In de Vu doen ze dat niet, 2 keer dus dat onze dochter mee was en Mn vriend mocht niet mee naar binnen. Je moet alleen zorgen dat jij je id kan laten zien.
Hoe doen jullie dat met werk eigelijk? Ik ben begonnen bij postnl, en mijn enige vrije dagen zijn maandag en zondag, moet ik nu mijn cryo tp's uit gaan stellen voor een jaar?
Dank je voor de info! Ik hoop dat het niet voor hoeft te komen dat ik alleen ga (alleen het verkeer rond de VU vind ik al vreselijk, dus ei als ik ben vind ik het dan fijn als manlief rijdt), maar wel handig om te weten dat het zonder problemen kan.
Je hebt via de wet wazo recht op een vrije dag op de dag van de terugplaatsing. Voor echo's en bloedprikken heb je ook recht op tijd om daarvoor heen en weer te gaan, maar dit moet dan wel zo kort mogelijk zijn (dus geen kopje koffie in het restaurant nemen ).
Tis al een uur heen en een uur terug, dus denk dat we t dan maar op wacht moeten zetten dit traject...
Btw volg je toevallig ook een substitutie schema? Dus met progynova en progesteron tabletjes? Ik krijg echt altijd buikpijn van zoveel progesteron en helemaal opgezet. Nog voordat er iets is terug geplaatst
Heel slim van je zeg, die folder! Waar heb je die vandaan? Echt een goed idee. M’n werkgever is wel begripvol hoor. Ik mag de hele tijd weg en het zkh is gelukkig dicht bij werk. Het is meer dat ik het gevóel heb dat ik me soms moet verklaren. Als ik een week met speciale diensten niet kon draaien ivm punctie, vragen ze natuurlijk daarna belangstellend hoe het is gegaan. Of als ik na een tegenvaller overstuur ben, vragen ze of ik er iets over kwijt wil. Mn bazen zijn oudere mannen, dus vandaar dat het ongemak bij mij zelf ligt. Zij doen het prima. En voor m’n partner hebben we tot nu toe gewoon geluk dat hij telkens mee kan. Niet in elke baan kun je zomaar weg, hoe mooi de wet ook is.
Ik voel me trouwens verder goed, bijna vijf dagen na de tp. Heb wel soms buikpijn en dat zorgt dan meteen voor twijfels. Heb overigens uiteindelijk wel utrobolletjes gehaald. Ik lag maandag zo te piekeren in bed over hoe zielig het voor de embryo was als hij bij een korte cyclus maar drie dagen de kans kreeg om in te nestelen (irreële gedachtes, wie heeft ze niet?!). De arts was super begripvol.
Nee ik krijg de tp in mijn natuurlijke cyclus dus behalve 1x pregnyl spuiten voor de eisprong gebruik ik niets verder
Ik lees net toevallig dat ze een uur nadat ze de cryo uit de vriezer halen al kunnen zien of ie beschadigd is of nog goed genoeg voor terugplaatsing.