Folikelmeting op dag 13??? Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sterretjeindenacht, 11 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretjeindenacht

Sterretjeindenacht Actief lid

27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Hallo iedereen,

Zaterdag zou ik clomid 50mg normaal gezien moeten opstarten als men menstruatie na provera niet
    is gevolgd.

Ik moest langs op CD 12 om een folikelmeting te hebben.
    Maar... die zou op paasmaandag vallen en mijn gynea is die dag dus nog in verlof.

Zou heb kwaad kunnen om een folikelmeting op CD 13 te hebben of is dit te laat?

Ik zou eventueel een dag later de clomid kunnen opstarten op dag 8 ipv dag 7 zoals de gynea zei, ik dacht op hier op het forum gelezen te hebben dat er nog iemand zo blind op dag 8 was gestart dus lijkt me dat dat ook geen kwaad kan.

Als CD 13 niet te laat zou zijn dan kan ik gewoon zaterdag nemen uiteraard..

2. Marleen1432

24 jul 2016
    70
    24
    8
    NULL
    NULL
    Het zou kunnen, als je dan op dag 8 begint met clomid. Dan ben je nog op tijd lijkt me. Zelf begon ik op dag 3 met clomid en moest ik op dag 11 komen. Zaten er 7 dagen tussen de eerste tablet en de eerste echo.

3. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Ik zou het even navragen bij de gynaecoloog. Daar sta je tenslotte onder behandeling dus die bepaalt het beleid lijkt mij.

Deel Deze Pagina