Toch best bijzonder hè, dat ze na invriezen dan gewoon weer "opstarten" en doorgaan waar ze mee bezig waren (=delen). Oké, dus niet in álle gevallen, maar eigenlijk meestal wel toch?
Ja, Utrogestan houdt je menstruatie tegen (niet altijd, maar bij veel vrouwen wel) Eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat 16 na de tp er wel een zwangerschap is maar geen positieve test hcg aanmaak zou dan echt al wel in gang moeten zijn. Had je graag iets anders verteld maar ik wil ook eerlijk zijn.. Sterkte hopelijk heeft het zh maandag een plan om de volgende keer meer embryo's te krijgen, mss andere hormonen ofzo
Eens met pimpelmeesje helaas is er idd weinig kans dat het positief zal worden en de utro houdt idd je ongesteldheid tegen.
@Pimpelmeesje en @Siepie85, ja ik heb er ook een hard hoofd in. :'( Je gaat jezelf toch nog hoop aanpraten dat jij misschien een van die verhalen bent die pas een week later positief testen. Maar ja...Zal wel niet. Just my luck. Maandag maar kijken hoe verder. Inderdaad misschien meteen een hogere dosis Puregon om meer eitje te krijgen. Ik begin wel bang te worden of mijn baarmoeder überhaupt geschikt is voor een zwangerschap. Misschien zit er wel endometrioseweefsel in de weg ofzo. Zucht, wat is het toch een ellende allemaal...
Ter geruststelling dat is het enige positieve aan endometriose dat zit dus niet in de baarmoeder. Geef de moed niet op!
Aaahh nee @Snuky ! Wat ontzettend jammer zeg! Met 16 dagen na tijd lijkt het mij helaas ook niet dat er alsnog een positieve test komt. Ik hoop maar dat je de volgende keer meer eicellen hebt en ook meer embryo’s uit één poging... met maar twee heb je wel erg weinig achter de hand. Ik werd de vorige keer op de 10e dag na tp al ongesteld, dus bij mij houdt de utro het niet tegen. Ben heel benieuwd hoe dat nu gaat, maar is vast anders omdat ik nu ook Progynova slik. Kan er nu al als een berg tegenop zien dat ik op de testdatum 3 okt moet testen en dan ook zo’n spierwitte test onder ogen krijg. Daar word je gewoon zo verdrietig van.
Ja, was echt balen die 2 eitjes. Ze hebben wel 5 blaasjes aangeprikt. Hoeveel utro moest je gebruiken? Want dat wil per ziekenhuis volgens mij ook wel verschillen? Ik moest de avond na de punctie 2 's ochtends en 2 's avonds. Enne, wat is Porgynova voor iets? Oh, ik hoop echt niet dat je negatief zult testen...!!! ♥ ♥ ♥ Heel veel goede vibes jouw kant op!!
De kans op succes is als ik het mij goed herinner 1 op 3. De kans dat n embryo niet blijft plakken is dus gemiddeld 2 keer zo groot als wel, dus dat het niet is gelukt hoeft helemaal niets met jou te betekenen. Je zou eventueel kunnen overwegen om naar het buitenland te gaan? Daar gebruiken ze andere hormonen en doen ze meer onderzoek.. Hoe dan ook is het superkut! Ik hoop dat de afspraak maandag jullie weer nieuwe hoop kan geven.
Bedankt voor het meeleven! Ja, het buitenland is wellicht ook eens een optie. Manlief komt uit Duitsland, dus ik denk dat daar dan onze voorkeur zal liggen. Pff, 2 keer meer kans dat het misgaat. Het blijft dan echt altijd een wonder hè? ♥ En @Pimpelmeesje, wanneer gaan jullie weer verder? Sorry als ik dat ergens bij het teruglezen hebt gemist.
Ja, dat is wel heel erg balen: 2/5. Natuurlijk heb je met één eierstok nooit zo veel als met twee, maar iets meer was echt wel fijn geweest. Wel mooi dat ze allebei goed bevrucht waren! Wij hadden 14 eicellen in 17 follikels. En vervolgens 6 (goede) bevruchtingen. Jij gaf aan dat je puregon moest spuiten om follikels te kweken? Zou een ander medicijn als Gonal nog een optie zijn? Het kan soms dat je met het ene medicijn meer follikels aanmaakt dan met het andere... Ik had geen terugplaatsing in natuurlijke cyclus. Vandaar dat ik vanaf dag 1 menstruatie progynova moest slikken zodat er bij de cryo tp geen follikel zou groeien. Vervolgens kwam 4 dagen voor tp de utro erbij (3x daags 2 bolletjes).
Dames!!!! Ik mag als ik thuis kom de ovitrelle zetten, en de 28ste heb ik dan mn cryo terugplaatsing! Ik ben zo blij!!!!
Hoe gaat t met jou meis? Ik ben echt heel blij dat ik eindelijk weer mag wachten straks, hopelijk gaan de dagen snel Mijn Emmy zal 4 dagen oud zijn bij terugplaatsing, dan ben ik al 4 dpo geloof ik toch.
Jaa dus dan kan je 10 dagen wel later testen Hier gaat alles wel oke, gaan nu een rust maand in dus ook wel prima. Het knaagt wel een klein beetje want stiekem kan ik niet wachten om weer een embryo teruggeplaatst te krijgen. Maar goed, lekker wijntjes drinken samen met mn vriend op vakantie is ook wel erg lekker. Daarnaast zou t waarschijnlijk net niet uitkomen qua planning dus ook wel goed om dan niet die stress te hebben van kan t wel of niet doorgaan..
Ja kan ik me voorstellen.. Ik vond in t begin de rustmaand ook wel lekker, maar halverwege was ik t wachten en niks doen meer dan zat.. en nu is t al weer bijna zover, vind t alsnog erg snel gegaan haha Wil eigelijk echt zo lang mogelijk niet testen.. heb alleen de cb digital nog en 1 predictor Express geloof ik..
Ah zo, handig dat daar ook weer hormonen voor zijn. En helaas, van die 2 eitjes is er maar 1 bevrucht, de ander is niet gaan delen. Dus we hebben niks in de vriezer en moeten weer helemaal opnieuw beginnen. Morgen de evaluatie, zal eens overleggen, misschien is Gonal dan inderdaad ook een optie. Vannacht helaas flink ongesteld geworden, dus....
Jeej fijn! En grappig, ons embryo'tje noemden wij ook Emmy. Maar die is nu helaas mijn lichaam aan het verlaten, snif.