lid

Sep 1, 2018
    43
    23
    8
    Female
    Hallo allemaal,
    Ik ben hier nieuw en heel nieuwsgierig hoe het met andere vrouwen gaat na een TP.
    Op 1 april dit jaar hadden we onze eerste cryo TP gehad, waar ik zwanger van werd. Helaas is dit met 10 weken mis gegaan en kreeg ik met de 2e echo te horen dat het een gemiste miskraam was. Na 12 weken ben ik toen aan de pillen gegaan om de miskraam in gang te zetten.
    Was echt afschuwelijk allemaal.
    Na 2 verplichte rustmaanden, omdat de baarmoeder nog niet schoon was, zijn we gister langs geweest voor de 2e cryo TP en teven onze laatste uit de vriezer.
    Alle hoop is op dit embryootje gevestigd.
    Dit was onze eerste ivf icsi, we hebben nog geen kinderen.
    Ik ben 33 jaar en loop bij het MCK in Leiderdorp.
    Ik wens jullie allemaal heel veel succes toe!

Colinn likes this.
  4. Vogelindeboom

Vogelindeboom Actief lid

May 29, 2018
    219
    110
    43
    Female
    Welkom @Inge1inge!
    Wat heb je een kutmaanden achter de rug. Eerst zo blij met de gelukte poging, meteen raak, en dan dat verdriet en die pillen...vreselijk.

Dapper dat je nu weer terug op het paard klimt! Broed maar lekker op je embryo.

Die van mij (eerste cryo) zit vandaag exact een week in me en ik vind alles heel dubbel. Enerzijds ben ik er constant mee bezig: voel ik iets? Voelen anderen dat ook? Je kent het wel, telkens googelen ook al neem je het je voor dat niet te doen. Het enige dat je ervan opsteekt is dat álle symptomen positief en negatief kunnen zijn.
    Anderzijds denk ik - mezelf alvast troostend- als het nu niet lukt, dan vast een andere keer. En als het met deze vriezerlading (nog 2 over) niet lukt, dan prikken we opnieuw. Och, als we maar héél even in de toekomst konden kijken om bevestigd te krijgen dat het ooit lukt, dan zaten we hier toch allemaal een stuk minder gespannen.

Colinn and Lotje111 like this.
  5. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,029
    227
    63
    Hoi Inge! Welkom

Wat een heftige periode zeg.. vreselijk! Nu weer vol goede moed starten.
    Begrijp ik het dan goed dat je gister je terugplaatsing hebt gehad? Hoe is dat gegaan? En hoe ontwikkelde de embryo zich?

Heel veel succes de komende tijd!

Inge1inge likes this.
  6. Inge1inge

Inge1inge Lid

Sep 1, 2018
    43
    23
    8
    Female
    @Vogelindeboom dank je voor je berichtje. De eerste van 1 april gaf al na 6 dagen een positieve test. Ik kon toen echt niet meer wachten. Had al dagen last van steken. De dag na de TP van een dag 5 cryo, had ik echt pijnlijke steken en krampen. De dagen erna werd de pijn minder. Was zo onzeker! Dus heb de test gewoon gedaan op 6 april en de dagen erna, om te kijken of het streepje donkerder werd...en dat werd ie.

@Sun01 Ja, ik had gister de TP van een cryo dag 6.
    Ik had gister na de TP steekjes. Dat ik ging slapen waren die weg en nu voel ik ook niets meer.
    Ik weet verder niks over de embryo, ze vertellen je in mck daar vrij weinig over.
    Voel me nu meteen alweer onzeker, omdat ik niks meer voel..
    Ben bang dat het innestelen niet is gelukt...
    Pfff, kon je maar doorspoelen naar volgende week...

7. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,029
    227
    63
    Hou hoop meis.. dat is lastig maar je kunt nu weinig anders.. Goed voor jezelf zorgen!

