Hey, Dat is niet te vroeg hoor tel er maar 5 dagen bij op dan zit je op 13/14 dpo. Maar blijft niet leuk knuffel! Daarom dacht ik zwanger te zijn omdat ik op dag 8 niet ongesteld was. Maar ja idd zwanger maar 3 dagen later dus alsnog mis en idd lichte test. Sterkte meis!
Radboud zegt 13 dagen na tp, dus het embryo is dan 18 dagen oud. Nogal voorzichtig natuurlijk, vorige keer testte ik al 5 dagen na de tp positief, nu dus niet. Maar het is vroeg, dus de hoop is niet vervlogen..
Ja, er is dan zeker nog wel hoop! Maar ik begrijp ook wel dat het gewoon klote voelt dat die test wit was vanmorgen. Zucht. Wat een ellende toch elke keer weer, zeg!
Ah, shit! Het zou natuurlijk nog kunnen, met nog 3 dagen te gaan. Misschien gaat je zwangerschapshormoon langzaam deze keer?
Er is veel gebeurt in de dagen dat ik offline was. Veel terugplaatsingen en al een aantal die vroeg getest hebben. Ik hoop dat jullie te vroeg getest hebben en t alsnog positief wordt!! Ik ben afgelopen woensdag begonnen met de progynova dus ik ben ook eindelijk weer begonnen. Spannend weer!!
Geen idee, ik weet niet hoe bij mn dochter t hcg opliep, ik kwam bij haar er pas achter toen ik al ruim 10 weken zwanger was, heb t nog nooit van af t prille begin mee gemaakt weet wel dat in t jaar dat wij in de mmm zitten, en eigelijk daarvoor (sinds 2011) al niet meer zwanger ben geweest. Doet best wel pijn al zeg ik t zelf...
Dat snap ik zeker, helemaal. Ben zelf nog nooit zwanger geweest, alle testen in de afgelopen jaren negatief. Dus die pijn en onzekerheid is maar wat herkenbaar. En het is makkelijk om te zeggen "geef de hoop niet op" maar het voelt vaak zo hopeloos. Ik voel met je mee hoor. Digitale knuffel!
Dank je wel, mag eigelijk niet zeuren, ik heb er al 1 en jij (En vele andere) nog geen, dat is pas heftig..
Lief dat je dat zegt, maar jouw wens voor een tweede is vast net zo groot. Ik heb vanmorgen ook getest en een witte test Jij ook dus... kutzooi he?
Dat klopt ook wel, maar toch is t wel anders vind ik... ja onze droom is immens groot voor een kindje van ons samen, een broertje of zusje voor mijn dochter het blijft hoe dan ook kut die witte testen telkens..
Hoi iedereen, Hier een beetje goed nieuws. Ondanks de kwakkelende cyclus deze maand mag ik vandaag de pregnyl zetten en dan volgende week zaterdag dan (hopelijk)terugplaatsing van 1 of 2 cryo's. Heb nu een bms van 7,3 en een folikel van 16mm. Raar dat dat elke maand zo verschillend is. Nu afwachten en hopen. Is er hier nog iemand die komende week een terugplaatsing heeft?
@Kimmetjuh90 Bedankt voor het taggen! Ik zit ook in de wachtweken van 2 embryo's . Deze zijn terug geplaatst afgelopen dinsdag . Zit dus pas op wd3 Embryos waren 8 en 16 cellig.( dus embryo's zijn nu 6 en 7 dagen ongeveer ) beide ingevroren op dag 3 als 6 en 8 cellig . Ik voel nog niet veel af en toe wat steekjes links . Heb de cryos in natuurlijke cyclus terug geplaatst gekregen. Doe wel op eigen initiatief 3 x pregnyl voor de luteale fase . Nog iemand die rond de zelfde wachttijd zit als mij? Aan iedereen heel veel succes! !
Wat jammer, al doen witte testen. Laten we hopen dat een aantal gewoon nog te vroeg zijn gedaan en alsnog een streepje gaan vertonen. En zo niet, dan gaan we er aankomende maand weer tegenaan samen. ...zei ze dapper. Kom net onder de douche vandaan en heb mezelf opgepept om te gaan sporten maar heb een ontzettende jankdag gehad. Zoals we die allemaal kennen. We hebben nog één cryo, maar het blijft moeilijk om hoop te houden. Waarom zou nummer 4 wel plakken als de drie anderen dat niet deden? @Kimmetjuh90, ik leef ook met jou mee. Verdriet of verlangen is niet vergelijkbaar in deze context, jij mag net zo goed snakken naar een tweede kindje als veel van ons naar een eerste. Als je ‘niet per se’ een tweede wilde, zou je er toch ook niet zoveel moeite voor doen? Ik hoop van harte dat jullie je gezin compleet kunnen maken.
Als je zo rekent, heb je gelijk. Toch hoorde ik pas vijf dagen later ongesteld te worden en ik heb een heel regelmatige cyclus van mezelf.