Heb als laatst mijn afspraak staan..Pff duurt nog zo lang. Denk dat de terugplaatsing dan ergens in oktober zal zijn.
Zwanger worden lijstje XX September Lotje111 - 29 jaar - 1e kindje - IVF 1.1 Colinn - 30 jaar - 2e kindje - ICSI 1.1 Pennetje - 34 jaar - 1e kindje - ICSI 1.1 Siepie85 - 33 jaar - 2de kindje - IVF 1.2 Kimmetjuh90 - 28 jaar - 2e kindje - IVF-D 1.1 Ila - 38 jaar -1e kindje - IVF 1.4 SamirsVrouwtje - 28 jaar - 2e kindje - IVF 1.0 AFSPRAKEN 27 Augustus Lotje111 - 2e meting voor cryo terugplaatsing, urine van 2 dagen inleveren 11 september Colinn - evaluatie ICSI 1.0 en traject bespreking voor cryo terugplaatsing 12 september Pennetje - evaluatie ICSI 1.0 en traject bespreking cryo terugplaatsing 17 september SamirsVrouwtje- traject bespreking voor cryo terugplaatsing STATUS Lotje111 - Wachten op terugplaatsing cryo Kimmetjuh90 - In rust cyclus Siepie85 - wachten op menstruatie SamirsVrouwtje- In rust cyclus Colinn - In rust cyclus Ila - In rust cyclus
Hoi! Mag ik ook meeschrijven in dit topic? Ik heb vanmiddag de tweede terugplaatsing gehad, na een rustige rustmaand na de eerste (mislukte) terugplaatsing. Ik ben benieuwd of deze poging wel lukt, m’n lijf voelt in elk geval in betere conditie dan vlak na de punctie. Was ook blij dat we op zondag terecht konden in het ziekenhuis. Ik ben 28 en m’n vriend en ik proberen een eerste kindje te krijgen.
Ik heb er totaal geen ervaring mee. Moet er weer even inkomen merk ik.. Vinden jullie dat er veel verschil zit tussen een verse tp en cryo tp? Gaan jullie voor een terugplaatsing in eigen cyclus of kunstmatige? Voor tp in eigen cyclus moet je wel een regelmatige cyclus hebben lijkt me?
Oh wauw, spannend zeg!! Fijn dat het op zondag door kon gaan. Gek idee nu hè!? Hoe voel je jezelf eronder? Ik ben 30
Ik lees dat jullie thuis al een prachtig voorbeeld hebben rondlopen van hoe ICSI kan uitpakken, wat hoopgevend! Ik hoop dat het nu weer lukt. Ik voel er kalm onder maar dat verschilt per dag hoor. Ik heb deze maand ook huildagen gehad en soms word ik gek van de onzekerheid. Maar vandaag voel ik me vooral verliefd en hoopvol. Wij hebben deze poging trouwens in mijn eigen cyclus gedaan máár we hebben wel een pregnylinjectie gehad om zo de eisprong nog beter te timen - of heet het dan meteen geen eigen cyclus meer?
Oh en @Lotje111 bij mij was de tweede helft in de rustmaand ook kort. Had eisprong op dag 13 en werd al op dag 20 ongesteld ipv op dag 27/28
Jaa, logisch dat je emoties alle kanten opvliegen! Een hoopvol gevoel is in ieder geval fijn en goed. Ik duim voor je! Volgens mij is het nog steeds eigen cyclus met pregnyl? Ik gun iedereen net zo veel geluk als wij hebben gehad met onze allereerste poging.. Hopelijk gaat het bij een cryo ook zo.
Zwanger worden lijstje XX September Buko - 30 jaar - 2e kindje - ICSI 2.0 Colinn - 30 jaar - 2e kindje - ICSI 1.1 Ila - 38 jaar -1e kindje - IVF 1.4 Kimmetjuh90 - 28 jaar - 2e kindje - IVF-D 1.1 Lotje111 - 29 jaar - 1e kindje - IVF 1.1 Pennetje - 34 jaar - 1e kindje - ICSI 1.1 SamirsVrouwtje - 28 jaar - 2e kindje - IVF 1.0 Siepie85 - 33 jaar - 2de kindje - IVF 1.2 AFSPRAKEN 27 Augustus Lotje111 - 2e meting voor cryo terugplaatsing, urine van 2 dagen inleveren 11 september Colinn - evaluatie ICSI 1.0 en traject bespreking voor cryo terugplaatsing 12 september Pennetje - evaluatie ICSI 1.0 en traject bespreking cryo terugplaatsing 17 september SamirsVrouwtje- traject bespreking voor cryo terugplaatsing STATUS Buko - Wachten op datum voor afspraak Colinn - In rust cyclus Ila - In rust cyclus Kimmetjuh90 - In rust cyclus Lotje111 - Wachten op terugplaatsing cryo SamirsVrouwtje- In rust cyclus Siepie85 - wachten op menstruatie
