Ik gebruik geen hormonen, de embryo is terug geplaatst in mijn natuurlijke cyclus, net zoals de vorige. Ons embryootje was al 6 dagen. Testen zou dan op 13 september zijn. En 9 september denk ik dat de menstruatie weer zou beginnen. Zo’n 2 weken ná de ovulatie.
Hoi iedereen, ik ben nieuw in dit topic. Hopelijk krijg ik volgende zaterdag een cryo teruggeplaatst en kan ik dus met jullie meepraten. Wij gaan voor een regenboogkindje. Hopelijk ontdooit het embryo goed en kan de terugplaatsing door gaan. (vorige cryo van de 1e icsi is niet goed ontdooid, en bij icsi 2 is de verse terugplaatsing op niets uitgedraaid). We blijven hopen.
Welkom @biepje80 , Ik hoop voor je dat de ontdooiing goed gaat. Wij zaten afgelopen zaterdag heel gespannen te wachten of dat goed zou gaan. Als ze je niet vóór 11 uur s’ochtends bellen, dan is het goed gegaan en mag je langskomen op je afspraak s’middags. Dat was echt even peentjes zweten. Nu weer wachten op de testdag....
Iemand een idee hoeveel kans er is dat het niet goed ontdooit? Volgens mij wel eens gelezen maar vergeten. Omdat we er nog maar 1 hebben toch n beetje spannend..
Welkom! Ik lees net je handtekening. Allemachtig wat moeten jullie een verdriet hebben (gehad)! Heel veel geluk gewenst bij de volgende terugplaatsing!
Dankjewel Colinn, Pimpelmeesje en Kimmetjuh90. @ CollinHet verdriet is nog steeds heel erg, en ik denk niet dat dit ooit over zal gaan. Ik zal mijn mannetje altijd blijven missen. Ook als er (hopelijk) nog een broertje of zusje komt. Maar de liefde is even groot als het verdriet.
De dokter (UZ, Gent) vertelde ons dat de kans dat het embryo goed ontdooit ongeveer 85% is. Behoorlijk veel dus. Maar spijtig genoeg zaten wij de vorige keer bij die overige 15%. Bij de eerste icsi hadden we 2 cryo's. Eéntje goed ontdooid, dat werd ons sterrenzoontje, en ééntje niet goed ontdooid. Wij zitten dus nu aan 50%. Nu hebben we 3 cryo's over.
Ach @biepje80, wat een akelig onderschrift ... Welkom bij dit clubje! Zaterdag een terugplaatsing, dat is al bijna . Jij hebt jouw portie ellende wel gehad, dus het moet nu gewoon goed gaan, kan niet anders!
Welkom en vast heel veel succes aanstaande zaterdag. Wat heftig wat jullie is overkomen zeg! Kan me idd voorstellen dat je dat nooit helemaal zal verwerken. Op naar een mooi regenboogkindje voor jullie!
Nee nog hetzelfde, had vocht in Mn baarmoeder wat bleef zitten dus kon geen tp krijgen hopelijk deze ronde eindelijk een cryo! Als het goed is moet het vocht nu echt weg zijn. We hebben nog 3 in 2 rietjes dus nog 2 kansen van deze poging.
Jeetje das kut zeg voelt al eeuwen geleden dat we in de ivf groep zaten. Gelukkig heb je nog wat in de vriezer zitten ik hoop echt dat het voor ons mag lukken voor onze uitgerekende data van de mislukte zwangerschappen, want dat lijkt me echt kut.
Ik voel me een beetje een sukkel.. op 1sep had ik mijn tp van 4dagen oude embryo. Het zkh zei dat ik na 11 dagen mocht testen maar zo eigenwijs en ongeduldig als ik ben heb ik vanmorgn getest. (5dagen na tp) en knal negatief. (Gebruik geen utro ofzo) Is er nog een kans dat hij volgende week positief is denken jullie? Of had ik dat dan toch al moetrn zien? Of is die kans juist groter dat hij volgende week een ander resultaat geeft? Of had ik dat dan nu toch al moeten zien? Bluhh
De kans is echt nog wel aanwezig dat je gewoon nog niet genoeg hcg aanmaakt voor een positieve test. Ik testte 5 dagen na tp van een 5-dagen oud embryo heeeel licht positief, en dat was supervroeg! Heb je ovitrelle of pregnyl gebruikt? Dan weet je iig dat dat uit je lijf is
ja het zo fijn zijn maar realistisch gezien zou het ook weer op een punctie uit kunnen lopen. We gaan het zien. Mijn zusje is gelukkig nog wel zwanger dus daar ben ik ook lekker mee bezig en haar helpen etc, die is een dag uitgerekend nadat ik uitgerekend was. Dat wordt een jongetje dus hebben mn ouders straks een kleindochter en een kleinzoon super leuk!
Eens met @Pimpelmeesje @Sun01 je kan er nog niet veel van zeggen. Daarom test ik dus ook nooit zo vroeg juist om mijzelf niet helemaal gek te maken.
Welkom @biepje80 ! Jeetje wat een heftig verhaal! Ik hoop op een goeie ontdooiing voor jullie! Knuffel