Inge1inge likes this.
  8. Siepie85

Siepie85 VIP lid

Nov 8, 2013
    8,331
    8,334
    113
    Amsterdam
    Hey meid ik weet precies wat je mee hebt gemaakt. Hier ging het ook mis bij 10 weken bleek met de 11 weken echo. Hier hopelijk deze maand eindelijk een tp want bij mij bleef er maar vocht in de baarmoeder zitten en dat moet echt weg. Dus hopelijk is dat nu weg, net ongesteld geworden. Inmiddels al 3 cyclussen over moet slaan doordat vocht.
    Hier ook toevallig 33.
    Maar dat maakt het wel wat makkelijker om te verwerken denk ik wel al een dochter uit een cryo toevallig.
    Heel veel succes we duimen!

Inge1inge likes this.
  9. Lotje111

Lotje111 Bekend lid

Jan 18, 2015
    666
    491
    63
    Heftig zeg, hoop dat deze raak is!!:thumup:

Inge1inge likes this.
  10. EmC

EmC Actief lid

Oct 4, 2013
    103
    54
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Hi Inge, welkom hier! Wat een vreselijke maanden heb je achter de rug! Hou hoop, de eerste keer was het immers ook gelukt! Hebben jullie dit weekend nog wat leuks gedaan ter afleiding? Ik heb ook gister (1sept) een cryo TP gehad! Embryo 5 dagen oud. Qua symptomen alleen maar heel erg warm, soms koud! En heel erg moe opeens vandaag. Wilde alleen maar slapen en heb lekker middag dut gepakt samen met ons kleintje van 2 jaar. En verder mega veel honger haha zo’n onstilbare trek! Hoe voel jij je verder? Anders dan de eerste keer?

11. EmC

EmC Actief lid

Oct 4, 2013
    103
    54
    28
    Female
    NULL
    NULL
    @Vogelindeboom
    Hoe voel je je nu (kwaaltjes)? Nog maar 1 weekje! Gaat de tijd snel voor jouw gevoel? Ik duim voor je! Straks hopelijk een positieve test in de handen!

@Sun01 Hoe gaat het vandaag bij jou? Hoe voel je je?
    Gister vertelde ik je dat ik geen kwaaltjes voelde en boem vandaag sloeg de moeheid toe. Hele tijd warm alsof mijn wangen in brand staan maar af en toe ook weer koud dus heb maar sokjes aangetrokken. Verder hele tijd zin in eten, snack snack snack.

Benieuwd hoe het met iedereen gaat verder! Fijne zondag allemaal!

Sun01 likes this.
  12. Inge1inge

Inge1inge Lid

Sep 1, 2018
    43
    23
    8
    Female
    Hi @EmC ,
    Ik had gister na TP dus wel steekjes, maar vanochtend niks meer.
    Zojuist zit ik op de bank en ik draai naar Mn man toe, steek, steekje in de borst bij de tepel. Hmmm apart. Net van de trap gehuppeld, en voelde Mn tepels/borsten een beetje stekerig zijn...
    Zou het dan misschien geen verloren zaak zijn? Mag ik hopen?
    Pff lastig...

Spannend @EmC dat je ook gister de TP hebt gehad!! Ben benieuwd ☺️

EmC and Sun01 like this.
  13. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,029
    227
    63
    Haa! Ik heb echt veel steekjes en krampjes en idd continue koud. Ik zit met een dekentje, sloffen en de kruik haha. Of het er mee te maken heeft? Geen idee.. Verder heb ik niet zo last van de spanning van het wachten maar ben ik dolgelukkig. Wat miss naief en voorbarig ia maar dat we nu eindelijk een TP hebben (waarbij alles er verder gunstig uit ziet) is al zo'n grote stap! Ik ben dus positief gestemd en geniet er alvast van :)
    Ik vind het fijn om hier er over te kletsen omdat ik het in mijn omgeving geheim houd nog. Hebben jullie het wel verteld?

EmC likes this.
  14. EmC

EmC Actief lid

Oct 4, 2013
    103
    54
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Wij hebben voor ons eerste kindje 3 jaar lang ivf gedaan en altijd werd ik gek van al die kwaaltjes. En dan de ene keer waar ik niks voelde en gewoon helemaal er niet mee bezig was het raak en nu voor ons tweede zijn we sinds april dit jaar gestart. En nog steeds probeer ik dingen te voelen en probeer ik mijn lichaam beter te begrijpen..en hopen elke keer dat het dan toch raak zou zijn Fingers crossed.

