Cryo TP oktober 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Colinn, 13 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hoo pl t wel voor @Pennetje :)
     
    Pennetje vindt dit leuk.
  2. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Ik heb niks gehoord, maar volgens mij hebben ze gezegd dat ze op de ochtend voor de terugplaatsing bellen... en misschien was het zelfs wel alleen maar als het NIET door kon gaan. Maar zeker weten doe ik dat eigenlijk niet meer, haha. Wat erg!

    Ik ga er gewoon van uit dat ik morgen 13:30 aan de beurt ben :)
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  3. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik hoop t zo voor je meis!
     
  4. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    @Colinn hoe gaat t met jou? Al ongesteld geworden?
     
    Colinn vindt dit leuk.
  5. biepje80

    biepje80 Actief lid

    14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    De echo van woensdag was zoals verwacht nogal vroeg. Verschillende eitjes van ongeveer 10 mm en bms van 4.4 mm. Gisteren en vandaag voor alle zekerheid ovulatietestjes moeten doen, maar niks natuurlijk. Morgen terug voor een 2e echo, maar ik denk dat het eerder voor maandag of dinsdag zal zijn (pregnyl). Wat kan de tijd soms traag gaan...
     
  6. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Emmy aan boord, mochten eerder omdat er mensen niet kwamen opdagen en de arts het wachten en niks doen zat was :roflmao:
    Na ontdooiing wat mn Emmy 4 cellig, en dat is ie gebleven, dus heb een slecht kwaliteit embryo terug geplaatst gekregen, ik baalde wel even flink, maar ventlief zegt dat ik t een kans moet geven en niet gelijk zo negatief moet zijn, dus we wachten af.. over 2 weken mag ik testen.
     
    Colinn vindt dit leuk.
  7. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    Ik ben jaloers op jou. In de tussentijd heb jij twee terugplaatsingen gehad en ik 0, dus wees blij..
     
  8. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    <3
    Bij jou duurt het inderdaad allemaal zo vreselijk lang. Dat moet heel frustrerend zijn soms. Even een digitale knuffel! :)

    Nog niet ongesteld geworden? Of inmiddels toch wel? :)
     
  9. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik kan daar niks aan doen, dat het bij jou tegenzit, ik vind dat heel rot, en probeer telkens rekening ermee te houden, maar ik mag toch wel teleurgesteld zijn dat een top embryo gedegradeerd word tot slecht embryo? (Waardoor de slagingskans erg verminderd) ik heb naar dit moment toegeleefd, ik vind t wachten en niks doen vreselijk, ik hoor wel eens dat er vrouwen zwanger raken in de rust cyclus, daar ben IK jaloers op, want ik kan dat nooit met mijn man, alles is in handen van ziekenhuis werk, en dan mag ik niet balen omdat het ziekenhuis mijn Emmy niet nog meer tijd heeft gegeven om te delen, omdat zij alles volgens protocol doen.
    Maar prima ik plaats niks meer, tot dat jij ook een terugplaatsing gehad hebt.

    Ik dacht dat dit forum er ook was om elkaar te steunen, hoe dan ook.
    Ik steun de dames ook die WEL positief getest hebben terwijl ik dan savonds wel janken in bed lig omdat ik dat ook heel graag gewild zou hebben.
     
    nadin vindt dit leuk.
  10. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    Nope nog steeds niet:(
     
  11. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    Heb niet gezegd dat je niks mag plaatsen totdat ik een terugplaatsing heb gehad. Ik geef aan dat ik jaloers ben op je. Je zegt t zelf, jij bent ook jaloers op dames die postief testen. Ik heb t over gezonde jaloersie. En ja ik vind best dat je “ blij” mag zijn met de twee terugplaatsingen. Mijn mening;)
     
  12. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Sorry maar ik vind "wees blij want je hebt het beter dan ik" opmerkingen ook echt rot overkomen. Dit wordt vast niet zo bedoeld, maar er zijn altijd mensen die het slechter hebben, en het geeft je het gevoel dat jouw verdriet er niet mag zijn.

