Hoi dames , precies een week geleden een blastocyste teruggeplaatst gekregen...en zie vandaag dit streepje op het kruidvat testje staan. ( ik hoop dat ik de foto er goed bijgeplaatst heb) Heb na 10 minuten gekeken en zag een streepje, deze foto is ongeveer na een half uur gemaakt... Zien jullie het ook? Staat de kruidvat 2v5 bekend om indroogstreepjes? Had ook een big bazar liggen en die laat niets zien... Het laatste wat ik wil is mezelf voor de gek houden...
Kunstmatige cyclus inderdaad met progynova en utro... Geen pregnyl gebruikt. Zie trouwens op de big bazar in de hele verte wel iets vaags staan...maar dat is niet op de foto te krijgen.
Ik zie je streepje wel... spannend! Zou komende dagen even opvolgen om te kijken of het duidelijker wordt
Ja morgen sowieso weer testen. Kan nu niet meer een dag overslaan. Fijn om te horen dat dit een beetje vergelijkbaar is met jouw test toen panter... Ik hoop dat er morgen nog een streepje staat!
Bedankt voor alle duimen! Ik ga eind vd middag weer testen! Ben ook heel benieuwd en erg bang dat het straks weer weg is.