Bezig met decapeptyl maar nog geen bloeding

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Herma, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Hoi hoi,

Ik spuit nu 9 dagen decapeptyl, er zou een bloeding moeten optreden. Zodat ik dan vrijdag met puregon kan beginnnen. Ik voel al 5 dagen menstruatie pijn maar het komt maar niet. Op welke dag van deca gebruik gebruik kwam jullie bloeding? Ik heb vrijdag de echo om te kijken of alles goed onderdrukt is en dan mag savonds de puregon erbij. De vorige 2 ivf behandelingen had ik de bloeding met 7 dagen. Ik maak me er wel n beetje druk om starks kan ik niet beginnnen met puregon. Thanx.

Herma

2. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Hoi Herma,

Hoe is het nu met je? Al een bloeding geweest? Mag je beginnen? Ik hoop het voor je!!
    Ik zit vandaag op mijn vierde Decapeptyldag.

Succes!
    Botervliegje.

3. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Hoi botervliegje,

Ik heb woensdag wat lichtbruine afscheiding gehad. En n beetje roze de dag erna. Daarna niks meer. Vanmorgen in het ziekenhuis op de echo bleek er nog een beetje baarmoederslijmvlies te zitten. Waarschijnlijk was dat dus mijn bloeding en komt er nog een beetje vandaag. Ik heb bloed geprikt daar uit kunnen ze ook zien of dat de bleoding was. Daar krijg ik morgen de uitslag van. Dan mag ik morgen gewoon de puregon gaan spuiten. Ben wel opgelucht maar helemaal zeker is het dus nog niet.

Jij ook heel veel succes!

Groetjes Herma

Deel Deze Pagina