Wie kan mij helpen ben 16 februari begonnen met mijn tweede kuur clomid. op dag 10 waren er twee eitjes gegroeid en mochten mijn man en ik aan het werk. Nu zit ik op 5NOD. Heb 1 nacht bloedverlies gehad en nu niets meer. Alleen witte tot lichtroze afscheiding. Moet eigenlijk vandaag beginnen aan mijn nieuwe kuur clomid, maar weet niet goed wat ik moet doen, heb een test gedaan maar was negatief, maar voor mijn behandelingen was ik altijd pas heel laat ongesteld. Zit een beetje in dubio. Kan ook geen contact opnemen met het ziekenhuis zijn nml dicht in het weekend Wie kan mij helpen
Wat bedoel je met 5NOD? Bedoel je 5 dagen na je NOD, of 5 DPO. Want voor 5 dpo ben je te vroeg om met Clomid te starten, en met 5 dagen na NOD volgens mij te laat. Ik moest in ieder geval altijd op cyclusdag 3 beginnen.
ik zou woensdag ongesteld moeten worden, maar heb donderdag op vrijdagnacht bloedverlies gehad, vandaag zou ik dan op dag 3 van mijn cyclus zitten en idd moeten starten, maar de vorige ronde had ik een langere menstruatie!
Witte tot lichtroze afscheiding kun je niet als menstruatie rekenen. Heb je wel bloedverlies gehad? Als je bloedverlies had, hoe kort het ook duurde, zou ik dat als menstruatie rekenen en gewoon op cyclusdag drie met de Clomid beginnen.
Ik zou morgen even bellen wat je moet doen. Clomid mag niet icm met een zwangerschap. Een bloeding op 5 dpo zou namelijk ook heel goed innesteling kunnen zijn (wil je geen valse hoop geven!). En een echte menstruatie op 5dpo is wel heel erg vroeg. Was het veel bloedverlies?
Het was helder rood bloed, zonder stolsels amper een maandverbandje vol. ter correctie moest afgelopen woensdag (11-3) ongesteld worden.
Ja, maar wat bedoel je met 5NOD? Moet je aanstaande woensdag ongesteld worden of afgelopen woensdag? Of zit je vijf dagen na de eisprong?
Dan ben je nu dus 4 dagen overtijd. Heb je al wel een test gedaan? Want vind het weinig bloedverlies om als menstruatie te tellen.. Maar als je test negatief is, zou ik gewoon beginnen met de kuur.
Je mag met Clomid beginnen op cyclusdag 3, 4 of 5. Dus het komt niet zo precies, dat je persé vandaag moet weten of je moet beginnen. Je kunt morgen de gyn bellen om te vragen wat je moet doen.
Ik heb niet precies hetzelfde maar mijn menstruatie is woensdag begonnen. Naar mijn gevoel hetzelfde als normaal. Ik gebruik een menstruatie cup en deze was even vol als bij iedere periode. Vrijdag ben ik dus naar het ziekenhuis geweest voor de inwendige echo. Volgens de gyn had ik toen nog niet voldoende gemenstrueerd om met clomid te starten, ze zei dat mijn baarmoeder vol met bloed zat. Ik heb de medicijnen wel meegekregen met als advies zondag te starten als ik echter meer gemenstrueerd heb. Als dit niet het geval was moest ik ff terug komen. Ik zou voor de zekerheid dus contact met de arts opnemen!!
ga morgen toch maar even contact opnemen met de gyn. Blijf ook veel last van krampen houden. Bedankt voor alle reacties