Cryo TP oktober 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Colinn, 13 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biepje80

    biepje80 Actief lid

    14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Hoi, ja hoor de terugplaatsing is voorzien in eigen cyclus. Enkel pregnyl om de dag van de eisprong exact te weten. We twijfelen nog altijd of we 2 of 1 embryo zullen laten terugplaatsen, maar ik begin toch meer naar 2 te neigen.
     
    Colinn vindt dit leuk.
  2. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Miss kan je hier op het forum eens informeren naar ervaringen?
     
    biepje80 vindt dit leuk.
  3. biepje80

    biepje80 Actief lid

    14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb een nieuw topic geopend, tot nu toe geen reactie. Heb wel al enkele verhalen gehoord uit mijn omgeving. Twee maal geen innesteling bij terugplaatsing 2 embryo's en één keer een tweeling. Erg gemengd dus, waarbij het niets werd was het wel telkens bij de verse terugplaatsing.
     
  4. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Lastige keuze lijkt me dat! Ik ken een stel die bij de verse tp 2 hebben laten terugplaatsen en 1 babietje hebben gekregen. En een stel die ook 2 hebben laten terugplaatsen, bij de eerste echo bleken ze beide doorgegroeid te zijn maar rond 12 weken heeft ze toch van 1 een miskraam gekregen:( Gelukkig is de andere toen wel goed gegaan!

    Hoeveel meer kans heb je dat er iig 1 blijft doorgroeien bij t tp van 2? Ik denk dat je bij jezelf na moet gaan of je toe bent (klinkt zo raar vind ik. Want bij een natuurlijke tweeling moet je wel :rolleyes:) aan een tweeling.
     
  5. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Nou, het wordt steeds spannender of ik in dit clubje thuis zal blijven horen!

    Vandaag eerste FM gehad. CD10 dus best vroeg, maar ze doen geen 1e echos in het weekend.

    Dus ik daarheen, nog een beetje verontschuldigend bij die verpleegkundige: "ja, ik weet dat het wat vroeg is, maar kon niet anders zei de dokter...." - gaat ze meten, zegt meteen "nou, goed dat je voor het weekend al geweest bent hoor!" Follikel is 16 bij 13, BMS 8. Ik moet morgen terug, en misschien morgenavond al Ovitrelle spuiten.

    Het is maar zo'n klein dingetje in het grotere geheel, maar ik moet zeggen dat ik toch weer heel tevreden en trots op m'n lijf het ziekenhuis uitliep net! Ik vier de kleine overwinningen tegenwoordig, hahaha!
     
  6. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Dit lijkt mij ook een hele lastige beslissing om te nemen. Aan de ene kant, misschien vergroot het de kansen dat in ieder geval 1 van de 2 blijft plakken... Aan de andere kant ga je er ook wel twee keer zo snel doorheen, en wat nou als ze niet blijven plakken?

    Ik snap wel dat jullie het daar nog wat moeilijk mee hebben. Weet zelf ook niet wat wij zouden doen. Kan alleen maar hopen dat jullie tot een goede keuze voor jezelf komen
     
  7. biepje80

    biepje80 Actief lid

    14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Hoi,wel goed dat ze beide toch een goed resultaat behaalden. Bij ons gaat het natuurlijk wel niet over een verse terugplaatsing maar cryo's. Er bestaat de kans dat één of beiden het ontdooien niet overleeft. (We hadden nog een cryo over na de geboorte van ons sterrenkindje, maar dat heeft het ontdooien niet overleefd. Dat kwam toen heel hard aan omdat we al zo lang moesten wachten na de bevalling om er terug aan te beginnen, en toen echt het gevoel hadden zelfs de kans niet gekregen te hebben)

    Ik heb de dokter ook al advies gevraagd over wat de beste optie is voor ons, twee of één embryo laten ontdooien. Hij was niet voor maar ook niet tegen. De dokter zei dat je de 30% kans die je hebt bij één embryo niet maal 2 mag doen omdat er dan 2 embryo's teruggeplaatst worden. Je hebt gewoon 2 keer afzonderlijk 30% kans dat er ééntje blijft plakken.

