Cryo's over wat te doen?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by silvia009, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Je krijgt morgen je mooie 5 daagse Emmy's terug en die blijven minimaal 8 maanden in je buikje groeien en bloeien tot een helemaal eigen lief maartjekindje of kindjes;)

Daar gaan we gewoon voor kaarsje voor je Emmy's brand hier samen met die voor Klingel.

En tja denk dat de andere dames die we gezamelijk kennen er niet zo voor open staan...denk ik persoonlijk hoor ;)

2. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hihi thnx!!

Wie weet is er straks wel iemand die zich graag zou willen aanbieden als lief hebbertje voor je prachtige cryo's ;)
    Ik zou ze enerzijds ook wel willen hebben hoor!! :D Prachtige kids heb je!! Daar absoluut niet van zeg maar... Maar het lijkt me voor mn vriend heel erg lastig als het kindje niet van hem afstamt... Ik zal er sowieso een band mee hebben qua 9 maanden dragen, daarom zou ik wel openstaan voor eiceldonatie, maar het lijkt me gewoon ubermoeilijk voor hem als de kindjes niet van afstammen...

3. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    twente
    Kan ik me ook helemaal voorstellen voor een man hoor. Net zoals je zelf zegt de moeder draagt hem ook 9 maanden en bouwt vanaf dag 1 een band op en een vader begint daar pas echt mee als de kleine er eenmaal is en als je dan weet dat het niet van jou is kan dat best moeilijk zijn inderdaad.

Als ik heel eerlijk ben zou silman het niet eens overwogen hebben als het bij ons noodzakelijk was geweest.
    Komt waarschijnlijk ook mede doordat hij natuurlijk al twee kinderen had voor wij elkaar leerden kennen.
    Maar hij wil wel graag andere mensen helpen omdat hij nu ook weet dat het niet zo vanzelfsprekend is als dat iedereen en hijzelf ook dacht en denkt.
    ik liep al zolang met die gedachte rond voor donatie maar durfde het niet te overleggen met hem omdat ik echt dacht dat hij er niet voor open stond. ivm dan loopt er ergens een kind van mij rond of zo iets dergelijks, Maar gelukkig begon hij er zelf over ineens spontaan.
    hij zegt ook diegene die hem/haar draagt en verzorgd dat zijn de ouders en dat is niet perse degene die hem/haar gemaakt hebben..
    Vond dat heel erg lief van hem *huiltje*

en nu maar hopen dat we het rondkrijgen allemaal en dat er mooie baby's uit mogen komen en we een gezinnetje er heel erg blij mee mogen maken :D

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

Mar 6, 2007
    10,048
    5
    38
    Maartje, ik kan het mij ook helemaal voorstellen, voor een vrouw is het zoooo anders dan voor een man. Mijn vriend staat ook niet open voor adoptie, hij riep/ roept altijd: van mezelf en anders maar niet. (klinkt zo wel erg kort door de bocht, maar je snapt wel wat ik bedoel toch?)
    Maar nu, ik ben nl heel lang bang geweest dat ik een verkeerde emmy teruggeplaatst had gekregen, lekker para, zei hij laatst: als ik er nu achter zou komen dat ie niet van mij is, dan is het zo. Je houdt toch van dat kindje en hebt er een band mee opgebouwd. Ik viel bijna van mn krukje. Dusss mannen kunnen dat gevoel ook wel krijgen, alleen i de weg ernaar toe een beetje anders.........

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Wat geweldig dat jullie dit willen doen!

Toen wij voor onze eerste IVF poging stonden moesten we beslissen wat te doen met de emmy die we niet zouden gebruiken bij deze poging...
    Wij hebben gekozen voor invriezen en als we ze niet meer nodig zouden hebben: de medische wetenschap.
    Nu hebben wij er nog 13over!

We gaan vanaf volgende periode proberen zwanger te worden me deze prachtige emmys en we hopen natuurlijk dat het gaat lukken.
    Nu bedenk ik me elke keer, omdat Megan van de eerste TP is, wat nou als het weer in een keer lukt???
    Dan hebben we nog 4rietjes met prachtige emmy's over en om die "weg te gooien" vind ik heel erg.
    Megan is een heerlijk kindje en ik gun het een ander ook.
    Ik overweeg dan ook dat als het zover is en we hebben emmy's over om toch ook met sloppyman te bespreken onze ook te gaan doneren aan een stel.........in de hoop dat ze ook een heel mooi kindje zullen krijgen....

Ik blijf dit topic volgen...........misschien leer ik nog wat ;)

6. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    twente
    Ik hoop dat het bij jullie net als bij ons meteen de 1e keer raak is. :D
    Jeetje 13 over zeg pfieuwwww wat een aantal zeg super goed!!!!!!

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    @silvia: Ja het lag bij ons niet aan het bevruchten :D We hadden 17eitjes waarvan 15 bevrucht en 1 TP en 13 ingevroren...........komt niet heel vaak voor dat het zo'n goede scoren is.
    Ik hoop dat wij er ook iemand blij mee kunnen maken :D.........maar eerst wij!

8. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    twente
    Heeft iemand het directe mail adres van Dr S of Onderbroek? Ik heb via de site gestuurd maar nog steeds geen antwoord ontvangen :S
    Wil toch wel heel graag de mogelijkheden horen vanuit Dusseldorf.. of het mgelijk is in ieder geval en anders moet ik uitwijken naar dat NL buro voor donatie...

9. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb het directe emailadres. Lig nu nog in bed atwt te kijken en op iPhone te zp'en, maar als ik straks naar beneden ga en lappie aan doe mail ik het je. x

10. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    *BREEKT IN*

Ohhhhh wat enorm lief van jullie!
    Echt SUPER dat er stellen zijn zoals jullie die hier voor open staan!
    Dikke knuffel voor jullie Super vrouwen, en Super mannen!

*BREEKT UIT*

11. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik PB het je ;) ben eeeeeindelijkkkkkkkkkkkkkkk uit bed, gedouched en aangekleed ;)

12. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    twente
    Luilak!!!!!!!!! omdat je nu Hoogswang bent wil niet zeggen dat je de kantjes eraf kan lopen hoor :x

:D:D:D:D:D:D:D

Word het niet eens tijd voor een Banner trouwens???????

13. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hahaha

Banner... ehhh weet nog niet hoor...

14. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    twente
    Wachten we gewoon de 1e echo af en dan na dat mooie knipperlichtje maak je een super mooie banner afgesproken :D

15. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    twente
    Zo mailtje is weer onder weg naar Dusseldorp. benieuwd of ik antwoord krijg :D spannend weer

Share This Page