Hoi iedereen, Heeft iemand hier ervaring met een late cryoterugplaatsing? Ik zou zaterdag mijn cryoterugplaatsing hebben en nu is het met 2 dagen verschoven want ze zitten vol! Ik baal hier stevig van. Doc zegt dat het niet uitmaakt voor mijn kansen, maar als je 2 dagen marge zou hebben dan zou men toch ook niet zo precies mijn ei in de gaten hoeven te houden en zo... Groetjes van een vertwijfeld Botervliegje...
hmm balen en wat raar! Dacht juist dat het idd precies op tijd moest. Heb jij je cryo in je eigen cyclus of met hormoontjes?
Ja, ik vind het zelf ook een beetje gek... Ik zou m'n eisprong laten opwekken door Pregnyl, maar had op dag 11 (gisteren) al lh-piek. Heb gisteren wel de Pregnyl gezet. Verder geen hormonen, alleen zondag nog eens Pregnyl. Dat zou een dag na de tp zijn, maar wordt nu dus dag ervoor. Weet echt niet wat te denken... moet m'n arts maar gewoon vertrouwen toch? Hmfz... Raar allemaal, heb er nooit van gehoord dat dit kan...
Niemand die hier verder iets zinnigs over kan zeggen? Ik kan nergens anders een verhaal vinden van zo'n late cryotp dat ik er een beetje onzeker van raak... Die embryoloog zal toch wel gelijk hebben toch? Pff