Wat goed zeg dat het allemaal goed gegaan is. Nu spannende dagen weer. Ik ga voor je duimen. goed om te horen dat je het herkent. Vind je hier altijd heel sereen overkomen. Echt knap. Maar vind ook dat die gevoelens er ook best mogen zijn. Inderdaad loskoppelen helpt. Ben ook echt oprecht blij voor anderen, maar heb ik soms wel even een moment voor nodig succes komende dagen en idd niet te veel aan denken (als dat lukt)
ik heb diverse mogelijkheden/combinaties geprobeerd. Ook utrogestan maar kwamen erachter dat dit mn slijm juist sneller afbrak En het averechts werkte. uiteindelijk dus de versie natuurlijke cyclus met 5000eh voor eisprong en 3x 1500eh na tp geprobeerd en was toen zwanger! voor brusje zei de gyn direct we doen dezelfde variant want dát is wat werkt bij je en zo zijn kindje 2,3 en 4 ook ontstaan en elke keer meteen eerste ronde (op nr3 na maar dat had hele andere redenen)
thanks! Hoe ben je daar achter gekomen dat het slijm sneller afbrak? Zagen ze dat bij terugplaatsing bijvoorbeeld al? en werd je dan wel of juist niet op normale termij ongesteld? (En hoe lang is je luteale fase meestal?) Sorry voor de vragen...
Haha wat lief dat je dat zegt! Ik probeer wel altijd zo positief mogelijk te blijven, dat is iets wat mij helpt om ook positief te kunnen blijven kijken naar de toekomst. Ik be geen persoon die helemaal in zak en as zit als iets niet lukt. Wat niet wil zeggen dat ik er geen verdiet van heb, maar voel me gewoon beter als ik overal het positieve van in zie.... Dank je wel meis.... het valt niet altijd mee..... maar het valt me ook zeker niet tegen (al voel ik wel elk krampje, steekje, etc. en hoop ik dat het iets betekend)
oh, zo herkenbaar. Soms voel ik dan iets en denk ik ‘zou het een teken zijn’. En dan is het even daarna gewoon een harde scheet ik ben nu bezig met mijn nieuwe medicatie nav bloedonderzoek in Duitsland. Heb afgelopen dagen veel onderzoek gelezen die een verband zien. Dus heb weer heel goede hoop voor volgende ronde. Was ik wel een beetje kwijt ook. Ik kijk uit naar juichende posts met positieve testen!!
Heey ik heb geen antwoord op je vraag maar las dit en ga zó hard voor je duimen dat dit nu eindelijk de echte plakker mag zijn!
Wat onwijs lief, dank je wel!! En bij jouw uiteindelijk ook gelukt!! Wat een onwijs goed nieuws. Gaat alles goed?
Ja so far so good! Maar nog wel retenerveus voor termijnecho volgende week hoor.. daarna gaan we het mensen vertellen.