    Ik heb wel eens gelezen dat een 4-cellige toch doorgedeeld was in de buik en een zwangerschap werd @Kimmetjuh90 dus er is hoop! Geen idee wat de kansen zijn.. Maar hoe dan ook duim ik voor je :)
     
    Siepie85 vindt dit leuk.
  13. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    Het was inderdaad niet zo bedoeld.
     
  14. Vogelindeboom

    Vogelindeboom Actief lid

    29 mei 2018
    219
    110
    43
    Vrouw
    Ik kan me voorstellen dat je van de kwaliteit schrok, @Kimmetjuh90! Maar de wonderen zijn de wereld niet uit en misschien heb je niet eens een wonder nodig. Doordelen kan snel gaan en we zullen dan ook allemaal voor je duimen.

    Hoe is het bij @Pennetje gegaan? Heb je er een aan boord?

    @biepje80 succes met wachten! We weten hoe het voelt, frustrerend is dat. Net als voor @SamirsVrouwtje.
     
  15. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik hou me er wel aan vast dat ze als ze geen kans erin zagen t niet hadden terug geplaatst :)
    En idd hoe jij t benoemd, zo kwam t op mij over en dan ga ik ook los ....
    Soms ook beter niet doen :)
    Maar ik vind wel dat iedereen zijn of haar verdriet mag uiten:)
     
    nadin en Siepie85 vinden dit leuk.
  16. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja ik hoop t echt, ik wist ook echt niet dat dat kon gebeuren met een top embryo, dat ie na ontdooiing slechte kwaliteit kon worden, nu ik t weet zal ik een volgende keer er denk ik ook niet zo van schrikken..
     
  17. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Jazeker! Ze hebben bij mij gisteren een blasto teruggeplaatst. Ze vertelden dat de eerste niet goed ontdooid was, dus dit is nummer twee van vijf cryo's totaal.

    Ik heb de afgelopen dagen een paar testjes gedaan, en vanmorgen bleef ie voor het eerst wit, dus de Ovitrelle lijkt eruit te zijn nu. Dus.... nu weer op het eindeloze wachtbankje dan maar he! ;)

    Ja, ik wist wel dat bij ontdooiing embryo's soms cellen 'verliezen'. Dus dat ze van 8 naar 6 of 4 cellig gaan. Dat is niet erg, omdat het 'slechts' bouwsteen-cellen zijn. Dus wanneer het deelproces dan weer opstart (als de cellen niet zo ernstig beschadigd zijn dat ze niet meer kunnen - dat zou dan betekenen dat het lab die embryo afschrijft, zoals ze met de eerste van ons gedaan hebben die niet meer levensvatbaar was na ontdooien), dan worden 4 cellen gewoon weer opnieuw 8 cellen, en krijg je niet ineens een kindje zonder neus omdat er cellen weggevallen zijn. Bijzonder is dat he? Ik vind het prachtig dat de natuur zo volhardend is, en dat wij als mensen deze idioot ingewikkelde technieken bedacht hebben om dit zo te doen. Echt indrukwekkend.

    ...sorry, beetje veel tekst ;)
     
  18. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Haha nee idd, ik vind t ook echt wonderbaarlijk!
    Dan was de mijne wel levensvatbaar, anders was er geen terugplaatsing inderdaad :)
    Hoeveel dagen na ovitrelle zit je vandaag?
     
  19. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Jaaa, precies, daarom denk ik ook echt dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken. (Snap wel dat je teleurgesteld was hoor, daar niet van.) Maar zeker aangezien jullie nog meer cryo's hebben, denk ik echt dat deze zeker nog wel levensvatbaar was, anders hadden ze 'm afgekeurd en een nieuwe ontdooid. :)

    Het is vanavond om 18:00 precies een week geleden dat ik de Ovitrelle moest spuiten :)
     
  20. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dan is t er snel uit zeg! Morgen zit ik een week na ovitrelle, misschien dat ik t ook wel even test morgen..
     

Deel Deze Pagina