@LadyZ: zelfproberen of cryo. Wat een stom dilemma eigenlijk. Ondanks alles blijft de hoop op een spontane zwangerschap gewoon bestaan. En terecht ook. Hoevaak lees je niet van die mooie wonder verhalen? Een paar maanden geleden zeiden we nog: Februari, dat is het zo dat wordt onze maand. Mijn maand gaat het nu niet worden. Wat is er voor je gevoel veranderd dat je nu toch denk over zelf proberen? Hoelang zijn jullie het nu al zelf aan het proberen? Ik kan je niet zeggen wat je moet doen lieverd. Hopelijk komen jullie tot een goed besluit.
Nyn: ik heb na de bevalling (werd natuurlijk al weer na 6 weken ongi.....) 3 maanden de nuvaring gebruikt. Daarna niks meer. Mijn zwangerschap en bevalling ging eigenlijk hartstikke goed, dus volgens mij wil mn lichaam het gewoon aangeleverd krijgen in "hapklare brokken"........
Ik heb net gebeld. 24 maart hebben wij een afspraak met een ivf arts over onze cryo's en hoe verder. Spannend....toch wel.
Verstandig besluit! Als je alweer toe bent aan de 2de zou ik het niet nog zelf gaan proberen! Ik was bijna 29 toen ik met ICSI poging 1 begon. Toen had ik 14 eitjes. En bij een cryo tp zwanger. Voor kindje 2 moesten we weer opnieuw beginnen. Was toen net 31 en bij die poging nog maar 5 eitjes en maar 3 bevruchtingen. Poging 2 ook maar 6 eitjes (zelfs na ophoging van de puregon) en slechts 2 cryo's. Daarna 2x dun bms en 1x een cyste! Heb echt het gevoel dat die 2 jaar ouder echt wel invloed heeft! Stel dat het met die 6 niet lukt (kan het me niet voorstellen) dan moet je daarna ook weer opnieuw beginnen en voordat je het weet ben je zo weer een jaar verder. En tussen alle behandelingen door, is er vast nog wel eens een maandje dat je het alsnog zelf kunt proberen. Ennn dat kan alsnog op de natuurlijke manier: zo ben ik alweer 12 weken zwanger van een totaal onverwachts wondertje
Miepje: gefeliciteerd!!!!!!!! Ja, je hebt gelijk, je bent zo weer maaaaanden verder. Geniet van je zwangerschap!!!
Wat fijn dat jullie een beslissing hebben genomen. Alhoewel ik ook een wonderlijk lichaam heb. 3,5 jaar gestopt met de pil en alle behandelingen niks uit voort gekomen. Tot de laatste cryo van IVF 1 - zwanger. Helaas werd dit een vmk (5 wk.) We gingen een maand later verder voor IVF poging 2. Er groeiden uiteindelijk deze keer maar 2 eicellen Gied door, dus het werd een escape-iui. Hier had ik totaal geen goed gevoel bij, iui had nog nooit gewerkt! Maar toch, een wonder, we zijn zwanger! Denk toch dat m'n lichaam nu weet hoe het werkt ofzo of de zwangerschapshormonen herkent. Ik had dus door mijn ervaringen het nog even zelf geprobeerd. Maar ik zit niet in hetzelfde schuitje. Dus ik ga jullie heeeeeeeeeeeel veel succes wensen voor de cryo tp!!!!!! Je weet dat het kan en het gast lukken ook meid!
Zeehondje van harte gefeliciteerd!!! Wat een mooi en groot wonder!! Het is jullie echt zooooooooooooo gegund! Ik dacht dat mijn lichaam het misschien nu ook wel zou snappen, maar 9 maanden verder zonder ac denk ik dat mijn lichaam niet zo slim is Bedankt voor je lieve woorden en kijken of het voor ons ook een roze 2011 wordt!
Fijn om te horen dat je de keuze heb gemaakt! Ik ga voor je duimen meid!! Ik lees mee met jullie in t babyrint, daar zal ik je ook blijven volgen...... Ben er toch altijd benieuwd naar. Succes, en knuffel!
Wij hebben het in de tussentijd wel zelf geprobeerd omdat we ook wel eens wilde weten of het nu wel spontaan zou kunnen komen. In augustus 2010 had ik een positieve test, vaag maar duidelijk positief..... Helaas werd het een vmk met 4wkn4dgn. Dat was voor mij het teken dat ik het niet meer zelf wilde proberen. Ik kan dus wel zwanger worden maar niet zwanger blijven. Bij de cry-TP heb ik toen bewust gekozen voor de utro-bollen. En naar mijn idee is dat net het hulpje wat ik nodig heb @Ladyzora: 24mrt een afspraak! spannend Ik hoop dat je daarna snel kan beginnen