Ja klopt maar omdat je dus 5 dagen na je ovulatie een tp doet zou het moeten kloppen. Bij mij is Mn cyclus met tp altijd gelijk als het mislukt aan Mn normale cyclus. Maar dikke knuffel nogmaals blijft gewoon balen dit! Hebben jullie nog meer cryo’s?
Mooi nieuws!! Ik heb pas vrijdag weer een uitgangsecho en dan hoop ik ergens die week erna een tp weer. Dat is dan onze laatste die in de vriezer liggen.
Leuk dat je ook uitzicht hebt op een terugplaatsing Siepie. Bij ons zijn het ook de laatste cryo's. Daarna terug aan de pil en reeks spuitjes als het terug mislukt.
Ik zit in hetzelfde schuitje, nog één cryo over. Zou echt tof zijn als we niet meer hoeven te spuiten!!
Ik duim voor jullie dames dat jullie laatste cryo blijft plakken! Ik snap heel goed dat ik gezegend ben met nog 13 in de vriezer, het zijn er een heel hoop en ik hoop wel dat daar ons kindje tussen zit.
Ja, ik! Ik heb afgelopen woensdag een terugplaatsing gehad van een blastocyst. Heb je stiekem al getest, of wacht je het keurig af? (Ik kom even inbreken hier in dit topic, na af en toe te hebben meegelezen . De meeste van jullie 'ken' ik wel van andere topics)
@Kimmetjuh90 en @Pimpelmeesje hebben jullie nog getest dit weekend, of gaan jullie er van uit dat het wit zal blijven?
Hier met afvegen al wat roze verlies, zal morgen wel doorbreken, op naar de volgende cryo tp, en hopen dat die goed ontdooit en daarna goed doordeeld en blijft plakken
Leuk en spannend @Ila! Tuurlijk ben je hier ook welkom. En jammer @Kimmetjuh90. Blijft een shitmoment op de wc, als je het eerste bloed ontdekt.