Normaal word ik idd ook 14 dagen na eisprong ongesteld, ik werd t dus niet door de utro heen, dus de utro heeft de 2e helft echt met 4 dagen verlengd... het is nog steeds niet echt doorgebroken, al heb ik nu wel meer de menstruatiekrampen dan gister, dus denk vandaag wel dat t gaat lopen.. werd wel steeds meer met afvegen Ben benieuwd wat mn cyclus gaat doen..
En idd nu hevige krampen en heftig bloed verlies... zo jammer want ben nog op vakantie... en voel me echt belabberd hopen dat t gauw afneemt.......normaal 2 dagen heftig en 2 minder.. zal nu wel wat langer aanhouden door de utrogestan is er natuurlijk meer slijm opgebouwd..
Bij mij was het idd ook veel meer en flinke stolsels ook. Alles kan! Maar Kim wij raken na die rustmaand zwanger van een mooie cryo!!! (De rest ook natuurlijk!!) Mijn cyclus is altijd 25 dagen. Heel benieuwd of dat nu in de rustmaand ook zo is.
Nou idd haha Al mag de pijn wel wat minder zijn (en t bloed), manlief heeft echt met me te doen.. want ik kan nu niet zwemmen, tampons houd t niet tegen Ja idd! Moet gewoon En idd hoop hier ook weer op mn normale aantal dagen cyclus (hooguit 29) maar zal wel weer niet... Bloed jij nog?
Jemig zeg, na 3 goede echo's te hebben gehad is het helemaal een donderslag bij heldere hemel . Bij ons zagen ze bij de tweede echo dat het hartje gestopt was, terwijl met de 7 weken echo alles perfect was. Ik ben afgelopen weekend voor het eerst weer ongesteld geworden. Het was even een lichtpuntje, maar helaas meteen alweer een grote domper: ik moet nog een verplichte rustmaand houden omdat m'n hcg nog 8 was. Heel frustrerend en ik was/ben enorm boos, maar dat mag niet baten. Hopelijk kun jij nu deze ronde wel al weer door! Ik loop voor het traject in Alkmaar en heb inderdaad alleen de terugplaatsingen in het VU.
Idd dat is balen maar beter goed terugplaatsen dan weten dat het niet goed zit. Hier dus vocht wat blijft en al 3 keer overgeslagen volgende cyclus gaat het als het goed is het echt gebeuren
Bij mij ook zeg; het was echt heftig! En het duurde LANG! Normaal heb ik een dag of 4 bloeden, en dan alleen nog wat druppels. Nu vond ik gisteren nog druppels. Da's potverdorie een week na de start van de zondvloed!! Hi dames! Ik sluit me ook aan, als dat mag! Een aantal van jullie ken ik al uit het topic over behandeling in de afgelopen maand, maar helaas is de verse terugplaatsing bij mij ook hartstikke mislukt, dus ik mag in september terug voor een evaluatie en dan hoor ik wel of de cryo teruggeplaatst gaat worden in de cyclus waar ik dan als het goed is NET aan begonnen ben, of niet... Dat we maar allemaal ontzettend zwanger mogen worden komende maand!
Ja poeh wat een verschil hè? Dat komt vast door de utro. Wij hebben trouwens 11 september weer een afspraak en verwacht dan ook aan t begin van een nieuwe cyclus te zijn. Hopelijk kunnen we die cyclus gelijk aan de slag!
Ja, denk echt dat het aan de Utro gelegen heeft. Toen ik daar mee gestopt was, begon het binnen 24 uur, en toen bleek het dus zo heftig. Alsof dat spul al niet vervelend genoeg was van zichzelf We hebben een dag na elkaar de nieuwe afspraak! Spannend! Ik hoop dat we meteen aan de slag kunnen
Nu vandaag cd7. Heb altijd rond cd 10/11 m'n eisprong maar voel 'm altijd heel duidelijk groeien. Daarom had ik ook zo'n last van de stimulatie denk ik.
Al ff gegoogled maar kan er eigenlijk niks over vinden. Weet iemand of de kansen met een kunstmatige cyclus net zoveel is als in een natuurlijke cyclus met een cryo terugplaatsing?
Maakt opzich niet heel veel uit, kunstmatig is voor zkh makkelijkere. Ik zelf vind natuurlijk heel fijn omdat je dan niet voor de gek gehouden wordt door de hormonen etc.