Afgelopen zondag heb ik de punctie gehad, maar helaas geen verse tp omdat mn waardes nog niet goed waren dus de kans op overstimulatie was er nog! Vandaag ben ik gebeld dat er 7 cryos ingevroren zijn!! Alleen nu ben ik heell erg bang dat in me volgende cyclus de cryo niet goed ontdooid. Wat zijn jullie ervaringen? Cryos wel of niet goed ontdooid?
Ik had bij mijn punctie 8 bevruchtingen. Verse tp mislukt, 1e cryo is mijn zoontje uit geboren. En van de overige 6 cryo's zijn er 2 niet goed ontdooit.
Ik had 1 cryo uit een poging over in 2009. Deze is in 2013 pas ontdooit en dat ging goed (helaas geen zwschap). In 2014 ik 3 cryo's uit een ivf poging en deze zijn alle 3 goed ontdooit (wel weer geen zwschap helaas). Hier zijn dus alle cryo's goed ontdooit.
Uit 5 icsi's met gemiddeld 8 bevruchtingen per poging ooit 1 cryo gehad, niet goed ontdooit. Dat zegt ws iets over de kwaliteit, dus nav die theorie zul je met 7 cryo's een goede kans maken. Wel frustrerend zeg, dat je geen verse krijgt, dus ik snap je vraag. Veel beterschap en geluk!
Hier bij de eerste ICSI 6 cryo's 3 goed ontdooit, geen zwangerschap. Tweede ICSI 3 cryo's, 2 goed ontdooit waarvan 1 zwangerschap. Volgende maand gaan wij voor de laatste cryo. Voor een derde kindje.
Hier net de 2e en laatste (in deze poging) cryo teruggeplaatst gekregen. Allebei goed ontdooit dus In het AMC zeiden ze ook tegen ons dat het vaker goed gaat dan fout.. Dat stelde ons erg gerust!
2 van 2 ontdooid. 1ste was 12 celling ingevroren en 12 cellig ontdooid--> geen zwangerschap 2de was 5 cellig ingevroren, 4 cellig na ontdooiing. Dag erna niet doorgedeeld, maar nog wel vitaal. Teruggeplaatst en zwanger. Mijn gyn noemde het een wonder, want het was een prut-cryo
Iedereen bedankt voor de reacties!! Hopelijk ben ik snel ongesteld en kunnen we gaan duimen voor een goed ondooide cryo (die 9 maanden gaan plakken)
hier 1e icsi 5 cryo's.. eerste na 1 maand teruggeplaatst, goed ontdooid en zwanger van geraakt. nr.2-5 pas na 2 jaar ontdooid; 2 niet goed ontdooid, 3 tp maar niet zwanger en 4-5 ook niet goed ontdooid...