Goedemorgen dames, Ik ben op zoek naar wat bemoedigende woorden denk ik. Afgelopen dinsdag een terugplaatsing gehad van een topembryo, so far so good. Nou begon die zelfde avond nog het bloedverlies. Meteen paniek natuurlijk, volgende ochtend gemaild met DD, de arts zei dat dit vaak voorkwam en doorgaans het gevolg was van de catherer, kortom geen zorgen maken had geen invloed op de uitkomst. Woensdag en donderdag was het weg dus gerustgesteld. Nou begon gisteren het bloedverlies weer en nu nog steeds. Niet heel veel maar het is er wel. Gisteren weer gebeld en ze vertellen mij dat dit voorkomt en een gevolg kan zijn van de utro, of zelfs een innesteling en dat ik me echt geen zorgen hoef te maken. Heb nu al het gevoel dat het verloren is en voel me zo ellendig. 😔 Maak ik echt nog kans?
Hoi heb al meer dan acht terug plaatsingen gehad en nog nooit bloed verloren dus denken dat een arts gelijk heeft ingesteld kan je pas over 2 weken worden xx
Vertrouw op DD! Ik verlies juist geen bloed en lees overal dat iedereen innesteling bloed heeft gehad bij een zwangerschap. Daar maak ik me nu druk om. Niet leuk hè die WW en de onzekerheid
Bedankt voor jullie reacties, pfff, echt een hoopje ellende. Zojuist een mailtje gehad: Dank voor uw bericht. Het komt wel eens vaker voor, ook indien men zwanger geraakt. Het leidt begrijpelijkerwijze tot veel onrust. Op dit moment kunt u echter niets anders doen dan doorgaan met de Utrogestan. Ook bij bloedverlies komen zwangerschappen gewoon voor en vice versa. Heel veel succes gewenst! We duimen voor u.
Sorry, werkt niet helemaal via de telefoon... Maar toch moeilijk om vertrouwen te houden, kan het me zo niet voorstellen. Bloed voelt niet goed, al zou het heel raar zijn meteen al. Wat een ramp hè? Dat wachten.
Nou, denk toch echt dat het over is. Bloeding wordt heviger. Morgenochtend maar meteen bellen, heb er geen vertrouwen meer in.. Hoe kan dit nou? Embryo heeft geen kans gehad... 😢