Cryo terugplaatsing sept/okt/nov/dec

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krv, 21 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Heel spannend weer! Ik duim voor je voor een heel goede poging met een doorgaande zwangerschap ❤️ En ik snap dat je ergens anders meeschrijft, anders lijkt het ook net alsof je tegen jezelf zit te praten hier haha. Hopelijk mag je gauw aansluiten bij ons vervolgtopic, zet ‘m op!!
     
    clarajilla, Evi92 en cvdv87 vinden dit leuk.
  2. LisaW27

    LisaW27 Bekend lid

    4 okt 2016
    967
    1.153
    93
    Vrouw
    Stewardess
    Gelderland
    Druk geweest met ons nieuwe huis en met werk. We starten langzaam weer op. Ik ben nu aan het wachten op mijn menstruatie voor een cryo tp. Maar het is weer drama want ik zit inmiddels alweer op cyclusdag 38, dus het schiet niet echt op.
     
  3. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Altijd als je erop zit te wachten, wat vervelend zeg dat het zo lang duurt. Ik hoop heel erg mee dat je snel ongesteld mag worden (en dan graag voor 9 maanden geen menstruatie!). Hoe is het in jullie nieuwe huis? Zijn jullie helemaal klaar? Heel veel succes! ❤️
     
    LisaW27 vindt dit leuk.
  4. LisaW27

    LisaW27 Bekend lid

    4 okt 2016
    967
    1.153
    93
    Vrouw
    Stewardess
    Gelderland
    Dat is lief van je, ik hoop het ook!
    Nieuwe huis gaat goed. Nog een aantal dozen en wat kleine klusjes en dan is het klaar. Ik vind de tijd niet om die laatste dozen uit te pakken. Als onze zoon naar het kdv is dan werk ik en als ik thuis ben is hij ook thuis. Hij is nu 21 maanden dus hands on! En daarnaast ben ik inmiddels ook wel even klaar met uitpakken en klussen haha. Op 1 kamer boven staan nog wat dozen die ik moet opruimen maar vind het ook wel confronterend. Dat is de kamer wat we bedacht hadden als babykamer voordat ik de miskraam kreeg. Maar goed, hopelijk toch snel nog een babykamer en dan moet ik die dozen ECHT uitpakken.

    Hoe gaat het met jou?
     
    Krv vindt dit leuk.
  5. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Alsof wachten al niet lang genoeg duurt :rolleyes: Lekker dat je cyclus dan zo meewerkt..
     
    LisaW27 vindt dit leuk.
  6. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat het zo goed als klaar is! Wij hadden een verhuisbedrijf in de arm genomen dus op een gegeven moment hebben we een afspraak gemaakt om de dozen weer op te laten halen, dat was hier een goede stok achter de deur haha. En herkenbaar dat het te confronterend is. Ik heb nu pas de bakken met babykleertjes bekeken, dat wilde/kon ik echt niet de afgelopen jaren.

    Hier gaat alles goed! Op m’n bekken na een hele goede zwangerschap, heel anders dan m’n eerste zwangerschap.
     
    clarajilla en LisaW27 vinden dit leuk.
  7. clarajilla

    clarajilla Fanatiek lid

    23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik ben nu sinds 3 dagen aan het stimuleren. Voor de gein had me man gisteren een duwtje gegeven dat ik op bed viel zeg maar. Waren elkaar aan het klieren en ouwehoeren. Maar sinds dien last van me eierstok zeg maar. Vanaf dag 1 al last van hoofdpijn. maar kan me de kast van me eierstokken de vorige keer nie herrineren
     
  8. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Oeh heel spannend zeg! Wanneer is je eerste echo? Ik voelde het ook altijd vrij snel al. Heel veel succes!!
     
  9. clarajilla

    clarajilla Fanatiek lid

    23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik moet maandag pas voor de eerste follikel meting. Dat is dag 8 van stimuleren. Ik weet nog wel hoe het 6 jaar geleden ging. En hou me daar een beetje aan vast. Maar hoop ook dat het zoals toen gaat. Dat was 2x een echo en dan punctie. Vind vooral lastig om niet precies alles te weten, miss duurt het nu wel langer als toen. En ben ook bang voor overstimularie. Vorige x zat ik net op het randje.
    Vandaag valt het kwa last wel weer mee. Dus wacht wel af tot maandag
     
    cvdv87 en Krv vinden dit leuk.
  10. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    En als je je zorgen maakt, gewoon bellen! Ik heb ook wel eens een echo vervroegd omdat ik al vanalles voelde. Hier inderdaad ook meestal 2 echo’s. Ik duim voor je!
     
    clarajilla vindt dit leuk.
  11. mimi87

    mimi87 Actief lid

    16 mrt 2011
    455
    281
    63
    Lieve dames,

    Het is even hier stil geweest, maar ondertussen een nieuwe ivf poging gedaan en hier zijn 5 mooie embryo’s uitgekomen. Vorige week donderdag een verse tp gehad van een drie daagse. Gisteren getest op 10 dpo en test was wit… dacht het is weer klaar ermee. Had ook al weer beetje bruine slijm. Geen bloed nog. Vanochtend weer een test gedaan van sensitest en nu lijk ik wel iets te zien….. heb alleen die test uit elkaar gehaald. Ja niet slim… en zie een soort van schaduwlijn…

    Ik weet het even niet… was gestopt met utro gisteren, maar na deze test toch weer gaan gebruiken…. Wat denken jullie?

