Goedemorgen, Gisteren een terugplaatsing gehad en heb nu sinds 09:00 uur menstruatiepijn en krampjes. Is dit slecht of goed? Kun je nu al zeggen of het mis is of niet?
Hoi Breanda, Het is normaal hoor dat je dat voelt na een TP. Je kunt nu helaas nog niks zeggen over of het mis is of niet. Succes met wachten de komende weken. Liefs
ik heb 2 weken last gehad van menstruatie krampen.. en was er heilig van overtuigt dat de icsi mislukt was, maar toch echt zwanger! daarna ging de buikpijn trouwens over op hevige pijn en toen bleek ik aan het overstimuleren.. maar ik weet niet of het iets zegt.. weet niet hoe het voelt als het mislukt.. maar het hoeft iig niet mis te zijn als je het voelt.. succes! hoop op een mooie positest strakkies!
@Springmuis. Ik hoop zo dat het raak is zou geweldig zijn. Het zeurende gevoel is wel een stuk minder geworden. Moet ik perse 14 dagen wachten met testen hahahahah.
haha ik heb 2 weken na de punctie zelf getest en de volgende dag had ik de bloedtest in het ziekenhuis, maar testte meer om teleurstelling te voorkomen voor de volgende dag, want was er echt van overtuigd dat ik niet zwanger was haha en daardoor was ik dus nog meer in de spanning omdat ik bang was dat de bloedtest wel negatief zou zijn Maar heel veel eerder testen zou ik niet aanraden, het kan ook nog positief aangeven door de pregnyl, of evt nog vroeg misgaan.. dus ik zou toch wel tot 2 weken na de punctie afwachten om teleurstelling te voorkomen.. ik hou je iig in de gaten en ga voor je duimen!!!