Mag ik meelezen... Wij willen dit jaar waarschijnlijk juni onze enige cryo (blastocyst) ontstaan na de eerste verse icsi behandeling waaruit onze dochter is geboren. We zijn zwanger geworden in Dusseldorf dus daar ook ds cryo tp. Ik vind het doodeng en durf soms gewoon niet. Ben zo bang dat het niet lukt en dan gelijk voorbij is..... we hebben maar 1 cryo.
Hoi meiden, Ik word binnen nu en 4 dagen ongesteld en dan start ik met de medicijnen voor een cryo tp. Begin nu toch wel weer een gezond spanning te voelen
ha meiden! Ik schreef hier in het begin al even, maar was daarna op vakantie. Inmiddels nog maar 1 dagje tot onze cryo-terugplaatsing. Morgen word een spannend dag! Hopelijk ontdooit onze laatste cryo goed en kan de terugplaatsing in elk geval door gaan. Zou echt een dikke domper zijn als het niet goed gaat, en poging 1 daarmee direct tot een eind komt. Hopelijk een kans nog voor ons! Hoe gaat het met jullie? Al veel meiden op het wachtbankje?
Jippie! De ontdooiing ging goed, dus straks op naar het ziekenhuis voor onze laatste cryo terugplaatsing van de poging. Op naar het spannende wachtbankje weer.
We hebben gisteren een evaluatie gehad bij het ziekenhuis. Weer een echo gehad en alles ziet er alweer goed uit na de miskraam, mijn ei was alweer 15 mm en eisprong zal dus snel zijn. We hebben aangegeven het nut niet in te zien van een maand wachten na de miskraam voordat we weer verder kunnen. Ik vind het emotioneel zelfs moeilijker, al dat wachten. Omdat zij ook vonden dat ik lichamelijk alweer helemaal hersteld ben hoef ik nu niet een maand te wachten We gaan deze ronde dus alweer voor een cryo. Nu de positieve ovulatietest afwachten, ik denk dat dat morgen of overmorgen zal zijn. Spannend!!!! Dan mag ik me ook bij jullie op het wachtbankje zetten
Jij gaat ook mooi gelijk op dus Lotje! Hoeveel dagen na eisprong was het voor jou? Wel ook 5? We lopen dan eigenlijk precies gelijk Elphaba... Jij een dag eerder met een dag 4, ik een dag later tp met een dag 5! Wat fijn Kahlan, dat je eigenlijk al gelijk weer door mag. Hopelijk binnenkort de positieve ovutest te pakken, zodat de tp gepland kan worden. Ik lees in je onderschrift dat je al 2 keer een miskraam hebt gehad.... Wat rot! Hoe zit het nu met je vertrouwen? Kan me voorstellen dat het daar wel een deuk van oploopt.
Ik 4 dagen na eisprong.. Zo spannend weer.. Bij alles wat ik voel denk ik... Zou het Ik was vanmorgen misselijk en ik weet dat het niet kan maar ik ben nooit misselijk.. Maar ja, afwachten maar En jullie? Iets te merken?
Dreamer, lotje & elphaba: wat leuk dat jullie zo gelijk lopen!!! Veel broed plezier! Ik zit te wachten op m'n ongesteldheid.... Het komt deze maand wel erg langzaam op gang, zit nu op dag 31 #ongeduldig
Ha meiden, hier veel afleiding deze eerste dagen op het wachtbankje en daardoor nog weinig bezig met het embryo wat in mijn buik zit. Best fijn eigenlijk, maar ik weet ook dat de spanning in de loop van volgende week wel zal komen. Hier ook wel steekjes of krampjes soms, maar dat heb ik elke maand wel, dus neem ik inmiddels niet meer serieus. Wanneer is jullie nod? De mijne over precies een week, lijkt al weer op te schieten! @palmboom: meestal wil je die menstruatie juist niet, maar wat kan je er soms op zitten wachten hè?! Hopelijk komt ie nu gauw, zodat je tp ook weer dichterbij komt. Hoe lang is je cyclus meestal dan? Fijn weekend!