Goedenavond dames, Even een vraagje. Dit is onze tweede ivf poging. Vandaag heb ik een echo gehad. De eitjes zijn groot genoeg dus de puntie datum is besproken Morgen moet ik pregnyl spuiten maar ook decapeptyl. Dit staat op het blaadje wat ik mee heb gekregen. Ik zou niet moeten twijfelen aan wat het ziekenhuis zegt. Maar toch doe ik dat. Kan me namelijk met de eerste poging niet herineren dat ik op de laatste dag beide heb moeten prikken. Zijn er meiden die dit ook moesten doen? Wat zijn jullie ervaringen? Thanks
Ik hoefde op de dag van pregnyl geen decapeptyl meer te spuiten... Misschien voor de zekerheid morgen even bellen?
Ik zou ook morgen ff bellen voor de zekerheid, ook ik spoot de pregnyll alleen, daarvoor had ik een rustdag en spoot ik helemaal niks. Ook ziekenhuizen kunnen foutjes maken. Alvast heel veel succes met alles!
Zie je nou. Toch meerendeel hoefde niet te spuiten. Me gevoel zei al dat het niet klopte Ik ga morgen zeker wel bellen Hoop dat ze gewoon bereikbaar zijn op zaterdag Het zou heel erg zijn als het inderdaad een foutje is Ik weet fouten maken is menselijk. Maar ze zijn daar altijd met zijn 2 tjes. En ze horen elkaar te controleren. Zondag heb ik een rustdag. Dan inderdaad geen prikjes en mentaal Voorbereiden op maandag Thanks dames! Andere reacties zijn welkom
Ik heb het wel een keer samen moeten spuiten. Dat was tien ik de punctie pas op dag 19 had en er grotere eitjes zaten, waar an ze 'bang' waren dat die eerder zouden springen. Maar gewoon bellen!!!
Decapeptyl zorgt voor oestrogenen en progesteron en pregnyl zorgt alleen voor de eisprong. Decapeptyl is voor een betere controle over de eisprong en het hele proces eromheen en pregnyl zorgt alleen voor de eisprong zelf. Kan dus best samen. Oh ja, als je ze niet te pakken krijgt; triageafdeling bellen of laten doorverbinden. Daar zit altijd een gynaecoloog.
Goedemorgen Na 4 bel pogingen vanaf 8 uur heb ik ze zojuist kunnen spreken. Ja kunnen bereiken. Want een gesprek was het nauwelijks Ik doe me verhaal en ze zegt ok ik ga even kijken Kwam ze terug met de volgende mededeling: Nou klinkt misschien een beetje hard. Maar u moet het gewoon spuiten. Huhhh dacht ik. Waarom gelijk zo een toon Ik ben bang dat het een foutje was een daarom bel ik Jeeetje zeg... Ben echt fleberguested
Ik moest ook alleen pregnyl spuiten. Wat een waardeloze reactie. Je kan beter 1x teveel bellen dan 1x te weinig, Ze mag wel rekening houden met hoe vrouwen in dit traject staan