@SS, ja de pregnyl kan het zeker niet meer zijn. Ik hoop ook op een postieve test, dat hoop ik voor een ieder.
Breanda, alleen een ochtend temp is betrouwbaar. Later op de dag, of zelfs als je opstaat om eerst naar de wc te gaan ofzo, kan een onbetrouwbare uitslag geven. Welk zkh loop je eigenlijk Breanda? Ik hoop, net als Sloppy, het VUmc een topscore te bezorgen!
Precies om die reden heb ik vandaag getest... Hahaha en negatief dus pregnyl is mn lijf uit! Trouwens, we bevuilen dit topic nu wel Vraag ging over utrogestan na cryo tp...
Loop bij het UMC. Temperatuur was vannochtend 36,9 als ie morgenochtend nog steeds zo laag is, dan moet ik rekening houden met een menstruatie.
Ja sloppy, hoop ook dat het door de utrogestan wel goed komt bij mij! Breanda, geef nog niet op he! Het is er echt nog te vroeg voor... Maar ik snap wel dat je je indekt.
Dames, jullie hebben het over een blastocyst (meercellig). Ik had 2 mooie 8-celligen. Hoeveel dagen na punctie hadden jullie dan de tp? Ik 3 dagen.
Timon, in mijn zkh worden de verse emmy's na 3 dgn teruggeplaatst. De overige emmy's volgen ze dan nog 1 dag en als ze nog goed zijn, worden ze die dag ingevroren, dus dat is op dag 4. In de cryocyclus moet je dan weer pregnyl zetten, in natuurlijke cyclus. 6 dgn daarna vindt de cryo-tp plaats. Volgens mij is de cryo dan dus 4 dgn oud (2 dgn na pregnyl was de oorspronkelijke punctiedatum en 2 + 4 = 6). Volgens mij is dit m dan...! Breanda, nog getest en/of getempt?
Kan een verse emmy dan ook meercellig zijn als je 3 dagen later de tp heb? Dat vraag ik me nu even af. Ik had 2 8-celligen. De verse kreeg ik 3 dagen na punctie en de ander was eskimo geworden. Helaas werd het een vmk. Omdat de cryo-poging in natuurlijke cyclus 2 keer is afgebroken heb ik een gestimuleerde cyclus gehad om ons eskimo (nog steeds mooi 8-cellig na ontdooien) te ontvangen. Geen pregnyl gebruikt. Helaas heeft 'ie niets gedaan.
Timon, jouw cryo was dus 8 cellig voor invriezen en na invriezen? Weet niet precies hoe dat zit dan maar je zou dan denken dat er toch meer moet gebeuren na het ontdooien, meer deling of beginnend naar blastocyst bijv? (ben, gelukkig, geen cryo-expert) 8cellig voor een verse poging is heel mooi trouwens! Sophie was ook 8cellig bij de tp.
Als een 8-cellige eskimo net is ontdooit zal 'ie vast niet direct doorgaan naar een morula. Ik weet niet hoe lang het ontdooien duurt. Wij zaten ook nog eens in een onderzoek mbt snel invriezen en ontdooien. Minder kans op kristalvorming op eskimo.
Ja weet ook niet precies hoe lang het ontdooien duurt. Volgens mij haalt de Vu de cryo's de dag voor tp uit de vriezer en beoordelen ze die octend erna of ze goed genoeg zijn voor tp. Het blijft ontzettend fascinerend hoor! Dat er gewoon levemsvatbare en gezonde kindjes kunnen ontstaan die eerst ingevroren zijn geweest! Als je erover nadenkt, best idioot toch!
Zeker idioot deze mogelijkheden, maar wel heel prettig voor heel veel mensen. Ik hoop dat ik aan een verse emmy genoeg zal hebben.
Ik zit midden in de wachtweken van een cryo poging. Het embryo was bij het invriezen: 8 delig, na ontdooiing: 5 delig en voor TP: 7 delig De Terugplaatsing heeft plaatsgevonden op maandag 24 jan. Sinds woensdag 26 januari heb ik een licht gezeur in mijn onderbuik. Dit heeft aangehouden tot gisteren. Het ging elke dag een beetje op en af. Gisterenavond (29/01) waren we in de supermarkt en kreeg ik opeens hevige krampen. Ik kon bijna niet meer rechtop lopen van de pijn. Het heeft ± een half uurtje geduurd. Kan dit de innesteling geweest zijn? Zou dit van de Utrogestan kunnen komen? (vorige pogingen gebruikte ik ook Utrogestan, had ik deze verschijnselen niet) Sinds vandaag is het gezeur precies voorbij. Ik heb ook nergens anders last van. Geen gevoelige borsten. Voor de menstruatie is het nogal vroeg. Ik moet pas 5 februari langs het ziekenhuis voor een bloedafname (test). Eerst was ik bang dat de krampen iets negatief zouden zijn, maar nu maak ik me weer zorgen dat ik niets meer voel. Is het bij de hevige kramp misgegaan? Of kan alles nog positief uitdraaien?
Rhune, ik heb ook zoiets gehad, maar dan met onze verse emmy. Helaas werd dit een vmk. Dit wil niet zeggen dat dit dus bij jou ook zal gebeuren!!!!!
Bedankt Timon, dan kan ik er best niet te veel op hopen. Hoe wist je precies dat het om een vmk ging? Hebben ze dat onderzocht?
Euuhhh nee, ik heb op mijn eigenlijke NOD getest. Dat was op dinsdag en vrijdags was de testdatum vanuit het zh. Deze 4 dagen had ik 2 streepjes. Ook op de donderdag met heftige krampen en de vrijdag toen ik enorm ging vloeien, wat ik normaal echt niet doe. Op maandag een omo-test en het zh (nogmaals) gebeld. Later kreeg ik van de fa op mijn kop, maar heee... ik heb een aantal dagen 2 streepjes gehad. De volgende poging moet 'ie blijven plakken en lekker gaan groeien.