    We willen heel graag nog 2 kindjes, dus in één keer is zeker welkom, maar ik heb zoveel schrik dat er terug iets fout gaat. En het risico is nu eenmaal groter met een tweeling.

    Eénder wat er gebeurt als we het geluk hebben terug zwanger te mogen worden zal het toch 9 maanden stressen worden.
     
  8. biepje80

    biepje80 Actief lid

    14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Hoi, het zou inderdaad sneller gaan als we er 2 terugplaatsen. En de kans is natuurlijk heel groot dat er geen enkele blijft plakken. Maar dank kunnen we wel gelijk door. Ik heb ook mijn leeftijd niet mee, ik ben ondertussen net 38 geworden.Nog geen reden tot paniek natuurlijk, maar we moeten ook niet teveel tijd meer verspillen. Dit was nu onze 2e icsi, we hebben nu nog 4 beurten over (ik woon in België).
     
  9. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik kreeg geen meldingen ... nu onderweg naar zieke huis, voor de 3e meting :)
     
  10. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Vanmorgen tweede meting gehad. Wij mogen vanavond de Ovitrelle al zetten: blaasje was doorgegroeid tot een prima 18 bij 18, en BMS was 9! Dus toch al vroeg, op cyclus dag 11!

    Vrijdag 28-09 de terugplaatsing van een eerste cryo! :D
     
    Colinn vindt dit leuk.
  11. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Jaaaaa, vooral dat over geen tijd willen verspillen in verband met je leeftijd, kan ik me zo goed voorstellen! Ik zou je goot gelijk geven als je dan toch per twee terugplaatst om je kansen nog net wat te vergroten. Zeker als je nog wat pogingen over hebt, mocht je door je cryo's heen raken.

    Maar goed, dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk, dus je moet echt doen waar je jezelf het prettigst bij voelt!
     
  12. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Nou dames, het is bijna zover, eitje is 15mm, bm slijmvlies is ook iets van 8, morgen weer terug, en als mn ei dan 17mm is mag ik ovitrelle spuiten, en dan zou ik vrijdag de tp hebben, maar dat ligt geheel aan hoe groot mn ei morgen is :)
     
    biepje80 vindt dit leuk.
  13. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    Wat fijn!!
     
  14. biepje80

    biepje80 Actief lid

    14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Hoi dames

    We hebben beslist. We kiezen ervoor om 2 embryo's te laten ontdooien. Nu nog hopen dat ze het goed doen. Woensdag terug een eerste echo om te kijken hoe mijn ei het doet. Lijkt me wel nog wat vroeg. Woensdag is dag 11 van m'n cyclus, vorige keer mocht ik pas de pregnyl zetten op dag 16 dacht ik. Maar je weet nooit he. Ondertussen de werkstress een beetje van me af proberen schudden. Makkelijker gezegd dan gedaan.
     
    Pennetje vindt dit leuk.
  15. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Spannend, woensdag ei-staren!
    Ik dacht ook dat dag 11 nogal vroeg was, maar moest toch gisteravond op die elfde dag al Ovitrelle spuiten. Waar dag 14 'normaler' is voor mijn cyclus, was m'n lijf deze keer nogal snel. Dus je weet het nooit!

    Ik ga voor jullie duimen dat ze allebei goed ontdooien!! :)
     
  16. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Spannend! Ik heb vandaag ovitrelle mogen spuiten, zit ook op dag 11, allemaal snelle eieren :roflmao:
     
  17. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    Hier mijn laatste pregnyl pil ingenomen. Hopen nu dat ik snel ongesteld wordt en ik weer kan beginnen!!
     
    Pennetje vindt dit leuk.
  18. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Fingers crossed dat het snel gaat! :)
     
  19. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik zie dat jij ook vrijdag een tp hebt, dan lopen we gelijk! Wat cool!
     
  20. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Mogen we weer samen op het wachtbankje! :)
    Hopen dat de rest ons snel volgt - hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
     

Deel Deze Pagina