Zwanger worden lijstje XX September Buko - 30 jaar - 2e kindje - ICSI 2.0 Colinn - 30 jaar - 2e kindje - ICSI 1.1 Ila - 38 jaar -1e kindje - IVF 1.4 Kimmetjuh90 - 28 jaar - 2e kindje - IVF-D 1.1 Lotje111 - 29 jaar - 1e kindje - IVF 1.1 Pennetje - 34 jaar - 1e kindje - ICSI 1.1 SamirsVrouwtje - 28 jaar - 2e kindje - IVF 1.0 Siepie85 - 33 jaar - 2de kindje - IVF 1.2 Vogelindeboom- 28 jaar - 1e kindje - ICSI 1.1 AFSPRAKEN 27 Augustus Lotje111 - 2e meting voor cryo terugplaatsing, urine van 2 dagen inleveren 11 september Colinn - evaluatie ICSI 1.0 en traject bespreking voor cryo terugplaatsing 12 september Pennetje - evaluatie ICSI 1.0 en traject bespreking cryo terugplaatsing 17 september SamirsVrouwtje- traject bespreking voor cryo terugplaatsing STATUS Buko - Wachten op datum voor afspraak Colinn - In rust cyclus Ila - In rust cyclus Kimmetjuh90 - In rust cyclus Lotje111 - Wachten op terugplaatsing cryo SamirsVrouwtje- In rust cyclus Siepie85 - wachten op menstruatie Vogelindeboom - 26/8 tp gehad
Zwanger worden lijstje NOD XX September Buko - 30 jaar - 2e kindje - ICSI 2.0 Colinn - 30 jaar - 2e kindje - ICSI 1.1 Ila - 38 jaar -1e kindje - IVF 1.4 Kimmetjuh90 - 28 jaar - 2e kindje - IVF-D 1.1 Lotje111 - 29 jaar - 1e kindje - IVF 1.1 Pennetje - 34 jaar - 1e kindje - ICSI 1.1 SamirsVrouwtje - 28 jaar - 2e kindje - IVF 1.0 Siepie85 - 33 jaar - 2de kindje - IVF 1.2 Vogelindeboom- 28 jaar - 1e kindje - ICSI 1.1 AFSPRAKEN 27 Augustus Lotje111 - 2e meting voor cryo terugplaatsing, urine van 2 dagen inleveren 11 September Colinn - evaluatie ICSI 1.0 en traject bespreking voor cryo terugplaatsing 12 September Pennetje - evaluatie ICSI 1.0 en traject bespreking cryo terugplaatsing 17 September SamirsVrouwtje- traject bespreking voor cryo terugplaatsing STATUS Buko - Wachten op datum voor afspraak Colinn - In rust cyclus Ila - In rust cyclus Kimmetjuh90 - In rust cyclus Lotje111 - Wachten op terugplaatsing cryo SamirsVrouwtje- In rust cyclus Siepie85 - Wachten op menstruatie Vogelindeboom - 26/8 tp gehad
Toch wel fijn om te horen dat jij t ook had. De gyn had me wel al gerustgesteld, hopen dat de komende cyclus weer regelmatig is
Ik had op cyclusdag 11 (vrijdag 17 aug) een eicel van 15 mm. We waren expres voor de zekerheid vroeger begonnen met urine sparen, voor het geval m’n cyclus onregelmatig was. Maar op dag 11 was er helemaal niks. Maandag, dag 14, kwamen we terug en toen zat er nog steeds geen piek in de urine. We hebben toen geen echo gehad. Om zeker te weten dat we de eisprong niet zouden missen, hebben we maandagavond pregnyl gezet, zodat het ei woensdagochtend zou springen. Terugplaatsing was zondagmiddag, dus 4,5 dag later. Ik weet - opnieuw - nog niet precies wanneer ik mag testen. Vind het een gek idee dat ‘al’ op cyclusdag 20 zit nu. Toen was ik dus vorige maand al zo goed als ongesteld!
Mag ik vragen waar je loopt? Want dat vindt ik bijna een soort van gokken. Of had je op geven moment wel een positieve ovulatietest? Waarom heb je maandag geen echo gehad, naar mijn weten is het eigenlijk protocol om met echo te volgen. Ik wist eigenlijk niet beter dan met cryo tp in natuurlijke cyclus dat ze je opvolgen.
Dank! Ik denk dat ik dan precies een weekje op je achter ga lopen. Afgelopen vrijdag had ik een eitje van 14mm, morgen weer een echo. Ben benieuwd! Als je afgelopen woensdag je eisprong had kan je toch 14 dagen later testen?
Welkom @Vogelindeboom wat spannend dat je al een cryo tp gehad hebt, ik duim op een mooie positieve test, is t niet zo dat je gewoon 2 weken na tp mag testen? Is in zwolle wel zo.. En met een cryo tp, kijken ze voornamelijk naar t baarmoederslijmvlies, door de pregnyl springt je ei zeker na 48 uur geloof ik.. Ik krijg ook ovitrelle, om de eisprong op te wekken (da's t enige hormoon, dus blijft wel een natuurlijke cyclus) succes!! @hier; gister schrok ik me een ongeluk.. heel de dag geen bloed meer gezien, en ineens smiddags tegen 5 uur, voelde ik iets langs mn benen lopen,nadat ik een koffer naar boven getilt had, t was heeel veel bloed.. Ik werd er zelf even naar van.. gelijk maar gaan douchen enzo... schrok me wild! Nu op cd 5, hopen dat t niet vandaag weer gebeurt...