15. EmC

EmC Actief lid

Oct 4, 2013
    103
    54
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Echt waar? Zo snel al krampjes en steekjes. Missch is de kleine zich al aan het innestelen! Zou zo goed kunnen meis! Ik hoop het voor je! Lekker er van genieten! Wij hebben het alleen goede vrienden verteld.

16. Siepie85

Siepie85 VIP lid

Nov 8, 2013
    8,331
    8,334
    113
    Amsterdam
    Ja stom he dat je ineens van alles denkt te voelen dan.
    Wat ik fijn vindt is dat wanneer het niet lukt ik al na 7 dagen ongesteld wordt. Dus dan weet je het ook snel en als het langer duurt dan mogen we hoop hebben!
    Bij onze dochter wist ik dat niet de eerste cryo meteen raak. Maar 2 cryos voor een tweede werd ik op dag 7 beide keren ongesteld.
    En bij de verse tp waar de miskraam dus van is dacht ik de hele tijd dar de symptomen van de utro waren....

EmC likes this.
  17. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,029
    227
    63
    Ja heel bizar. Kan misschien ook gewoon gevoeligheid zijn van de TP? Van dat gerommel in mijn baarmoeder ofzo? Maar ik voel wel van alles. Lijkt me op zich ook erg snel maar het zou kunnen nu?

EmC likes this.
  18. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

Dec 14, 2017
    17,007
    9,931
    113
    Female
    Postbezorgster
    Hmm.... volgens FF zit ik nu op 3 dpo in mn rustmaand.. als dat zo is, heb ik mn ei op cyclusdag 10 gehad... dan ben ik eindd september aan de beurt voor mijn cryo :)

19. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

Dec 14, 2017
    17,007
    9,931
    113
    Female
    Postbezorgster
    Zwanger worden lijstje

NOD
    XX September
    Buko
    - 30 jaar - 2e kindje - ICSI 2.0
    Colinn - 30 jaar - 2e kindje - ICSI 1.1
    Ila - 38 jaar -1e kindje - IVF 1.4
    Kimmetjuh90 - 28 jaar - 2e kindje - IVF-D 1.1
    Lotje111 - 29 jaar - 1e kindje - IVF 1.1
    Pennetje - 34 jaar - 1e kindje - ICSI 1.1
    SamirsVrouwtje - 28 jaar - 2e kindje - IVF 1.0
    Siepie85 - 33 jaar - 2de kindje - IVF 1.2
    Vogelindeboom- 28 jaar - 1e kindje - ICSI 1.1

AFSPRAKEN
    31 Augustus
    Lotje111
    - 3e meting voor cryo terugplaatsing

1 September
    Sun01
    - Cryo terugplaatsing

11 September
    Colinn
    - evaluatie ICSI 1.0 en traject bespreking voor cryo terugplaatsing

12 September
    Pennetje
    - evaluatie ICSI 1.0 en traject bespreking cryo terugplaatsing

17 September
    SamirsVrouwtje
    - traject bespreking voor cryo terugplaatsing

STATUS
    Buko
    - Wachten op datum voor afspraak
    Colinn - In rust cyclus -》10-9 nod
    Ila - In rust cyclus
    Kimmetjuh90 - In rust cyclus 14-9 nod
    Lotje111 - Wachten op terugplaatsing cryo
    SamirsVrouwtje- In rust cyclus
    Siepie85 - Wachten op menstruatie
    Vogelindeboom - 26/8 tp gehad
    Inge1inge - 1/9 TP gehad

20. Vogelindeboom

Vogelindeboom Actief lid

May 29, 2018
    219
    110
    43
    Female
    Lief dat je het vraagt, @EmC! Ik word inmiddels gek omdat ik niks voel behalve soms wat krampjes en gisteren wat hoofdpijn en dat duidt denk ik op een naderende menstruatie. Inmiddels vind ik het jammer dat ik toch heb gekozen voor utrobolletjes waardoor je cyclus minder duidelijk is. Ik ben vandaag overtijd, maar dat komt door die bolletjes. En ik lees dat anderen hier schrijven over steekjes en dan denk ik: huh f*ck, ik kan me helemaal niet herinneren dat ik steekjes heb gehad?

EmC likes this.

Share This Page