Kleintje voor ons! Veel geluk met de volgende poging. 2 hartjes idd, heel speciaal! Heb ze vandaag nog eens zien kloppen). Roosje voor J; jammer! Dat is idd wel redelijk lang wachten. Zijn die wachttijden altijd zo lang dan? Is dit je eerst poging?
yaamke gefeliciteerd met je zwangerschap. een tweeling wauw super leuk!! roosje aahh wat balen dat je negatief hebt getest!! een hele dikke knuffel voor jou. Gaat het een beetje ? kleintje aahh wat erg dat het niet gelukt is effe flink uithuilen meissie, dikke knuffel. noa alles goed ? ego, de helft van de wachtweken zit erop, nu aftellen naar volgend weekend. wat een rotzooi is die progynova zeg, bah ik voel me er helemaal niet lekker door. Ik voel me moe, misselijk, met vlagen buikpijn, pijnlijke borsten, maar dit had ik allemaal al voor de tp. hadden jullie dit ook ?
Hi allemaal. Het is balen van de mislukte cryo tp, maar niets aan te doen helaas. Ik ben in ieder geval vol goede moed om met een nieuwe ICSI poging te starten. We overwegen om nu naar DD te gaan omdat ze er meer mogelijkheden hebben. Yaamke, ik heb eerder al 2 ICSI's gehad. Uit de 2e poging is onze dochter geboren en van deze poging was nog 1 cryo over. Dit is de cryo die onlangs is teruggeplaatst. We gaan dus nu weer starten met de eerste echte poging voor een brusje. Noa, hoe is het bij jou? Je mag nu bijna testen, toch? Ster, hier ook veel last van progynova en utrogestan. Vooral heel moe. Gelukkig mag ik woensdag stoppen. Woensdag is pas mijn officiële testdag. Wel frustrerend dat ik nog door moet gaan met die rommel omdat ik 100% zeker ben dat het niet gelukt is. Maar ja, toch maar ff doorgaan, het zekere voor het onzekere nemen.
Sorry dat ik niks heb laten horen!hier is het niet gelukt helaas,afgelopen vrijdag gestopt met de utrogestan en progynova en zondag ongesteld geworden en weer begonnen met een nieuwe cryo cyclus,mag de 25ste op controle komen en dan 28ste weer een terugplaatsing als het ontdooien goed gaat,heel spannend Roosje wat rot dat het waarschijnlijk niet gelukt is,maar het kan nog!ik zou ook wel graag net als yaamke een bloedtest willen na 7 dagen,dat gewacht en negatieve getest is zo slopend 😩
NoaSofia; Wat jammer! Maar ook wel weer heel leuk dat je weer supervlug met een nieuwe poging kan beginnen. Die bloedname na 7 dagen is idd echt wel fijn. Ik vind die 2 weken wachten ook echt té slopend... Is ook de eerste keer dat ik dit meemaak, was heel nieuw voor me. Roosje voor J succes met de nieuwe poging!
Ik ben inmiddels ook ongesteld geworden na het stoppen met alle medicatie. We waren eerst van plan na te stoppen als deze cryo zou mislukken. Maar nu nijg ik er toch heel erg naar weer een nieuwe icsi te starten. We hebben 5 augustus een evaluatievesprek in het ziek huis. En dan kijken hoe we verder gaan.
He meis, Ik vroeg mij al af wat je test resultaat vandaag zou zijn. Maar het is dus helaas niet gelukt zo te lezen. Wat ontzettend jammer. Sterkte. Liefs
Ik weet niet wat ik nog meer moet doen 😢 1x verse tp mislukt 1× cryo tp natuurlijke cyclus mislukt 1 x cryo tp kunstmatige cyclus met ondersteuning van acupunctuur mislukt 1x cryo niet goed ontdooit Ik heb nog 2 cryo's maar ja heb weinig hoop meer daarop. Wat kan ik in hemelsnaam anders doen om het te laten lukken?
Wat rot ster!ik snap je helemaal,alhoewel wij nog maar onze eerste terugplaatsing hebben gehad maar wel 2,5 jaar teleurstellingen,nu is de eerste cryo niet ingenesteld en m'n vriend weet niet of het ooit gaat lukken,telkens die hoop en die zo naar beneden word gehaald,vraag me ook af wat we kunnen doen en of het ooit zal lukken..
Het blijft moeilijk meiden maar hou hoop! Wij zitten nu in icsi poging nr2, cryo tp 4 was gisteren maar tot heden ook niet zwanger. Hoop houden blijft moeilijk maar zoala mijn gyn ook zegt...je moet de cryo's wel een kans geven hoe moeilijk het soms ook is. Dammes toi toi toi xxx
Ha ladies, ik ben nieuw hier maar wil jullie toch even een oppepper geven. Ik ben (samen met mijn man natuurlijk) nu eindelijk na de hele malle molen doorlopen te zijn weer zwanger (en het voelt heel goed, denk echt dat het nu zal gaan)! Vandaag 6 weken en 2 dagen, dus nog erg pril. Wij zijn bijna 6 jaar geleden gestopt met de pil. Inmiddels 4 miskramen achter de rug (vrij vroeg steeds). Allerlei methodes gehad maar nu eindelijk door een blastocyst cryo samen met progynova en utrogestan weer zwanger. Nu hopen dat het zo blijft!
Hoihoi, Ik wil toch even hierop reageren... Ik ben na een cryo terugplaatsing (na 7 terugplaatsingen IVF in totaal) en door gebruik progynova en utrogestan zwanger geworden! Ik heb niet heel veel last gehad van de hormonen... Maar aan de andere kant, ik heb al heel wat hormonen doorstaan. Wat ik het grote voordeel vond is dat je normaal gezien niet ongesteld wordt. 16 dagen na de terugplaatsing mocht ik testen. Geen broekloeren, geen stress bij roze/bruine afscheiding (was juist een goed teken). Gewoon in een keer: BAM: wel of niet zwanger. Mij gaf dit duidelijk minder stress. Dames, zet m op! En hou moed!!
Hallo allemaal, ook hier een blij mens Na 4 miskramen opnieuw zwanger, nu door een cryo terugplaatsing (blastocyst) met progynova en utrogestan. Ben nu 6wk en 5dg zwanger maar heb totaal geen klachten maar soms wel iets donkere (vlokkerige) afscheiding. Door de utrogestan ziet het er nogal vaag uit. Ben bang dat het misgaat maar dat de utro het tegenhoud.... Dinsdag de 1e echo.