Hi lieve meiden! ik ben een beetje radeloos Ik ben in september gestopt met mijn pil daarna al 3keer normaal ongesteld geworden. De laatste keer van 1 t/m 5 dec. ik ben inmiddels 36 dagen overtijd en heb vandaagweer een plastest gedaan .. negatief. verder heb ik wel klachten, maar niet heel erg. Wat kandit zijn? Is dit nog ontpillen? Toch zwanger? help!
Ja dat kan helaas. Het kan ook zijn dat je een cyclus hebt overgeslagen en inmiddels in een nwe cyclus zit
Ja ontpillen kan zeker een tijdje duren! Ik sloeg destijds ook af en toe een cyclus over toen ik n paar maanden van de pil was
Dit heb ik ook gehad inderdaad! Bij mij was t na het stoppen met de pil de eerste paar keer gewoon een cyclus van 28-30 dagen en juist in de maanden daarna tot een jaar na het stoppen ongeveer heb ik af en toe cyclussen gehad van 50/60 dagen. Na dat jaar gelukkig wel weer normaler geworden.
Heel veel succes! ❤️ Wat een gezeur hoor die cyclussen jammer dat het niet allemaal vanzelf gaat hahaha! Was het maar zo een feest
Na 8 maanden begon het zich wat te stabiliseren bij mij..Maar is voor iedereen natuurlijk weer anders.. hoop voor jou snel dan!
Heb trouwens een week geleden wat wits uit mijn tepel gezien, verder totaal ook geen symptomen denk inderdaad toch ontpillen.. al bij de huisarts geweest maar ik moest nog een paar maanden wachten ???
Hier ook op dag 68 inmiddels. Verloop nu: 30-28-.. Ik heb nu toch spijt dat ik niet eerder ben gestopt met de pil. Wel vaker over nagedacht maar het gebruik is ook wel handig, dus daarom niet gedaan. Sinds oktober hebben we beide de wens voor een kindje dus toen ook pas gestopt met de pil. Ik was al helemaal blij dat de eerste 2 menstruaties kwamen.. nu dus ook helaas stil.
Oh echt het zelfde hier. Ik vanaf november gestopt maar nog maat 1 keer ongesteld geweest, 49- en nu dag 57..... ik wacht echt niet lang meer voor ik terug naar de huisarts stap. Als k over een maand nog niet ongesteld ben wel iig. Ik heb altijd al gevoel gehad dat er misschien iets is vraag me niet waarom. Ik was ook blij toen ik in december eindelijk ongesteld werd maar daarna niets meer