Cryo vraagje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door kleintjevoorons, 29 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, wat balen! Ik ben even kwijt of jij nu IVF of ICSI doet. De hoeveelste poging was dit?

Wij gaan met de volgende ongi starten met de pil voor ICSI 2. Toch wel weer spannend, dat vooruitzicht.

2. Rhune

Rhune Actief lid

4 jan 2011
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel ze hebben bij ons al IVF en ICSI toegepast.
    Ik wilde daar de volgende keer wel eens iets over vragen aan de dokter.
    Waarom de eerste keer IVF en de 2e keer ICSI.
    Wat is het verschil en op basis waarvan beslist de dokter wat ze gaan doen?

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Voor ons was het ICSI ivm de hoeveelheid opgewerkte zwemmers. Na 2 IUI met 0,3 milj was de stap duidelijk. Tuurlijk even flink slikken en errug lang wachten.
    Ik weet niet bij welk zh jullie zijn, wij bij het UMCU. Zij hanteren dit schema:
    > 10 milj: zelf doen
    10-1 milj: IUI
    1-0,5 milj: IVF
    < 0,5 milj: ICSI

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    KvO, hoe staat het met jouw eskimo's? Wanneer kan jij 1 of 2 ontvangen?

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hey timon, we zijn nu bezig met de fm's. Had gisteren een follikel van 10,5 mm. Morgen mag ik weer. Ik denk dat het nog wel een week duurt tot mijn ei komt. Dis rustig afwachten.

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Heb niet alle reacties gelezen, maar ik zou zeggen gewoon die bollen opeisen!! Je LF is te kort, laat je niet omkletsen door een gyn die zich vast wil houden aan een stom protocol. Utro is niet schadelijk voor jou of voor de vrucht, het kan alleen soms je kansen vergroten. Een cryo is te waardevol om het te laten mislukken door geen utro te gebruiken.

Succes!!

7. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Maartje, dankje voor je zorgen. Ik heb inmiddels met de arts gesproken. Ik krijg pregnyl ondersteuning. Een op dag van de tp, dan 3,6 en9 dagen na de tp 1500 eenheden. Dus dat geeft wel rust.

Had vandaag de pregnyl gehaald. Alleen zitten er alleen ampullen in. Geen spuiten en naalden. Krijg je de van het ziekenhuis? Of had ik die er bij moeten krijgen? Iemand ervaring?

8. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Ik krijg ze er altijd van de apotheek bij, dus zou maandag even een belletje plegen! ;) Heel veel succes met de terugplaatsing!!

9. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik heb het tijdens de FM even nagevraagd. En ik krijg ze bij de TP van het ziekenhuis. Dus dat is ook weer opgelost.

10. carma

carma Niet meer actief

Hallo allemaal
    Ik ben sinds 4 dgn gestart met estradiol en heb op 4 maart een meting van het baarmoederslijmvlies
    Nu is mij verteld dat met estradiol alleen het bmslijmvlies word opgebouwd en geen eitje, klopt dat?
    Weet iemand dat?
    Ik hoop op 9 maart de tp te hebben omdat het een speciaale dag voor mij is
    Wij hebben 3 cryo's in de vriezer 1 topper en 2 zeer goede
    Alle 3 op dag 4 ingevroren en al ontelbaar gedeeld
    Wij hopen dat er 2 goed ontdooien en willen deze laten terugplaatsen

Vind het heel spannend allemaal
    Het is fijn om hier jullie verhalen te lezen en deze spannende tijd met jullie te delen

Deel Deze Pagina