Zou kunnen dat je heel veel hcg aan maakt? 4 dagen na 4/5 dagen cryo dan kan die al ingenesteld zijn...zou het??hoop van wel!!! Nog even volhouden en dan testen Fingers crossed
Yes! Zie je de foto? Ik heb behoorlijk last van buikpijntjes.. dat maakt me ook weer onzeker.. maar ik wil niet continue onzeker zijn en juist genieten. Het is nu zo dichtbij.. Ook veel last van mn darmen dus misschien voel ik dat juist? Geen idee
Er gebeurt een hoop in je buik, daar kan de pijn vandaan komen alles maakt plaats voor de groeiende baarmoeder, zolang er geen heftig bloedverlies bij komt, je geen zorgen maken
Woww mooie test!! Heb je het ziekenhuis al gebeld voor een afspraak? Jaa probeer er van te genieten! Ik vind het zelf ook best moeilijk en hele tijd onzeker maar als ik dan naar onze positieve test kijk! Dan fleur ik weer helemaal op. Jaa kan zijn dat je darmen beetje geprikkeld zijn! Zo lang de buikrampjes niet te hevig zijn zou ik me niet zoveel zorgen maken. Je lichaam is keihard aan het werken en moet wennen
Niet voor je officiële testdatum bellen Ik had vol blijheid na m'n test bericht gestuurd naar ziekenhuis (Radboud moet je via de app mailen), kreeg ik terug "Je mag pas berichten als je testdatum is" Was toch n beetje jammer haha.
Ik liep vanmorgen naar de badkamer "dit slaat nergens op, ik verspil plastic zo" maar toch getest en inderdaad omo wit. Dus nu wachten op t bloed en dan eindelijk starten voor de volgende cryo!
Ohhh soms het zekere voor het onzekere toch! Nu wachten tot de menstruatie doorbreekt! Nieuwe ronde nieuwe kansen
Nou, ik ben gisteren, mooi op schema, heel erg ongesteld geworden. Vandaag de afspraak in het ziekenhuis, om als het goed is eindelijk die rust maand af te ronden en te bespreken wat we gaan doen met de eerste cryo terugplaatsing. Ik hoop dat het gewoon in deze (natuurlijke) cyclus kan! @Colinn ; jij had gisteren je gesprek toch? Hoe was dat? Of heb ik ergens iets gemist in het proberen alles terug te lezen van de afgelopen twee weken (jaaaaa, heb een pauze genomen van het forum om in mijn rustmaand ook echt zo min mogelijk bezig te zijn met het zwanger worden traject, zodat er echt rust in m'n lijf zou komen hopelijk). Volgens mij zag ik in de laatste paar berichten positieve tests voorbijkomen? WAT GOED! Altijd zo heerlijk als het dan na alle malaise eindelijk wil lukken! Ik vind het ook voor mijzelf hoopvol. Dan zie ik jullie ook allemaal van die lange, moedeloze trajecten door worstelen, en dan is het toch ineens raak, en dan ben ik blij voor jullie maar ook voor mezelf, want het geeft toch het idee "zie je wel, het kan wel!"
Goed dat je pauze hebt genomen! Ik had gister idd een afspraak. Ik krijg een tp in een kunstmatige cyclus. Dan moet je beginnen op dag1 met tabletjes slikken. Ik zat gister op dag 3 en helaaaaas moet ik dus nog een cyclus wachten. Gelukkig heb ik niet een hele lange cyclus. Begin oktober start ik!
Vandaag eerste tekenen menstruatie gezien, dus morgen breekt het door en dan beginnen we weer met het circus.. Blij dat het zover is maar ook zooo geen zin in die hormonen!
Zwanger worden lijstje XX September Buko - 30 jaar - 2e kindje - ICSI 2.0 Ila - 38 jaar -1e kindje - IVF 1.4 Lotje111 - 29 jaar - 1e kindje - IVF 1.1 Pennetje - 34 jaar - 1e kindje - ICSI 1.1 SamirsVrouwtje - 28 jaar - 2e kindje - IVF 1.0 Siepie85 - 33 jaar - 2de kindje - IVF 1.2 Vogelindeboom- 28 jaar - 1e kindje - ICSI 1.1 Pimpelmeesje - 29 jaar - 1e kindje - IVF 1.2 NOD 10 September Colinn - 30 jaar - 2e kindje - ICSI 1.1 14 September Kimmetjuh90 - 28 jaar - 2e kindje - IVF-D 1.1 16 September Lotje111 - 29 jaar - 1e kindje - IVF 1.1 AFSPRAKEN 6 September Lotje111 - Cryo terugplaatsing 10 september Siepie85- Echo 11 September Colinn - evaluatie ICSI 1.0 en traject bespreking voor cryo terugplaatsing 12 September Pennetje - evaluatie ICSI 1.0 en traject bespreking cryo terugplaatsing 17 September SamirsVrouwtje- traject bespreking voor cryo terugplaatsing STATUS Buko - Wachten op datum voor afspraak Colinn - In rust cyclus -》10-9 nod Ila - In rust cyclus Kimmetjuh90 - In rust cyclus 14-9 nod Lotje111 - Wachten op terugplaatsing cryo SamirsVrouwtje- In rust cyclus Siepie85 - Menstruatie Vogelindeboom - 26/8 tp gehad Inge1inge - 1/9 TP gehad Sun01 - 1-9 TP gehad Pimpelmeesje - 13-09 start progynova