Ja, vanochtend een gedaan, en negatief... Mooi kut dus. Dan was dit onze laatste cryo. Hoop dat ik als ik ongesteld wordt meteen mag beginnen met hormoon spuiten, dan kunnen we verder met nieuwe pogingen
Ahh shit wat klote zeg.. is er een kans dat je te vroeg was met testen? Of is dat valse hoop? Sterkte meis..
Sterkte.. Hoef je geen pil te slikken eerst? Moet ik wel waarschijnlijk, al heb ik gevraagd of ik dat mag overslaan. Maar eerst deze cryo nog.
Ik heb nog niet getest! Ik wilde morgen gaan testen maar mag niet van mijn man. Hij heeft nu alle testjes verstopt
Och het kan nog steeds @Inge1inge ! Woensdag is onze officiële testdatum toch! Ik hoor soms dat vrouwen heel laat hcg aanmaken. Maar blijft kut zo’n Omo witte test voel je al iets van menstruatie krampjes? Wij baalden ook zo toen onze laatste cryo mislukte. De punctie is echt een van de naarste ervaringen! Zo pijnlijk die hormoonprikjes!
Jaaa ik ga in alle kastjes kijken en zoeken! Maandag en dinsdag ben ik altijd op kantoor. Dus kan niet voor of na Mn werk even gauw testjes halen....grrr hij zegt dus. Het is veels te vroeg om te testen. Wacht maar tot woensdag. Maar ik voel dus helemaal niks qua symptomen dus Missch breekt Mn menstruatie straks door ik weet het niet meer....
Ik ga het niet volhouden hoor tot woensdag haha dat is toch belachelijk lang!! Ik ben vandaag dag 12 of 13 dpo.. (weet dat niet exact) als ik morgen niet ongie ben dan ga ik een test halen en maandag (dag 14 of 15 dpo)testen hoor haha Maar mijn boobies zijn zo gevoelig.. dat heb ik altijd als ik ongesteld ga worden. Ben er dus bang voor
Je lichaam kan je echt heel erg voor de gek houden. Vooral als je Pregnyl of Ovitrelle hebt gespoten. Dat is natuurlijk gewoon zwangerschapshormoon, dus het is niet zo raar dat je gevoelige borsten en eventuele andere kwaaltjes hebt. En die kwaaltjes lijken heel erg op menstruatie kwaaltjes. Het kan ook juist zijn dat je helemaal niets voelt, het zegt allemaal echt helemaal niets (helaas!). Succes met nog even volhouden tot je kan testen!
Dank je @EmC , maar geloof het echt niet meer. In april ná de eerste cryo TP, had ik 5 dagen na TP al een licht streepje. Op deze dag had ik ook een duidelijke plus van de Kruidvat test, en nu niks. Trouwens vind ik de punctie niet heel erg, de dagen erna zijn wel vervelend. Maar dat is nog niks met het wachten en te horen krijgen hoeveel eicellen er goed zijn en hoeveel er bevrucht zijn en uiteindelijk overblijven om ingevroren te worden... dat is zo’n vreselijke afval race. Geef mij maar de naalden en punctie, daar heb je ten minste nog wat controle ☺️
@Pimpelmeesje , Hmm nee, ik geloof niet dat ik een pil moet slikken. Zou niet weten waarvoor eigenlijk? Vorig jaar gelijk met spuiten begonnen op dag 2 van de cyclus. We waren toen net op vakantie in Disney...heel apart. Heb op de terugreis in een Mac Donalds toilet Mn prik moeten zetten. Dan weet je, ik heb alles overwonnen ☺️
Dat zouden ook zwangerschapskwalen kunnen zijn!! Ohh ik hoop zo op een positieve test voor jullie! Duim duim duim
Bikkel ben je! Ik vond de naalden echt verschrikkelijk. Wiebelende tenen terwijl mijn man die in mijn buik spoot. Ik keek dan weg. En elke keer zo branden Maar inderdaad het wachten er na, is echt moeilijk!