    Moet zeggen dat ik ook echt al twee dagen knallende koppijn heb…. Maar goed dat kan ook een voorbode zijn op menstruatie. :| Nu 11dpo….

    Moet zeggen dat het uploaden kwaliteit niet beter wordt. Zucht…. Wat slopend weer…
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Oh jeetje wat spannend zeg! De foto is ook niet zo scherp maar ik denk ook wel iets te zien. Goed dat je weer begonnen bent met de utro, er zit nu niks anders op dan door blijven testen! Ik merkte dit keer echt amper dat ik zwanger ben, symptomen kwamen pas later en dat was ik niet gewend. En gefeliciteerd met 5 embryo’s! Wat een mooie uitslag, ik hoop zo dat dit streepje op mag lopen en je de cryo’s voorlopig niet nodig hebt.
     
    cvdv87 en mimi87 vinden dit leuk.
  13. mimi87

    mimi87 Actief lid

    16 mrt 2011
    455
    281
    63
    Helaas heeft mijn menstruatie toch doorgezet.. sinds vandaag helder rood bloedverlies. :( Poging 4 ook niet gelukt.

    Wij gaan even een hele lange pauze houden. We hebben er nog 4 in de vriezer… voorlopig kan ik dit niet meer opbrengen… zucht….
     
  14. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Oh nee wat erg.. :( ik begrijp je. Heel veel sterkte en ik wens je alle rust en kracht toe.
     
    mimi87 vindt dit leuk.
  15. clarajilla

    clarajilla Fanatiek lid

    23 feb 2015
    3.654
    918
    113

    Oh wat spannend zeg! Foto is niet heel duidelijk maar lijkt ook wel wat te zien!
    Zou morgen of overmorgen opnieuw testen
     
  16. clarajilla

    clarajilla Fanatiek lid

    23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    mijne lees dit nu.. wat k*t zeg! Snap dat dit even heel zwaar tegen valt
    Gedachte dat je nog 4 cryo’s hebt is wel fijn, nu eerst maar even een pauze en het verwerken ja
    heel veel sterkte
     
    mimi87 vindt dit leuk.
  17. mimi87

    mimi87 Actief lid

    16 mrt 2011
    455
    281
    63
    Ja om echt moedeloos van te worden! Morgen het zkh bellen om het door te geven. Nog een gesprek en dan vind ik het voorlopig wel even goed zo…. Idd ik heb er nog 4 in de vriezer….dat is dan wel een fijne gedachte. Deze tp ging ook niet heel soepeltjes. Half uur na de tp helse pijn gehad… moest zelfs de stoel platleggen. Kon niet eens uit de auto komen zoveel krampen gehad dat ik vervolgens 3 dagen op de bank en bed heb gelegen!! Mijn hele buik deed zo zeer! Het trok tot aan mijn maag… Ik blijf zeggen dat er gewoon iets niet goed zit in mijn lichaam…. Misschien nu toch even doordrammen voor een operatie. Ik heb endometriose dat staat vast en die cyste zit er ook nog steeds….

    Voor alle dames die nog in het traject zitten succes!! Hopelijk snel mooie echo’s. Ik zal zo nu en dan nog meelezen en reageren…
     
    clarajilla en Krv vinden dit leuk.
  18. clarajilla

    clarajilla Fanatiek lid

    23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    klinkt idd allemaal niet fijn hoe het na deze terugplaatsing gegaan is nee!
    Ja idd misschien toch maar aandringen op verder onderzoek. Vooral omdat je zelf het gevoel hebt dat er meer is. Hopelijk willen ze meewerken!
     
  19. clarajilla

    clarajilla Fanatiek lid

    23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Hier vanmorgen de eerste follikelmeting. Rechts zitten er 8 tussen de 11 en 15 mm. En links zitten er 7 tussen de 11 en 16mm. Kwa aantal perfect. Was ook super mooi in beeld te zien. Bms was ook al mooi 11mm dik.
    nu a.s woensdag weer terug, en ze zei als het zo doorgaat dan vrijdag of maandag de punctie! Nu hoop ik dus op vrijdag. Want heb al van alles achter de hand voor de kinderen en werk enzo haha
     
    Mamanene, SJD1988, Evi92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Wow, dat zijn er echt een hoop! Mooi!

    @mimi87 ik begrijp je echt helemaal, klinkt zo rot.. mijn laatste tp was ook dramatisch en ik heb ook huilend het ziekenhuis verlaten. Maar bij jou klinkt het inderdaad wel alsof er meer aan de hand is dat het onderzoeken waard is.
     
    clarajilla vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina