Hallo iedereen, Ik heb sinds men bevalling in december gevolgd door 2 curretages geen menstruatie meer gehad. Nu moet ik 10d provera nemen om hopelijk een bloeding uit te lokken.. en daarna op dag 3 clomid starten, maar de gynea zei dat het kon zijn dat ik niet ging bloeden maar toch clomid moest opstarten dan. Iemand die hier blind gestart is met clomid ik zoek ervaringen? Op welke dag begonnen jullie dan na de provera is dit dan op dag 7 erna? Zoals je een stopweek in last met de pil? Bedankt x
Ik kreeg na mijn miskraam in november ook geen menstruatie meer. Waarop 30 dec gestart met een kuur op menstruatie op te wekken. Dit werkte ook niet. Toen gestart met clomid. Mijn arts zei dan heb je nog geen baarmoederslijmvlies opgebouwd en heeft je lu chaam niets om af te breken
Weet je nog hoeveel dagen je na de kuur bent begonnen met clomid? Zo dat is vrij snel dat ze actie ondernomen hebben ben je intussen nog bezig met clomid of al zwanger? Had jij er vele bijwerkingen van?
Na 8 avonds dagen begonnen want had de gyn gebeld. Zit nu op het wachtbankje.. het weekend mijn nod.. 22 maart een knaller van een positieve test gehad.. 27 maart bevestigd met bloedtest op progesteron van 36.8
Wat spannend ik duim Ja ik heb nu ook 50mg dus zullen zien of het iets doet eind april.. Ik had voor de afbreking geen problemen ben 2 keer vrij snel zwanger geworden. Alleen wilt nu men lijf niet meer mee na 4m nog steeds niets aan het gebeuren nu had ik naar mijn mening lang genoeg gewacht. Was jij voor je miskraam snel zwanger en zonder hormonen? Had je bijwerkingen nu van die 100 gram?
Voor mijn miskraam in november in juni nog een miskraam gehad.. ben al 3 jaar bezig.. tussendoor maagverkleining gehad. Verder nog geen kinderen
Hier geen ervaring maar wilde even zeggen dat ik het balen vind voor je dat het niet vanzelf op gang gekomen is. Heb je een hysteroscopie gehad om verklevingen uit te sluiten? Ik heb uiteindelijk bijna 3 maanden na de curettage mijn eerste menstruatie gehad.
Ik heb in september bbz gehad en december was ik hcg vrij en tot nu toe nog steeds geen menstruatie gehad. Ik heb duphaston gekregen van mijn arts. Heb dit 10 dagen gebruikt, hopelijk komt mijn menstruatie binnen paar dagen. Zoniet krijg ik een andere medicatie. Uit het bloedonderzoek is uitgekomen dat ik iets hoge LH heb. Als mijn menstruatie op gang is, ga ik beginnen met clomid 50. Mijn baarmoederslijmvlies was vorige keer 14mm. Dus kan een hevige bloedverlies verwachten... ze willen eerst een dunne baarmoederslijmvlies voordat je met clomid begint heb ik begrepen!
Ik heb na men eerste curretage na de zwangerschapsafbreking (2de curretage na zoontje ook gecurreteerd) eerst een hysteroscopie gehad en toen is er nog een klein beetje restweefsel verwijderd.. dus ik hoop geen verklevingen maar heb nog steeds niets van baarmoederslijmvlies zullen het zien of er nu iets gebeurd is het niet met de provera hopelijk met de clomid ..
Ja ik weet het van dat dunne baarmoederslijmvlies maar ik heb nu niets en gynea zei dat het niet zeker was of ik met de provera ging menstrueren.. uit mijn bloedonderzoek was gebleken dat er geen activiteit is en men cyclus dus helemaal stil ligt.. wat ik dan raar vindt is dat ze me niet meteen aan de clomid had gezet ipv eerst provera.. maar zullen het volgende week zien of ik zal menstrueren of niet zaterdag laatste pilletje provera en hopelijk volgende week menstrueren zo niet clomid op starten..
ja ik hoop ook echt dat het snel opgelost is, want dat wachten en die onzekerheid is erg lastig vind ik
Ja dat is idd erg lastig maar ik probeer nu het wat meer los te laten we zien wel. Denk dat ik het nog tot december geef en dan hoeft het niet meer hoofdreden was een broer/zus voor men zoontje maar als er keiveel tijd tussen zit heeft hij daar ook niet zoveel meer aan.. x
Hey heb je al getest klein beetje benieuwd, ik zit nu op dag 6 en nog steeds geen bloeding. Heb gebeld en mocht op dag 7 starten. Maar ik heb eens zitten rekenen en dat zou op paasmaandag vallen men gynea is nog in verlof dus ik ga gewoon zoals jij starten op dag 8 dan valt het de dag erna.. hoop dat dit geen kwaad kan maar als het bij jou ook geen kwaad kon zal dat zo bij mij ook wel niet zijn zeker. Want ik zou graag weten hoe alles verder gaat verlopen het liefst ga ik dus voor die 1ste echo bij men eigen gynea.