Kimmetjuh veel succes met de wachtweken en inderdaad even schrikken van de kwaliteit zou ik ook doen maar het zegt echt niks...... ik was een tijdje ook jaloers op dames die 12 embryo’s in de vriezer hadden maar wij mogen elkaar het goede gunnen
Dank je wel lieverd, en nee idd t zegt niks, ik ga ervan uit dat Emmy fijn door gedeeld heeft in mn buikje
Pfff ik merk nu echt wel dat ik aan de medicijnen zit.. Ik ben heel dankbaar dat het bestaat maar ik vind hormonen nemen niet leuk -.-'
Hai! Ik ben ff paar dagen bewust wat minder actief geweest. Ff de kop legen en zen Het gaat goed! Ik verwacht rond 2 oktober ongesteld te worden en dan mag ik ook eindelijk weer verder. Hoe is t met jou?
@Kimmetjuh90 ik zou dan idd ook ff schrikken denk ik. Maar probeer positief te denken. Als t echt geen kans had dan had t zkh 'm vast niet teruggeplaatst Wanneer mag je officieel testen?
Jeah! Bijna dus. Ik heb provera gehad maar nog niet ongesteld. Morgen terug naar het ziekenhuis wat nu het vervolg is. Ben benieuwd
Ik weet het niet zeker, is het al een blastocyst of nog niet..? Iemand meer ervaring hier? Officieel mag ik na 13 dagen testen, maar de vorige keer testte ik na 5 dagen al positief. Vrijdag ga ik dus beginnen met testen
Haha ja is idd wel een blastocyste al, heb op Google gezocht Haha nou ik ben heel benieuwd meis! Ik doe over morgen nog een test om te kijken of de ovitrelle er uit is hier en daarna wacht ik tot minstens zaterdag of zondag
Hee wat gaaf!! Goed zeg. Tof ook dat je in jouw ziekenhuis de embryo op deze manier te zijn krijgt, dat zou ik ook wel willen! Bij mij zie ik altijd alleen maar een zwarte vlek van m’n baarmoeder en een wit stipje. En mèn wat spannend dat je vorige keer al zo vroeg positief testte. Voelde je toen ook al dingen? Ik probeer het keihard buiten de deur te houden maar toch ben ik bezig met ‘voel ik iets’? Op buikpijn na, voel ik weinig. Net als vorige keren dat het niet gelukt was. Maar het is nu ook pas vijf dagen na tp, denk ik dan. Maar jíj had toen dus al een positieve test!!
Ik ben echt niet met "kwaaltjes" bezig, te veel gelezen over wel kwaaltjes+geen zwangerschap en geen kwaaltjes+wel zwanger... Bovendien heb ik zo veel last van de hormonen dat ik altijd kwaaltjes heb buikpijn, bandenpijn, misselijk, hoofdpijn.. Lang leve de progynova&utrogestan Ik probeer wel zo veel mogelijk zen te blijven. Veel ademen naar m'n buik, relax yoga, etc etc
Ja ik probeer ook meer op m’n buikademhaling te letten en wat is dat toch altijd effectief he? Altijd als ik gespannen ben, betrap ik mezelf erop dat ik ‘hoog’ adem en dan voelt een paar keer diep ‘laag’ ademen meteen goed. Instant kalmte. En knap dat je verder niet op kwaaltjes let! Je gebruikt dus wel de bollen erbij voor de zekerheid. Lekkere witte derrie
Ja moet wel, ik heb de tp in kunstmatige cyclus dus als het lukt tot 12 weken 6 utro en 2 progynova per dag..