kunstof kozijnen offerte....

Discussie in 'De lounge' gestart door JustNice, 17 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    We zijn druk bezig met het huis.
    De achtergevel is wordt gedaan, achterraam&deur wordt schuifpui en ook nog de keukendeur en schuurdeur . Dit ivm inbraakschade .

Nu willen we ook de rest van het huis doen, ivm hele bovenverdieping nog voorzien van enkel glas en rotte kozijnen aan de voorzijde door een boom tegen het huis, die binnenkort om wordt gezaagd gelukkig.

We hebben de boel meteen laten begroten, hij kwam uit op 15,500,- voor ons eigen gedeelte, en 11.000,- voor de schade achter.

Uiteindelijk bericht gekregen van schade-expert we krijgen 7000,- vergoed

Uiteindelijk weer in gesprek geweest met de kozijnenboer, en consessies gemaakt, want eerst wilde we vouwdeuren en nu toch maar een schuifpui, als het maar in de vergoeding valt. Dit was mogelijk, en daardoor kwam derest van de woning uit op 14.000.

Twijfel nog steeds, moet ik nog een offerte elders opvragen?

2. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Een offerte bij een ander bedrijf zal ik zeker doen. En nooit, maar dan ook nooit vooraf betalen.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou ook altijd meerdere offertes opvragen; op die manier kun je ze of nog een beetje uitspelen tegenover elkaar, en je ziet of je al dan niet genaaid word, door een gewiekst iemand.

4. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Wij hebben toen onze klus geplaatst op werkspot. We kregen toen een hele goede prijs van een bedrijf bij ons in de buurt. Ze gaan dan een beetje tegen elkaar opbieden.

5. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Altijd meerdere offertes opvragen, zo kun je kijken welke het goedkoopste is, en idd niet vooraf betalen ;)

6. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Altijd meer offertes aanvragen en aangeven dat je dit doet. Als ze de klus nodig hebben gaan ze lager zitten qua prijs als er concurrentie is. Als je de offertes hebt kun je eventuele ideeen uit de offertes meenemen bij het bedrijf waar je het uiteindelijk door laat uitvoeren. Bijvoorbeeld een geldbesparende werkwijze of planning combineren met het goedgeprijsde materiaal.

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Dit zou ik doen ja

8. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Ik niet! Heb slechte ervaringen met bedrijfjes op werkspot.
    Zou op zoek gaan naar gerenommeerd bedrijf.
    Al gekeken bij schippers kozijnen?

9. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Wij hadden gewoon een gerenommeerd bedrijf via werkspot. 9 van de 10 bedrijven die een offerete maakte waren gewoon erkende bedrijven

10. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Echt altijd een stuk of drie offertes laten maken, je staat versteld hoeveel verschil er tussen kan zitten! Maar dan wel appels met appels vergelijken en goed opletten dat ze dezelfde materialen gebruiken en het in dezelfde staat opleveren.

11. Onje

Onje Niet meer actief

Diverse offertes laten maken.
    Vergelijk ook goed de glassoort

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Zeker meerdere offertes laten maken.
    Maar nooit een offerte ondertekenen!!! Er zijn bedrijven die dat doen, en dan kun je er helaas niet meer onderuit.

Deel Deze Pagina