Hallo! Zijn hier ook meiden die (positieve) ervaringen hebben met provera en clomid 50 mg? Wij zitten nu sinds twee weken in de mmm. Bij mijn vriend werkt alles prima en bij mij is er uit gekomen dat ik pcos heb. Woensdag begonnen provera om mijn menstruatie op te wekken en als die komt moet ik de derde dag beginnen met clomid. Best spannend! En vroeg me daarom af of er misschien meer meiden nu zo zitten?? Groetjes, Nana
Ik heb geen ervaring, maar lees graag mee wij zitten ook in de mmm sinds deze week gyn en bij mij ook PCOS waarschijnlijk, krijg donderdag de echte uitslag. Ze had het bij mij ook al over tabletten als duwtje in de rug, dus denk Clomid, spannend..
Dat is dan inderdaad voor jullie ook een spannende tijd! Alleen de uitslag van jou of ook van jouw vriend/man? Hopelijk komen hier nog wat meiden die ons hun ervaring kunnen vertellen. Succes donderdag!!
Hoi Nana! Ik zit precies in hetzelfde schuitje... sinds 26 maart zitten wij in de mmm. Bij mijn vriend is alles goed, bij mij hebben ze teveel eiblaasjes op de echo gezien dus ze denken pcos. Bloeduitslag moet ik nog even afwachten... Ik heb Duphaston gehad om mijn menstruatie op te wekken en nu zijn ze mijn cyclus aan het volgen. Ze willen eerst een cyclus volgen zonder medicatie... dus volgende ronde start ik ook met Clomid denk ik. Dus nog geen ervaring met Clomid maar binnenkort wel denk ik.. Morgen ga ik alweer voor de 4e echo...follikelmeting om precies te zijn. Ben benieuwd... afg. maandag groeiden er nog geen eitjes. Wil je veel succes wensen!! Xx
Hallo dames, hier iemand met positieve ervaring met Provera en Clomid! Wij kwamen er in juni achter dat ik PCOS heb. Met mijn man was alles prima. In juli Clomid 50 mg geslikt, had helaas niet het gewenste effect. In augustus met 100 mg geslikt en 2 mooie eitjes! Voor het eerst een eisprong gevoeld en meteen een positieve test! Nu ben ik 37 weken zwanger van een prachtig meisje en we hopen haar binnenkort in het echt te zien. MMM kan er flink inhakken, zelfs al zit je er maar net even in, zoals in mijn geval. Zwangerschapspagina kan hier erg goed in helpen, maar blijf ook praten met je partner en krop niets op. Niet om jullie bang te maken, maar om te laten weten dat je echt niet de enige bent die bepaalde gevoelens heeft. Ik hoop dat jullie ook binnenkort een positieve test in handen mogen hebben. Groetjes, memmie
Aah kijk aan! Dat zijn inderdaad nog eens positieve verhalen memmie! Gefeliciteerd! Ooh jullie dus ook spannende tijd missaniet! Mijn menstruatie is vandaag begonnen, dus de provera heeft bij mij snel gewerkt. Nu zondag ( cyclus dag 3 ) begin ik met de clomid. Ik ben benieuwd!!! Memmie, veel succes met de laatste weekjes en missaniet ik wens jullie veel succes en hopen op positief bericht binnenkort!
Meiden mag ik ook mee schrijven. Ik ben door de huisarts doorverwezen naar de gyn omdat er uit mijn temp kaartjes geen eisprong te halen is. 26 mei is mijn eerste afspraak spannend! Ik heb afspraakbevestiging gekregen van het ziekenhuis (UMC Utrecht) maar hierin staat verder niets wat ik kan verwachten ook geen vragenlijst opgenomen zoals ik dat bij velen lees. Ben benieuwd wat er komen gaat...
Hallo help! Ooh heel herkenbaar! Bij onze eerste afspraak, hadden we ook geen vragenlijst ofzo hoor! Bij ons ging het zo: we hadden eerst gesprekje met de gynaecoloog, vertelde en liet zien op een poster hoe het hoort te werken.. en vragen over de gezondheid van ons allebei ( roken/drink/ gewicht ) enz. Vervolgens ging die bij mij een echo maken om de baarmoeder/ eierstokken enz te bekijken. Dat was bij ons de eerste afspraak.. ga er vanuit dat het toch wel beetje zelfde is overal toch? Veel succes!
Ja dat denk ik ook wel maar hoorde verschillende verhalen over aanpakken enzo. Maar goed het is gewoon afwachten en kan je niet altijd op alles voorbereiden. Dat moet ik denk ik beetje los laten haha